ارتباط مستقیم با 30559 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی تدریس خصوصی فیزیک و آموزش مفهومی فیزیک متوسطه و دانشگاه

تدریس خصوصی فیزیک و آموزش مفهومی فیزیک متوسطه و دانشگاه

به اشتراک گذاری

با شرکت در کلاسهای خصوصی فیزیک می توانید این درس را به صورت مفهومی و پایه ای یاد بگیرید.

در درس فیزیک فرمولها و روابط زیادی ارائه شده است. روابط ارائه شده در درس فیزیک معنی فیزیکی دارند و اگر بخواهید در این درس در امتحان و کنکور موفق باشید، باید درس را به صورت عمقی و مفهومی و نه سطحی بخوانید. اگر می خواهید درس فیزیک را خوب یاد بگیرید موارد زیر را در نظر داشته باشید:

1- در کلاسهای فیزیک در مدرسه یا دانشگاه حضور مرتب داشته باشید. هر جلسه غیبت در کلاسهای فیزیک را باید بعدا  جبران کنید. در ضمن اگر بخواهید به جای حضور در کلاس خودتان درس فیزیک را بخوانید وقت بیشتری از شما می گیرد.

2- حین حضور در کلاسهای فیزیک، حین مطالعه کتاب درسی، حین حل تمرین و مسئله و در کلیه حالات بدنبال این باشید که درس را بفهمید. به صورت سطحی از کنار مطالب و مسائل عبور نکنید. سعی کنید روابط و مسائل را خوب درک کنید.

3- وقتی در کلاس فیزیک حاضر هستید حضور فعال داشته باشید. سوال بپرسید. خوب گوش دهید و جزوه بنویسید. اگر راه حل ها را متوجه نشدید سوال بپرسید. به سوالات دیگران گوش دهید و خوب روی یادگیری درس تمرکز کنید.

در کنار مطالب گفته شده شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک برای یادگیری بهتر این درس می تواند کاملا مفید باشد. برای مشاهده لیست مدرسینی که در زمینه تدریس فیزیک متوسطه، تدریس خصوصی فیزیک دانشگاهی و فیزیک کنکور، آموزش فیزیک هالیدی و فیزیک الکتریسیته و مکانیک و .... فعالیت دارند بر روی عبارت تدریس خصوصی فیزیک کلیک کنید.


با شرکت در کلاسهای خصوصی فیزیک می توانید هر اشکالی که دارید را بپرسید و درس را کاملا متوجه شوید. اگر مبحثی را در کلاس اصلی خودتان در مدرسه و دانشگاه خوب متوجه نشده اید و فرصت برای پرسیدن سوال وجود نداشته است، در کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک می توانید از مدرس خصوصی خودتان هر سوالی را بپرسید. کلاسهای تدریس خصوصی به صورت کلی به نسبت کلاسهای مدرسه و دانشگاه مفیدتر و پربازده تر است. در حقیقت فرمولهای فیزیک باید خوب توضیح داده شود و مسائلی مختلفی با استفاده از آنها حل شود تا دانش آموز یا دانشجو درس را خوب متوجه شود. در کلاسهای مدرسه و دانشگاه ممکن است زمان کافی برای این کار وجود نداشته باشد و یا مدرس فیزیک شما به صورت فیزیک درس ندهد. در کلاسهای تدریس خصوصی می توانید مسائل متعددی را با کمک مدرس خصوصی فیزیک حل کنید و درس را به صورت پایه ای و مفهومی آموزش ببینید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 449 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image