ارتباط مستقیم با 30563 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چگونه در تدریس خصوصی فیزیک موفق تر عمل کنیم و شاگردهای بیشتری جذب نمائیم؟

چگونه در تدریس خصوصی فیزیک موفق تر عمل کنیم و شاگردهای بیشتری جذب نمائیم؟

به اشتراک گذاری

اگر می خواهید در تدریس خصوصی فیزیک موفق تر عمل کنید .... اگر قصد دارید شاگردهای بیشتری جذب نمائید .... اگر می خواهید درآمد خودتان را از تدریس خصوصی و آموزش خصوصی فیزیک در منزل و آموزشگاه افزایش دهید .... چنانچه به کار تدریس خصوصی فیزیک متوسطه، فیزیک نهم، دهم، یازدهم و دوازدهم، فیزیک دانشگاهی، فیزیک کنکور و .... علاقه دارید و می خواهید در این زمینه فعالین خودتان را شروع کنید و یا گسترش دهید .... در هر صورت ادامه این مطلب را بخوانید.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونه فیزیک تدریس کنیم؟ (10 نکته برای تدریس موفق فیزیک)

درس فیزیک یکی از دروس مهم در مقطع دبیرستان و متوسطه و همچنین در مقطع دانشگاه است و دانش آموزان رشته های ریاضی فیزیک و تجربی هم برای موفقیت در کنکور و کسب رتبه خوب در کنکور به یادگیری اصولی و درست این درس نیاز دارند. بنابراین، یکی از دروسی که می توانید به صورت تخصصی و یا در کنار درسهای دیگر مانند ریاضی در زمینه تدریس خصوصی آن فعالیت داشته باشید همین درس فیزیک است. اگر به درس فیزیک علاقه دارید و خودتان در دبیرستان و دانشگاه در امتحان فیزیک نمره خوبی گرفته اید و یا در کنکور درصد بالایی برای آن کسب نموده اید، به احتمال زیاد در زمینه تدریس خصوصی فیزیک هم موفق خواهید شد. برای موفقیت در زمینه تدریس درس فیزیک و کسب درآمد بالا از آن در مرحله اول باید تعداد شاگردهای بیشتری جذب نمائید. مسلما هر چه تعداد شاگردهای بیشتری داشته باشید درامد شما هم بیشتر خواهد شد. البته به هر حال شما هم زمان محدودی دارید و باید قیمت کلاسهای خصوصی فیزیک خودتان را به گونه ای تعیین کنید که در زمانی که دارید بتوانید به تعداد کافی شاگرد داشته باشید و درآمد مناسبی داشته باشید. اگر تعداد شاگردهای شما خیلی زیاد باشد (به احتمال زیاد چون قیمت کلاسها را خیلی پایین اعلام کرده اید) هم انرژی زیادی از شما گرفته می شود و هم درآمد شما از تدریس فیزیک خیلی قابل ملاحظه نخواهد بود. به عبارت دیگر، داشتن تعداد شاگرد بالا خوب است به شرطی که کلاسهای شما با قیمت مناسب و رو به بالا هماهنگ شده باشد و قیمت را خیلی پایین نگفته باشید.

