ارتباط مستقیم با 30453 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی تدریس خصوصی، موفقیت در تدریس و راهکارهای مختلف جذب شاگرد

تدریس خصوصی، موفقیت در تدریس و راهکارهای مختلف جذب شاگرد

به اشتراک گذاری

اگر می خواهید در کار تدریس و تدریس خصوصی موفق باشید و درامد بالایی داشته باشید، همانطور که می دانید، در مرحله اول و قبل از انجام هر کاری و به کار بردن هر توصیه ای، باید به اندازه کافی شاگرد خصوصی داشته باشید. برای داشتن شاگرد به تعداد کافی و گسترش فعالیت خودتان در زمینه تدریس خصوصی باید راهکارهای مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید.

راهکارهای مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید: اگر قصد دارید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید و در این زمینه موفق باشید، راهکارهای مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید. در مرحله اول با آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی در ارتباط باشید. از سایتهای اینترنتی و روزنامه می توانید لیست این موسسات و آموزشگاهها را پیدا کنید. راهکار دیگری که برای جذب شاگرد وجود دارد این است که در روزنامه تبلیغ تدریس خصوصی درج کنید و یا برای خودتان تراکت چاپ نموده و توزیع نمائید. راهکار دیگری که برای جذب شاگرد، پیدا کردن شاگرد خصوصی و کسب درآمد از کار تدریس وجود دارد این است که برای خودتان سایت یا وبلاگی بزنید و برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی در آن تبلیغ کنید. در نهایت به عنوان یکی از بهترین روشها می توانید در اینترنت و در سایتهای تخصصی تبلیغات تدریس خصوصی مانند ایران مدرس آگهی تدریس خودتان را ثبت نموده و به راحتی شاگرد جذب کنید. برای افزایش تعداد شاگردها و جذب شاگردهای بیشتر با همکاران خودتان در زمینه تدریس خصوصی ارتباط برقرار کنید و یا به صورت دیگر از طریق شاگردهای فعلی خودتان تعداد شاگردهای بیشتری پیدا کنید.



راهکارهای مختلف جذب شاگرد

همانطور که گفته شد، هر چند برای موفقیت در تدریس خصوصی باید رضایت شاگردهایتان را به صورت کامل بدست آورید و تمام تلاش خودتان برای نتیجه گرفتن آنها را انجام دهید ولی به هر حال، در مرحله اول باید خوب شاگرد جذب کنید. جذب شاگرد از طریق آموزشگاهها و موسسات مختلف هم روش خوبی است. هر چند قیمت کلاسها را خودتان تعیین نمی کنید و هر جلسه باید 30 تا 40 درصد حق التدریس را به آموزشگاه بدهید ولی به هر حال در حالتی که تعداد شاگردهای کمی دارید و یا در شروع کار هستید، این روش هم روش خوبی است. بسیاری از مدرسین قدیمی و مدرسین و دبیران رسمی که قصد ندارند برای جذب شاگرد حتی ریسک از دست دادن مبلغ مختصری پول برای تبلیغات تدریس را قبول کنند، سالهای سال است که از این روش شاگرد خصوصی جذب می کنند. بسیاری از مدرسین با این روش کنار آمد ه اند و به هر حال از کار خودشان هم راضی هستند. در حقیقت جذب شاگرد از طریق همکاری با موسسات و آموزشگاهها روش بسیار خوبی نیست ولی در ابتدای کار می تواند مفید باشد. می توانید با آموزشگاهها مختلف تماس بگیرید و مثلا بگویید که می توانید در زمینه تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی و یا هر درس دیگری فعالیت داشته باشید.



مطالعه مقاله چگونگی درج تبلیغات تدریس خصوصی با بازدهی بالا برای جذب شاگرد هم مفید است.

