ارتباط مستقیم با 30594 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی تدریس خصوصی فیزیک و یادگیری عمقی تر و مفهومی تر فیزیک

تدریس خصوصی فیزیک و یادگیری عمقی تر و مفهومی تر فیزیک

به اشتراک گذاری

با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک می توانید این درس را به صورت عمقی تر و مفهومی تر یاد بگیرید، از آموزش آن لذت ببرید و در امتحان فیزیک نمره بسیار خوبی بگیرید. در ادامه تعدادی از سوالات متداول در زمینه آموزش و تدریس خصوصی فیزیک ارائه شده و به این سوالات پاسخ داده شده است.

آیا کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک همیشه لازم است؟ نمی توان گفت که اگر بخواهید فیزیک یاد بگیرید حتما کلاس خصوصی لازم دارید ولی به هر حال کلاسهای خصوصی یک امکان خوبی است که می توانید برای یادگیری بهتر و عمقی تر درس فیزیک و رفع اشکال از آن استفاده نمائید. اگر در درس فیزیک اشکالات پایه ای دارید و ترمهای قبل این درس را خوب نخوانده اید، اگر می خواهید در درس فیزیک نمره عالی و حتی 20 بگیرید، اگر قصد دارید در کنکور فیزیک را بالا و حتی 100 بزنید، چنانچه قصد دارید مفاهیم فیزیک را خوب درک کنید و در المپیاد فیزیک رتبه خوبی بیاورید، اگر متن درس فیزیک را متوجه می شوید ولی مسائل را نمی توانید حل کنید و .... در هر صورت، کلاسهای خصوصی فیزیک می تواند در کنار کلاسهای اصلی خودتان و با در نظر گرفتن مطالعه و تلاش خودتان مفید موثر باشد. بنابراین استفاده از کلاسهای خصوصی فیزیک برای همه لازم و ضروری نیست ولی اگر شما قصد دارید در درس فیزیک پیشزفت چشمگیری داشته باشید و در زمان کمتر مطالب بیشتری را آموزش ببینید، استفاده از این کلاسها می تواند برای شما مفید و موثر باشد. کلاسهای خصوصی فیزیک فقط مخصوص دانش آموزان و دانشجویان ضعیف نیست و هر شخصی برای پیشرفت نسبت به وضعیت فعلی خودش می تواند از این کلاسها استفاده نماید.

قیمت کلاسهای خصوصی فیزیک چقدر است؟ در همین سایت (ایران مدرس) که بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است و تا پاییز 96 بیش از 17000 مدرس ثبت نامی دارد و بازدید آن در ایام امتحانات به بیش از 28000 بازدید در روز هم رسیده است، مقالات زیادی در زمینه قیمت تدریس خصوصی فیزیک و سایر دروس و نرخ و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی ارائه شده است. به عنوان مثال می توانید این مقاله را در این زمینه بخوانید. قیمت کلاسهای خصوصی فیزیک به عوامل و پارامترهای مختلفی بستگی دارد. از جمله پارامترهای موثر بر قیمت کلاسهای خصوصی فیزیک می توان به سابقه مدرس تدریس خصوصی، شهر محل تدریس، تعداد جلسات تدریس، کنکوری بودن یا نبودن کلاسهای خصوصی فیزیک، زمان برگزاری کلاسها (اینکه در ایام امتحانات است یا اوایل و اواسط ترم) و .... بستگی دارد. به عنوان مثال اگر تعداد جلسات تدریس فیزیک شما بالا باشد می توانید با مدرس خودتان سر قیمت های پایین تر به توافق برسید. اگر می خواهید به صورت دقیق از قیمت های به روز تدریس خصوصی فیزیک اطلاع داشته باشید، بهتر است لیست مدرسین فیزیک ثبت نامی در همین سایت (ایران مدرس) را مشاهده نموده و ببینید که مدرسین فیزیک در متن آگهی تدریس خودشان چه قیمتی را ذکر نموده اند. به این ترتیب عمل کنید: بر روی عبارت تدریس خصوصی فیزیک کلیک کنید تا لیست مدرسین فعال در زمینه آموزش خصوصی فیزیک در تهران، کرج و کل ایران را مشاهده نمائید. در ادامه بر روی آگهی تدریس چند مدرس کلیک نموده و در جزئیات آگهی تدریس این مدرسین بخش هزینه تدریس را مشاهده نمائید. با مشاهده آگهی تدریس چند مدرس قیمت و هزینه کلاسهای خصوصی فیزیک را خواهید دانست. بعضی از مدرسین کلاسهای خصوصی فیزیک را با قیمت توافقی برگزار می کنند و در بخش هزینه تدریس عبارت "توافقی" را ذکر نموده اند. با این مدرسین باید تماس بگیرید تا سر قیمت کلاسها به توافق برسید. قیمت کلاسهای خصوصی فیزیک از 10 هزار تومان به ازای یک جلسه شروع می شود و تا 100 هزار تومان و حتی بیشتر می تواند باشد. قیمت کلاسهای خصوصی فیزیک کنکور معمولا بالاتر است و یا مدرسینی که کلاسهای خصوصی را به صورت تضمینی برگزار می کنند قیمتهای بالاتری هم درخواست می نمایند.

