ارتباط مستقیم با 30454 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی بهترین سایت تبلیغات و آگهی تدریس خصوصی با بازدید بالا و بازدهی عالی

بهترین سایت تبلیغات و آگهی تدریس خصوصی با بازدید بالا و بازدهی عالی

به اشتراک گذاری

اگر در جستجوی بهترین سایت تبلیغات و آگهی تدریس خصوصی با بازدید بالا هستید، آگهی خودتان را در همین سایت (ایران مدرس) ثبت کنید. دلایل زیر نشان می دهد ایران مدرس بهترین سایت تبلیغات و آگهی تدریس خصوصی با بازدید بالا است.

1- ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. بازدید این سایت در ایام امتحانات نزدیک به 30000 بازدید در روز خواهد بود. در ایام عادی هم حدود 15000 بازدید روزانه دارد. با ثبت تبلیغ در ایران مدرس که به صورت تخصصی در زمینه آگهی تدریس خصوصی فعالیت دارد، آگهی شما در معرض دید هزاران بازدید کننده متقاضی تدریس ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان و .... قرار می گیرد.



پیشنهاد می شود مقاله آگهی تدریس خصوصی و نحوه درج تبلیغات تدریس خصوصی را هم بخوانید.

2- همانطور که می دانید در حال حاضر بسیاری از افراد خدمات مورد نیاز خودشان را از طریق گوگل جستجوی می کنند. ایران مدرس برای عبارتهای شامل تدریس خصوصی مانند تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی زبان و .... در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل قرار دارد. بنابراین، با ثبت تبلیغات در این وب سایت متقاضیان تدریس خصوصی به راحتی به سمت آگهی و تلیغ شما هدایت می شوند.

3- در سایت ایران مدرس بیش از 10000 جزوه آموزشی، سوالات امتحانی، تست کنکور، مقالات آموزشی در زمینه موفقیت در تحصیل، نحوه مطالعه دروس مختلف و .... ثبت شده است ودر صورتیکه اگهی تدریس خودتان را ویژه کنید، علاوه بر صفحه اصلی سایت و بخش تدریس خصوصی، آگهی تدریس شما در کنار این مطالب آموزشی هم به کاربران نشان داه خواهد شد. به عنوان مثال اگر در متن آگهی شما عبارت تدریس ریاضی وجود داشته باشد و در زمینه تدریس ریاضی فعالیت داشته باشید و آگهی تدریس خودتان را ویژه کرده باشید، در کنار سوالات امتحانی ریاضی، جزوات ریاضی و ... هم تبلیغ شما نمایش داده خواهد شد.





4- سایت ایران مدرس یک بخش تخصصی برای مطالب کنکوری دارد (برای مشاهده این بخش بر روی عبارت سایت کنکور ایران مدرس کلیک کنید) و آگهی های تدریس ویژه در این بخش هم نمایش داده خواهند شد. اگر می خواهید در زمینه تدریس دروس کنکوری فعالیت داشته باشید با ثبت اگهی در ایران مدرس می توانید در این زمینه نیز شاگرد جذب کنید. عبارت تدریس خصوصی کنکور را در گوگل جستجو کنید، ایران مدرس را در صفحه اول نتایج و در صدر نتایج خواهید دید.



مطالعه این مقاله هم مفید است: چگونگی نوشتن متن خوب و موثر برای تبلیغات تدریس خصوصی

5- بسیاری از مدرسینی که در سایت ایران مدرس آگهی تدریس ویژه ثبت نموده اند آگهی خودشان را بارها و بارها تمدید کرده اند. اگر این مدرسین از ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس نتیجه نمی گرفتند مسلما تبلیغ خودشان را تمدید نمی کردند. بنابراین با ثبت اگهی تدریس در این وب سایت، در صورتیکه آگهی تدریس خودتان را خوب بنویسید (در این زمینه این مقاله را بخوانید) به احتمال خیلی زیاد در جذب شاگرد موفق خواهید بود.

6- با ثبت اگهی و تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس می توانید از صفحه آگهی خودتان به سایت یا وبلاگ خودتان لینک بدهید و چون ایران مدرس از نظر گوگل برای عبارتهای تدریس خصوصی بهینه است، سایت یا وبلاگ شما هم برای عبارتهی شامل تدریس خصوصی در نتایج جستجوی گوگل در جایگاه بالاتری قرار می گیرد. به این ترتیب احتمال جذب شاگرد از طریق سایت یا وبلاگ خودتان هم افزایش پیدا می کند.

7- در سایت ایران مدرس می توانید برای دروس تدریسی خودتان جزوه یا خلاصه جزواتی ثبت کنید و در جزوه ثبت شده خودتان شماره تماس و مشخصات خودتان را هم قرار دهید. به این ترتیب متقاضیان تدریس خصوصی با مشاهده جزوه شما با نحوه کار شما تا حدودی اشنا شده و احتمال جذب شاگرد شما هم بیشتر می شود. در ضمن، این جزوات باعث افزایش صفحه آگهی شما هم می شود و در نتیجه باز هم ممکن است شاگردهای بیشتری جذب نمائید.



مطالعه کنید: نحوه نوشتن آگهی تدریس خصوصی برای کسب درآمد بالاتر از کار تدریس

با توجه، به مطالب ارائه شده برای جذب شاگرد و کسب درامد بالا از تدریس خصوصی فرصت ثبت آگهی در سایت ایران مدرس را از دست ندهید. ایران مدرس تا سال 98 بیش از 19000 مدرس ثبت نامی دارد و بزرگترین و پربازدیدترین سایتی است که به صورت تخصصی در زمینه آگهی تدریس و تبلیغات تدریس خصوصی فعالیت دارد. برای درج اگهی در این سایت در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک نمائید، ثبت نام کنید و بعد از ورود به کنترل پنل آگهی تدریس خودتان را درج کنید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 823 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image