ارتباط مستقیم با 30460 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی ایران مدرس
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چگونه تبلیغات تدریس پربازده تری داشته باشیم و بیشتر شاگرد جذب کنیم؟

چگونه تبلیغات تدریس پربازده تری داشته باشیم و بیشتر شاگرد جذب کنیم؟

به اشتراک گذاری

در این بخش در رابطه با افزایش بازدهی آگهی های تدریس خصوصی، نحوه درج آگهی و تبلیغات موثر تدریس، چگونگی ثبت تبلیغ تدریس خصوصی مفید و موفق، نحوه جذب شاگرد بیشتر و افزایش تعداد شاگردها و .... توضیحاتی ارائه شده است.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونگی افزایش بازدهی آگهی تدریس خصوصی برای جذب شاگرد بیشتر

در این وب سایت (ایران مدرس) توضیحات بسیار کاملی در زمینه ثبت تبلیغات موثر و موفق تدریس خصوصی برای جذب شاگرد ارائه شده است. مثلا اگر می خواهید آگهی تدریس پربازده ای داشته باشید حتما این مقاله را بخوانید. علاوه بر آن در زمینه روشهای مختلف جذب شاگرد خصوصی و مجموع کارهایی که در پیدا کردن شاگرد می تواند مفید و موثر باشد هم مقالات زیادی ارائه شده است. در این زمینه هم مطالعه مقاله راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی می تواند کاملا مفید باشد. نکته دیگر این که اگر قصد دارید در زمینه تدریس خصوصی تبلیغ کنید و با درج تبلیغات در اینترنت و سایتهای تخصصی تبلیغات تدریس خصوصی آگهی ثبت کنید و شاگرد جذب نمائید، در همین سایت (ایران مدرس) به عنوان بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران، امکان درج آگهی و ثبت تبلیغات تدریس خصوصی به صورت کاملا رایگان فراهم شده است. ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است در نتیجه با ثبت تبلیغات تدریس خصوصی در این وب سایت آگهی شما توسط هزاران متقاضی تدریس خصوصی دیده خواهد شد. هیچ سایت تدریس دیگری در ایران به اندازه ایران مدرس بازدید روزانه ندارد (حدود 15000 بازدید در روز در ایام معمول سال و نزدیک به 30000 بازدید روزانه در ایام امتحانات). در ایران سایتهای تبلیغاتی پربازدیدتری به نسبت ایران مدرس وجود دارد ولی نکته ای که باید به ان توجه کرد این است که سایت ایران مدرس به صورت تخصصی در زمینه آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی فعالیت دارد. به این ترتیب یک محیط کاملا آموزشی فراهم شده است و افرادی که آگهی شما را خواهند دید متقاضیان واقعی تدریس خصوصی هستند. در صورتیکه آگهی تدریس خودتان را خوب بنویسید و در زمینه تدریس خصوصی به صورت جدی فعالیت داشته باشید، درج آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس برای شما موثر خواهد بود. تعداد زیادی از مدرسین آگهی خودشان را به صورت ویژه (آگهی ویژه به صورت ماهانه مستلزم پرداخت هزینه است) بارها و بارها تمدید نموده اند و این نشان دهنده موثر بودن ثبت آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس است. در سایت ایران مدرس تا سال 98 بیش از 19000 مدرس تدریس خصوصی ثبت نام کرده اند. برای ثبت تبلیغات تدریس خصوصی، جذب شاگرد و پیدا کردن شاگرد خصوصی در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک کنید. همین الان در گوگل عبارت "جذب شاگرد خصوصی" را جستجو کنید. خواهید دید که سایت ایران مدرس را در صدر نتایج به شما نشان خواهد داد. علاوه بر آن، سایت ایران مدرس برای عبارتهایی مانند تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی انگلیسی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی کامپیوتر و .... در نتایج گوگل در صدر نتایج و در صفحه اول قرار دارد. در نتیجه، افراد متقاضی تدریس وقتی در جستجوی خدمات تدریس خصوصی در گوگل هستند به راحتی به سمت آگهی شما در ایران مدرس هدایت می شوند. ثبت آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس رایگان است و تنها در صورت تمایل می توانید با پرداخت مبلغ مناسبی بازدهی تبلیغات خودتان را افزایش داده و شاگرد بیشتری جذب کنید. برای اطلاع از قیمت و هزینه تبلیغات تدریس خصوصی ویژه بر روی عبارت تعرفه تبلیغات تدریس خصوصی کلیک کنید.