روش های دیگری هم برای جذب شاگرد وجود دارد. به عنوان مثال می توانید آگهی و تبلیغات تدریس خودتان را در روزنامه ثبت کنید. این روش هم احتمالا در تهران و کرج خوب جواب دهد. فقط باید برای ثبت آگهی تدریس هزینه بپردازید و اگر در ایام امتحانات نباشد، شاید جواب نگیرید. به هر حال در تبلیغات تدریس در روزنامه همیشه این احتمال وجود دارد که جواب نگیرید. البته ممکن است با یک تبلیغ بتوانید شاگرد خوبی جذب کرده و چندین سال با شما کلاس بردارد. تبلیغات از طریق تراکت برای تدریس خصوصی هم خوب است. البته باز هم هزینه دارد و عیبی که این روش دارد این است که منطقه محدودی را می توانید پوشش دهید. مثلا اگر خودتان در تهران در پاسدارن، محدوده ونک، میرداماد، دروس و یا محلات دیگری بالای شهر تهران ساکن هستید، می توانید در ایام امتحانات برای جذب شاگرد در محله خودتان تراکت چاپ کرده و توزیع کنید. در سایر محلات شهر تهران و کرج و در سایر شهرها هم این روش ممکن است جواب بدهد. البته باید هزینه اولیه ان را قبول کنید. این روشها را باید امتحان نمائید تا ببینید کدام روش بهتر برای شما جواب می دهد.


علاوه بر روشهای ذکر شده شاید به نظرتان برسد که مثلا اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی زیست، تدریس خصوصی عربی، تدریس خصوصی انگلیسی و یا هر درس دیگری فعالیت داشته باشید، سایت یا وبلاگی برای خودتان بزنید و مطالب آموزشی خوبی در این سایت یا وبلاگ بذارید و شاگرد جذب کنید. به نظر ایده ی خوبی می رسد. اما نکته ای را باید مد نظر داشته باشید. سایت یا وبلاگی که بازدید نداشته باشد مانند جزیره ای می ماند که هیچ کس به آن رفت و آمد ندارد و در نتیجه هیچ تاثیری نخواهد داشت. البته نباید نا امید شوید و اگر می خواهید این کار را انجام دهید شروع کنید. ولی باید بدانید که سایت یا وبلاگ شما برای گرفتن بازدید در زمینه تدریس خصوصی به صبر و کار و تلاش چند ساله نیاز دارد. همین الان در گوگل مثلا تدریس خصوصی ریاضی را بزنید، فکر می کنید سایت یا وبلاگ شما اگر در زمینه تدریس ریاضی فعالیت داشته باشید کجای نتایج نمایش داده خواهد شد. متقاضیان تدریس خصوصی معمولا حداکثر یکی دو صفحه اول نتایج را نگاه می کنند و اگر وبلاگ شما در یکی دو صفحه اول نباشد، افرادی که متقاضی تدریس ریاضی هستند هرگز وبلاگ یا سایت شما را نخواهند دید. پس اگر قصد دارید برای موفقیت در تدریس خصوصی و جذب شاگرد سایت یا وبلاگ داشته باشید باید در مرحله اول بدانید که راه درازی در پیش دارید و باید روی آن به صورت مداوم کار کنید و در ضمن علم این کار را هم داشته باشید. وبلاگ داشتن هزینه ای ندارد ولی اگر بخواهید در زمینه تدریس و تدریس خصوصی سایتی برای خودتان راه اندازی کنید هزینه اولیه آن را هم باید بپردازید.

از بین روشهای ارائه شده برای جذب شاگرد، بهترین روشی که وجود دارد این است که در اینترنت و خصوصا در سایتهایی که به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی فعالیت دارند (مانند همین سایت: ایران مدرس) تبلیغات خودتان را ثبت نمائید. ثبت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس رایگان است و با کلیک بر روی عبارت عضویت در سایت در بالای همین صفحه به راحتی می توانید آگهی خودتان را درج نمائید. جذب شاگرد از طریق ثبت تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس مزایای زیر را دارد:

1- درج اگهی تدریس خصوصی در این وب سایت کاملا رایگان است. حتی اگر آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی خودتان را ویژه کنید، هزینه ای که پرداخت می کنید به نسبت تبلیغات روزنامه و تبلیغات تراکتی و ... خیلی پایینتر است. هزینه ثبت تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس برای یک ماه برابر هزینه ثبت آگهی تدریس در روزنامه برای یک روز است.