برای موفقیت در تدریس خصوصی فیزیک و جذب شاگرد بالا راهکارهای مختلفی وجود دارد. اگر واقعا به تدریس فیزیک علاقه دارید و قصد دارید در این زمینه فعالیت داشته باشید باید صمم باشید و روشهای مختلف را امتحان کنید. برای جذب شاگرد و کسب درامد از تدریس خصوصی فیزیک می توانید آگهی تدریس خودتان را به صورت رایگان در همین سایت (ایران مدرس) که بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است و تا سال 98 بیش از 19000 مدرس ثبت نامی دارد ثبت کنید. در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک کنید. برای جذب شاگرد بیشتر در زمینه آموزش فیزیک می توانید با آموزشگاههای تدریس خصوصی تماس بگیرید و برای تدریس فیزیک اعلام آمادگی کنید. راهکار دیگر این است که در روزنامه همشهری و نیازمندیهای همشهری یا جام جم و .... تبلیغات تدریس خودتان را درج کنید. ثبت آگهی تدریس فیزیک در روزنامه هزینه دارد ولی می تواند موثر باشد. روش دیگر این است که تراکت چاپ کنید و در محله های مورد نظرتان و یا در دانشگاههای مختلف و مدارس توزیع کنید. می توانید با مدیر مدارس هماهنگ کنید و یکیدو جلسه کلاس رفع اشکال فیزیک برگزار کنید و در ادامه کارت خودتان را آنجا توزیع کنید و به این ترتیب شاگرد جذب نمائید. راهکار دیگر این است که به شاگردهای فعلی خودتان کارت خودتان را بدهید تا به دوستان، همکلاسی ها، آشنایان و فامیلشان بدهند و به این ترتیب شاگرد بیشتری جذب کرده و در زمینه تدریس خصوصی فیزیک فعالیت خودتان را گسترش دهید.



مطالعه این مقاله هم مفید است: چگونه در تدریس خصوصی فیزیک موفق تر باشیم؟

نکته ای که باید خیلی به آن توجه کنید این است که اگر شاگردهای شما راضی باشند و نتیجه بگیرند و در امتحان فیزیک و کنکور فیزیک موفق باشند موفقیت شما در تدریس فیزیک و سایر دروش و کسب درامد بالای شما تضمین شده است. اگر شاگردهای شما راضی باشند شاگردهای جدید به شما معرفی می کنند. اگر شاگردهای شما راضی باشند ترمهای بعد هم برای برگزاری کلاس برای سایر دروش خودشان پیش شما بر می گردند. حتی اگر قیمت تدریس خصوصی فیزیک را بیشتر کنید باز هم حاضر خواهند بود با شما کلاس داشته باشند. پس کیفیت کار خودتان را در اولویت اول قرار دهید و تا جایی که می توانید عالی تدریس کنید. بنابراین از بین همه ی روشهای ذکر شده می توان گفت کسب رضایت شاگردهای فعلی خودتان بهترین روش برای موفقیت در تدریس فیزیک است. برای پیدا کردن شاگردهای خصوصی جدید می توانید برای خودتان یک سایت یا وبلاگ بزنید و مطالب آموزشی در زمینه فیزیک ارائه کنید و در کنار آن برای خدمات تدریس خصوصی خودتان تبلیغ کنید. می توانید در رزونامه یا از طریق تراکت برگزاری یکی دو جلسه کلاس فیزیک کنکور را به صورت رایگان اعلام کنید و در ادامه از بین شرکت کنندگان شاگرد جذب کنید. با همکارانتان در ارتباط باشید. فرض کنید شما با مدرسین تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی شیمی، تدریس زبان انگلیسی و ... در ارتباط باشید و به آنها شاگرد معرفی کنید و از آنها برای درس فیزیک شاگرد بگیرید. به این ترتیب تعداد شاگردهای شما بیشتر و بیشتر خواهد شد. دامنه ارتباطات خودتان را گسترش دهید. فراموش نکنید با درج تبلیغات تدریس فیزیک در همین سایت (ایران مدرس) آگهی تدریس شما توسط هزاران متقاضی تدریس فیزیک دیده خواهد شد. ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است و در ایام امتحانات بازدید ان نزدیک به 30000 بازدید در روز خواهد بود.





پیشنهاد می شود مقاله تدریس خصوصی فیزیک دانشگاه – آموزش خصوصی فیزیک 1 و 2 عمومی دانشگاه را هم بخوانید.

با توجه به مطالب ارائه شده، برای موفقیت در تدریس درس فیزیک تعداد شاگردهای خودتان را افزایش دهید و رضایت شاگردهای فعلی خودتان را کسب کنید. روشهای مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید و تسلط خودتان را روز به روز بر درس فیزیک افزایش دهید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 662 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image