زمان خوب برای شروع کلاسهای خصوصی فیزیک کی است؟ این که در چه زمانی کلاسهای خصوصی فیزیک را شروع کنید هم به عوامل زیادی بستگی دارد. اگر در درس فیزیک ضعیف هستید و اشکالات زیادی دارید و یا در کلاسهای اصلی خودتان در مدرسه یا دانشگاه غایب بوده اید، شرکت در کلاسهای خصوصی فیزیک را هر چه زودتر شروع کنید. اگر درس را اصلا بلد نیستید و یا اشکالات زیادی دارید، موکول کردن کلاسها به ایام فرجه ها و یا ایام امتحانات اصلا خوب نیست چون ممکن است نتیجه مورد نظر خودتان را نگیرید. اگر درس را در حد متوسط بلد هستید از همان اواسط ترم کلاسها را شروع کنید و اگر درس فیزیک را تا حد خوبی بلد هستید و فقط اشکالات جزئی دارید، برگزاری کلاسها را به ایام امتحانات هم موکول نمائید ایرادی ندارد. در ایام امتحانات که به استاد اصلی خودتان و یا به معلم فیزیک دسترسی ندارید، در کنار داشتن یک مدرس خوب فیزیک می تواند کاملا مفید و موثر باشد. در ایام امتحانات چون درسها خوانده می شود اشکالاتی که وجود دارد هم بیشتر مشخص خواهد شد و بنابراین در این ایام استفاده از کلاسهای خصوصی فیزیک برای رفع اشکال و جمع بندی کاملا موثر است. البته همانطور که گفته شد اگر تعداد جلسات بالایی لازم دارید و درس را خبو نخوانده اید زودتر شروع کنید ولی در این حالت هم کلاسهای فیزیک را در ایام امتحانات هم ادامه دهید. نکته دیگری که وجود دارد این است که در ایام امتحانات قیمت و هزینه ای که مدرسین برای کلاسهای خصوصی ارائه می کنند بالاتر است و در ضمن پیدا کردن مدرس خوب هم در این ایام راحت نیست. بنابراین در هر صورت بهتر است کلاسهای خصوصی را از اوایل یا اواسط ترم شروع کنید و هم با اطمینان بیشتری در درس فیزیک قبول شوید و نتیجه خوبی بگیرید، هم با یک مدرس خوب فیزیک کلاسها را داشته باشید و هم بتوانید کلاسهای خصوصی را ارزانتر هماهنگ نمائید.