2- ایران مدرس به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی فعالیت دارد. در این وب سایت تا پاییز 96 بیش از 17000 مدرس ثبت نام کرده و در زمینه آموزش و تدریس خصوصی فعالیت دارند. ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و بازدید روزانه ان در ایام امتحانات نزدیک به 30000 بازدید در روز خواهد بود. در این وب سایت محیط کاملا آموزشی فراهم شده است و اکثر بازدید کنندگان سایت دانش آموزان و دانشجویان، والدین آنها و یا مدرسین هستند.

3- در سایت ایران مدرس بیش از 10000 جزوه، سوال امتحانی، تست کنکور، مقالات آموزشی ذر زمینه موفقیت در تحصیل، موفقیت در کنکور، روشهای مطالعه و .... ثبت شده است و آگهی های تدریس خصوصی مدرسین ویژه علاوه بر صفحه اصلی سایت، بخش تدریس خصوصی و .... در کنار این مطالب آموزشی هم نمایش داده خواهد شد.

4- در سایت ایران مدرس یک بخش تخصصی برای ارائه مطالب کنکوری هم در نظر گرفته شده است و تبلیغات تدریس خصوصی مدرسین ویژه در این بخش هم نمایش داده خواهد شد. اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی کنکور فعالیت داشته باشید هم ایران مدرس گزینه بسیار خوبی برای شما است. همین الان در گوگل عبارت تدریس خصوصی کنکور را جستجو کنید. سایت ایران مدرس را در صفحه اول و در صدر نتایج خواهید دید.



پیشنهاد می شود مقاله 100 نکته برای موفقیت در تدریس خصوصی را هم بخوانید.

5- اگر در زمینه تدریس خصوصی دروس دانشگاه، تدریس خصوصی ریاضی دانشگاه، تدریس فیزیک دانشگاه، تدریس دروس رشته های فنی مهندسی و .... فعالیت دارید واقعا سایتی بهتر از ایران مدرس برای ثبت تبلیغات تدریس پیدا نخواهید کرد. همین الان در گوگل عبارتهای تدریس خصوصی استاتیک، تدریس خصوصی ریاضی مهندسی، تدریس خصوصی مدار، تدریس خصوصی تحقیق در عملیات، تدریس خصوصی ایستایی و یا هر درس دیگری در مقطع دانشگاه که در نظر دارید را در گوگل بزنید. ایران مدرس را در نتایج جستجوی گوگل باز هم در صدر نتایج خواهید دید. متقاضیان تدریس دروس دانشگاهی با جستجوی این عبارتها در گوگل به راحتی به سمت آگهی و تبلیغ شما هدایت خواهند شد.

6- تعداد زیادی از مدرسینی که در ایران مدرس آگهی تدریس خودشان را ویژه کرده اند، بارها و بارها (بعضا بیش از 20 بار) آگهی تدریس خودشان را تمدید نموده اند. به نظر شما اگر این مدرسین از طریق ثبت آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس شاگرد جذب نمی کردند برای تمدید آگهی خودشان دوباره هزینه می کردند؟!

7- در ایران مدرس به نسبت نتیجه گرفتن مدرسین و جذب شاگرد آنها تعهد وجود دارد و سعی شده است با ارائه مقالات مختلف در زمینه نحوه ثبت آگهی تدریس خصوصی موثر و موفق در این زمینه به مدرسین کمک شود. مقالات زیر در این زمینه می تواند مفید باشد.


20 عامل موثر و کلیدی برای ثبت آگهی تدریس خصوصی پربازده



اگر آگهی تدریس بازدهی نداشت چکار کنم؟





8- ثبت آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس به نسبت همکاری با آموزشگاهها و موسسات مختلف تدریس خصوصی مزایای زیادی دارد. به عنوان مثال خودتان قیمت کلاسهای تدریس خصوصی را تعیین می کنید و یا هر جلسه مجبور نیستید 30 تا 40 درصد حق التدریس را به آموزشگاهها پرداخت نمائید. در این روش شاگردهای شما به صورت مستقیم و بدون واسطه با خودتان در ارتباط خواهد بود و اگر خوب تدریس کنید ترمهای بعد هم با شما دوباره تماس خواهند گرفت. اگر شاگرد را از طریق آموزشگاه جذب کرده باشید، حتی اگر عملکر شما خوب هم باشد، احتمالا ترم بعد دوباره با همان آموزشگاه تماس خواهند گرفت.