چرا آگهی تدریس خصوصی خودم را ویژه کنم؟ همانطور که گفته شد، ثبت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس به عنوان بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران کاملا رایگان است. به آگهی های تدریس خصوصی نگاهی بیندازید (برای مشاهده لیست کامل مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس و آگهی های تدریس آنها بر روی عبارت تدریس خصوصی کلیک کنید). بسیاری از آگهی های تدریس رایگان هم بازدید خوبی گرفته اند و شما هم حتی فقط با ثبت تبلیغات تدریس رایگان می توانید شاگرد جذب کنید. اما، به هر حال، می توانید آگهی خودتان را از حالت رایگان به حالت ویژه با پرداخت هزینه مناسبی برای یک ماه تغییر دهید. هزینه ثبت آگهی تدریس خصوصی ویژه در ایران مدرس بسیار مناسب است و مثلا اگر بخواهید آگهی نقره ای درج کنید هزینه ثبت آن برای یک ماه کمتر از هزینه ثبت تبلیغات تدریس در روزنامه برای یک روز خواهد بود. آگهی های تدریس خصوصی ویژه در ایران مدرس همواره در صفحه اصلی سایت نمایش داده خواهند شد بنابراین بیشتر در معرض دید بازدیدکنندگان و متقاضیان تدریس خصوصی قرار می گیردند. در بخش تدریس خصوصی سایت و همچنین در تمامی صفحات داخلی آن آگهی های تدریس ویژه بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده خواهند شد و زودتر از بقیه آگهی ها و بیشتر دیده خواهند شد. فرض کنید شخصی از طریق گوگل با جستجوی عبارت تدریس خصوصی زیست وارد سایت ایران مدرس شود. این شخص در بالای صفحه و قبل از مشاهده آگهی های رایگان تدریس ابتدا آگهی های ویژه را خواهد دید. در سایت ایران مدرس هزاران جزوه و نمونه سوال امتحانی و تست کنکور و مقالات آموزشی (بیش از 10000 مورد) ارائه شده است. در کنار این مطالب هم آگهی های تدریس خصوصی ویژه نمایش داده خواهد شد. نکته دیگر اینکه در بخش کنکور سایت ایران مدرس هم تبلیغات تدریس خصوصی مدرسین ویژه که در زمینه کنکور فعالیت دارند و در متن آگهی خودشان کلمه کنکور را ذکر نموده اند نمایش داده خواهد شد. با توجه به مطالب ذکر شده بازدید و بازدهی آگهی های تدریس خصوصی ویژه به نسبت آگهی های رایگان بسیار بالاتر خواهد بود. همانطور که گفته شد، بسیاری از مدرسین آگهی تدریس ویژه خودشان را بارها و بارها تمدید کرده اند و این خود نشان دهنده موثر بودن ثبت تبلیغات تدریس خصوصی ویژه در ایران مدرس است. هر بار که در ایران مدرس آگهی تدریس خصوصی ویژه ثبت نمائید برای دفعات بعد تخفیف بیشتری به شما تعلق می گیرد و در حال حاضر تعدادی از مدرسین قدیمی 30 درصد تخفیف دارند. با ثبت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی ویژه در ایران مدرس به راحتی می توانید شاگرد جذب کنید.



مطالعه مقاله 20 راهکار برای افزایش بازدهی تبلیغات تدریس خصوصی هم مفید است.

