ارتباط مستقیم با 30460 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی تقاضای تدریس خصوصی مستقیم در ایمیل شما، امکان جدید در سایت ایران مدرس

تقاضای تدریس خصوصی مستقیم در ایمیل شما، امکان جدید در سایت ایران مدرس

به اشتراک گذاری

به اطلاع می رساند در سایت ایران مدرس (همین سایت) یک امکان جدید برای ایجاد ارتباط راحت تر متقاضیان تدریس خصوصی با مدرسین فراهم شده است.



در حال حاضر، با مراجعه به سایت ایران مدرس و مشاهده صفحه آگهی تدریس خودتان خواهید دید که در پائین توضیحات اگهی تدریس شما یک فرم ارتباط با مدرس ارائه شده است. متقاضیان تدریس خصوصی از طریق فرم مزبور می توانند برای کلاسهای خصوصی با شما هماهنگ کنند و یا در زمینه نحوه برگزاری کلاسهای خصوصی، قیمت کلاسها و ... از شما سوال بپرسند. همچنین، از طریق این فرم افرادی که قبلا با شما کلاس داشته اند می توانند نظر مثبت خودشان را در مورد کلاسهای شما ثبت نمایند. پیامها و نظراتی که کاربران برای شما درج نموده اند بعد از تایید شما از طریق کنترل پنل، در صفحه آگهی تدریس خودتان نمایش داده خواهد شد. شما می توانید به پیامها و نظرات ثبت شده پاسخ دهید و بعد از آن تایید کنید که نمایش داده شود و یا اگر پیام مناسب نبود می توانید آن را حذف نمائید. به این ترتیب کاربران و متقاضیان تدریس خصوصی علاوه بر اینکه می توانند از طریق شماره تماس و یا ایمیل با شما در تماس باشند، از طریق این فرم هم می توانند برای شما پیغام ثبت نمایند.



چگونه از داشتن پیغام، نظر و یا تقاضای تدریس مطلع شویم؟ بعد از آنکه کاربران و یا متقاضیان تدریس خصوصی برای شما پیغام یا نظری ثبت کردند، بلافاصله ایمیلی از طرف ایران مدرس برای شما ارسال خواهد شد و از این طریق از داشتن پیغام، نظر و یا تقاضای تدریس مطلع خواهید شد.



پیغامها و نظرات را چگونه مشاهده کنیم؟ در صورتیکه ایمیلی مبنی بر داشتن پیغام یا نظر و یا تقاضای تدریس دریافت کردید، به سایت ایران مدرس مراجعه کنید و با استفاده از ایمیل و پسورد خودتان وارد کنترل پنل شوید. در بخش مشاهده پیام کاربران می توانید پیام، نظر و یا تقاضای تدریس را مشاهده کنید و در صورت تمایل به آن پاسخ داده و برای نمایش تایید کنید. یا در حالت دیگر، اگر پیغام مناسب نبود آن را حذف نمائید.



آیا این امکان فایده دیگری به جز برقراری ارتباط راحت تر دارد؟ ثبت نظرات مثبت کاربران و شاگردهای قبلی در صفحه اگهی تدریس خودتان در ایران مدرس علاوه بر اینکه از نظر گوگل اعتبار صفحه آگهی شما را افزایش می دهد باعث می شود افراد دیگر متقاضی تدریس و یا والدین آنها وقتی صفحه شما را مشاهده می کنند بیشتر اعتماد کنند و در نتیجه تعداد تماسهای شما افزایش یابد.



به منظور ویرایش و به روز رسانی آگهی های تدریس خودتان در سایت ایران مدرس و یا ثبت آگهی تدریس ویژه بر روی لینک زیر کلیک کنید.





www.IranModares.com



آمار بازدید: 608 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image