9- تبلیغات در سایت ایران مدرس و تبلیغات اینترنتی به صورت کلی به نسبت تبلیغات روزنامه و تراکت و ... مزایای زیادی دارد. تبلیغات روزنامه و تراکت عمر کوتاهی دارد (در حد یکی دو روز) و در دسترس افراد زیادی قرار می گیرد که ممکن است درصد بسیار پایینی از انها متقاضی تدریس خصوصی باشند. تبلیغات اینترنتی تدریس خصوصی در ایران مدرس تا وقتی خودتان درخواست نکنید باقی می ماند. تبلیغات اینترنتی هدفمند است و افرادی آگهی و تبلیغات شما را خواهند دید که خودشان از طریق گوگل در جستجوی خدمات تدریس خصوصی به سمت آگهی شما هدایت شده اند.

10- تبلیغات اینترنتی محدودیت مکانی و زمانی ندارد. در تبلیغات تراکتی برای تدریس خصوصی شما چند محله بیشتر را نمی توانید پوشش دهید و در تبلیغات نیازمندی های روزنامه معمولا یک شهر را. تبلیغات اینترنتی در کل کشور قابل مشاهده خواهد بود. در تبلیغات اینترنتی شما می توانید به صورت آنلاین تدریس کنید و برای ان تبلیغ کنید. نکته دیگر اینکه همه ی افراد روزنامه خریداری نمی کنند ولی در حال حاضر تقریبا تمامی افراد روی گوشی های خودشان اینترنت دارند. با درج تبلیغات تدریس خصوصی در اینترنت و خصوصا در سایت ایران مدرس (همین سایت) که به صورت تخصصی در زمینه آگهی تدریس خصوصی فعالیت دارد به راحتی شاگرد جذب کنید. اگر در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت دارید سایت تدریس ریاضی هم گزینه خوبی برای درج اگهی شماست.

از جمله روشهای دیگری که برای جذب شاگرد می توانید استفاده کنید ارتباط برقرار کردن با همکارانتان است. به عنوان مثال اگر شما در زمینه تدریس خصوصی زبان فرانسه فعالیت دارید می توانید با مدرسینی که در زمینه تدریس خصوصی آلمانی فعالیت دارند ارتباط برقرار کنید و هم شما به ایشان شاگر معرفی کنید و هم اگر شاگردهای آنها کلاس خصوصی فرانسه لازم داشتند می توانند به شما معرفی کنند. هر چه تعداد ارتباطات شما بیشتر باشد در کار تدریس خصوصی موفق تر خواهید بود و شاگردهای بیشتری جذب خواهید کرد. نکته دیگر اینکه، می توانید در جلسات و کلاسهای تدریس خصوصی همواره کارت خودتان را همراه داشته باشید و به شاگردانتان بدهید که اگر از دوستان یا آشنایانشان کسی کلاس لازم داشت به شما معرفی کند. البته اگر کار خودتان را عالی انجام دهید این اتفاق خود به خود می افتد و شاگردهای شما افراد دیگری را معرفی خواهند کرد.

با توجه به مطالب ارائه شده، برای جذب شاگرد روشهای مختلفی وجود دارد که برای موفقیت در تدریس خصوصی باید این روشها را امتحان کنید و بهترین روشی که برای خودتان مناسب است را به کار ببرید. ممکن است از ترکیبی از روشها ارائه شده استفاده کنید و از همه ی آنها برای جذب شاگرد استفاده نمائید. شاید هم در شهر محل سکونت شما یکی از روشهای ذکر شده بیشترین بازدهی را داشته باشد. برای ثبت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس (همین سایت) بر روی عبارت عضویت در سایت در بالای همین صفحه کلیک کنید. برای مشاهده لیست مدرسینی که در ایران مدرس آگهی تدریس ثبت نموده اند بر روی عبارت معلم خصوصی کلیک کنید.

منبع: ایران مدرس (استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به ایران مدرس مجاز است)


آمار بازدید: 629 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image