چگونه بازدهی تبلیغات تدریس خصوصی خودم را افزایش دهم؟ راهکارهای زیادی برای افزایش بازدهی و اثرگذاری تبلیغات تدریس خصوصی وجود دارد. یکی از راهکارهایی که می توانید در نظر بگیرید همان ویژه کردن آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی است. ویژه کردن آگهی تدریس خصوصی بازدهی آن را به صورت قابل توجهی افزایش می دهد. راهکار دیگری که می توانید در نظر بگیرید این است که در عنوان آگهی مهمترین ویژگی و مشخصه برجسته خودتان را بنویسید تا وقتی کاربران و متقاضیان تدریس خصوصی بین آگهی های مختلف آگهی شما را می بینند ترغیب شوند بر روی آن کلیک کنند. عنوان آگهی خیلی مهم است و اگر جذاب نوشته شده باشد به افزایش بازدهی تبلیغات شما خیلی کمک خواهد کرد. در عنوان آگهی لازم نیست اسم تمام دروس تدریسی خودتان را بنویسید. اسم مهمترین دروسی که تدریس می کنید را در عنوان اگهی بنویسید و در کنار آن مهمترین ویژگی خودتان که برای متقاضیان تدریس خصوصی می تواند جذاب باشد را بنویسید. اسم دروس مختلف با تمام جزئیات را می توانید در متن آگهی بنویسید (حتما در متن آگهی اسم تک تک دروسی تدریس خودتان را بنویسید تا بازدهی آن بیشتر شود). در عنوان آگهی عبارتهایی مانند دبیر رسمی آموزش و پرورش، جلسه اول کاملا رایگان، تدریس تضمینی با قرارداد کتبی، مدرس و استاد دانشگاه، 15 سال سابقه تدریس خصوصی، عدم دریافت هزینه در صورت عدم رضایت و .... برای افزایش بازدهی آگهی های شما می تواند کاملا موثر باشد. از این عبارتها در عنوان آگهی تدریس خصوصی خودتان حتما استفاده کنید. یا اگر مثلا در کنکور و یا المپیاد و .... رتبه خوبی کسب کرده اید در عنوان آگهی بنویسید. به عنوان مثال دیگر، اگر در زمینه تدریس خصوصی آیلتس و یا تدریس خصوصی تافل فعالیت دارید و خودتان در این آزمونها نمره خوبی کسب کرده اید در عنوان آگهی این نمره را ذکر نمائید. خلاصه اینکه عنوان آگهی مانند دروازه ورود آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی شماست و هر چه بهتر و جذاب تر باشد در جذب شاگرد خصوصی موثرتر است. علاوه بر موارد گفته شده، برای ثبت تبلیغات تدریس خصوصی موثر در متن آگهی توضیحات بسیار کاملی ارائه کنید. رزومه قوی ای از خودتان ارائه نمائید و آگهی خودتان را متقاعد کننده بنویسید. متن آگهی تدریس را به گونه ای بنویسید که هر شخصی که آن را مطالعه کرد متقاعد شود با شما تماس بگیرد. در متن آگهی اسم تمام دروس تدریسی خودتان را بنویسید. برای آگهی تدریس خودتان یک عکس مناسب پرسنلی از خودتان ارائه دهید و برای تبلیغ خودتان کلمات کلیدی تعیین نمائید.





مطالعه کنید: بهترین راهکارها برای کسب درآمد بالا از تدریس و تدریس خصوصی

در سایت ایران مدرس (همین سایت) این امکان فراهم شده است که برای دروس تدریسی خودتان جزوه و خلاصه جزوه ارائه دهید. با ثبت جزوه برای دروس تدریسی خودتان متقاضیان تدریس خصوصی بیشتر از صفحه آگهی شما دیدن کرده و احتمال جذب شاگرد شما بیشتر خواهد شد. برای افزایش بازدهی آگهی های تدریس خصوصی خودتان از سایت و وبلاگ خودتان و یا از شبکه های اجتماعی و فروم و .... به تبلیغات خودتان لینک بدهید. به این ترتیب اعتبار آگهی شما برای گوگل افزایش می یابد. به صورت مداوم روی آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی خودتان کار کنید. بسیاری از افراد یک بار متن مختصری برای آگهی تدریس خودشان ثبت می کنند و هیچ گاه آن را اصلاح یا تکمیل نمی کنند. به صورت مداوم متن تبلیغات تدریس خصوصی خودتان را بازبینی و تکمیل کنید. از شاگردهای خودتان در کلاسهای تدریس خصوصی و گروهی نظر خواهی کنید و نظرات مثبت آنها را در متن آگهی خودتان درج نمائید. توجه کنید که در سایت ایران مدرس آگهی تدریس شما دیده خواهد شد اینکه خودتان چقدر متن و عنوان آگهی را خوب نوشته باشید که در نهایت منجر به تماس گرفتن با شما شود دیگر به عهده خودتان است. تمام سوابق موفق تدریس خودتان در دانشگاه، مدارس و آموزشگاهها را بنویسید. توجه کنید که هر چه بیشتر بنویسید و حقایق بیشتری را در متن آگهی و تبلیغات تدریس خودتان ارائه نمائید احتمال جذب شاگرد شما بیشتر خواهد شد.



مطالعه کنید: 12 راهکار برای جذب شاگرد بیشتر و افزایش درآمد از تدریس خصوصی

با توجه به مطالب ارائه شده، برای جذب شاگرد بیشتر باید راهکارهای مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید و به عنوان یکی از بهترین روشها تبلیغات تدریس خصوصی خودتان را در همین سایت (ایران مدرس) ثبت نمائید. عنوان و متن آگهی تدریس خصوصی خودتان را با توجه به مطالب ارائه شده خوب، جذاب، کامل و متقاعد کننده بنویسید و به صورت مداوم روی آگهی خودتان کار کنید و آن را بهتر بنویسید تا جذب شاگرد شما بیشتر شود.

منبع: ایران مدرس (استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت ایران مدرس مجاز است)


آمار بازدید: 2603 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image