چگونه یک مدرس خصوصی فیزیک خوب پیدا کنیم؟ در همین سایت (ایران مدرس) که بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است، لیست کاملی از مدرسین فعال در زمینه آموزش و تدریس خصوصی فیزیک دبیرستان و متوسطه، مدرسین فیزیک کنکور، اساتید خصوصی فیزیک دانشگاهی و .... را می توانید مشاهده کنید. برای مشاهده لیست مدرسین و اساتید فعال در زمینه آموزش خصوصی فیزیک بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی فیزیک کلیک کنید. تعدادی از مدرسین فیزیک را در پایین همین مطلب هم می توانید مشاهده کنید. مدرسین ثبت نامی در این وب سایت آگهی تدریس خودشان را به دو صورت رایگان و ویژه ثبت نموده اند. آگهی های تدریس ویژه پس زمینه طلایی و یا نقره ای رنگ دارند. توصیه می شود کلاسهای خصوصی فیزیک را با مدرسین ویژه هماهنگ کنید. این مدرسین حاضر شده اند برای ثبت آگهی تدریس هزینه کنند و بنابراین در کار تدریس فیزیک جدی تر هستند. البته در نهایت شما می توانید رزومه کاری و سوابق تدریس، دانشگاه محل تحصیل، مدرک تحصیلی و .... تمامی مدرسین را مشاهده نموده و مدرس مورد نظر خودتان را با آگاهی کامل انتخاب نمائید. تعدادی از مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس برای درس فیزیک و سایر دروس تدریس خودشان جزوه و خلاصه جزواتی هم ثبت نموده اند. می توانید از این مطالب آموزشی برای یادگیری بهتر درس فیزیک هم استفاده نمائید. برای مشاهده جزوات آموزشی، سوالات امتحانی، تست های کنکوری، خلاصه جزوات فیزیک و .... بر روی عبارت دانلود فیزیک کلیک کنید. اگر بخواهید مدرس فیزیک خودتان را از طریق آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی هماهنگ نمائید، هیچ اطلاعی در مورد سابقه کاری، مدرک تحصیلی و .... مدرس نخواهید داشت. با مشاهده لیست مدرسین در ایران مدرس با آگاهی کامل مدرس مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید.

کلاسهای خصوصی فیزیک تضمینی است؟ در حالت کلی شرکت در کلاسهای خصوصی فیزیک تضمین قبولی را به شما نمی دهد هر چند تعدادی از مدرسین فیزیک و سایر دروس به صورت تضمینی تدریس می کنند. به عبارت دیگر، شما نمی توانید به صورت 100 درصد مطمئن باشید که فقط با شرکت در کلاسهای خصوصی فیزیک در امتحان فیزیک و یا کنکور فیزیک نتیجه بسیار خوبی کسب کنید. تلاش و کوشش خودتان و حل تمرین و مسئله و خواندن کتاب درسی هم لازم است. برای اینکه مطمئن باشید که نتیجه مورد نظر خودتان را می گیرید، باید هم به اندازه کافی برگزاری کلاسها را زود شروع کرده باشید (یعنی اگر اشکالات زیادی دارید و درس را خوب بلد نیستید از اوایل و اواسط ترم خواندن درس را شروع کنید) و هم حین برگزاری کلاسهای خصوصی فیزیک خودتان هم درس بخوانید و تمرین و مسئله حل کنید. در حالت عادی برای نتیجه گرفتن از کلاسهای خصوصی فیزیک مواردی که گفته شد را باید در نظر داشته باشید. در حالت دیگر، تعدادی از مدرسین به صورت تضمینی هم کار می کنند. به این معنی که تضمین می کنند شما حتما در امتحان یا کنکور فیزیک نتیجه مورد نظر خودتان را بگیرید و کل هزینه کلاسها و یا نصف آن را بعد از مشخص شدن نتیجه از شما می گیرند. البته مطمئن باشید اگر مدرس فیزیک چنین تضمینی هم به شما بدهد در نهایت تضمین به صورت مشروط خواهد بود و از شما حل تمرین و مسئه و خواندن درس و .... را انتظار خواهد داشت. بنابراین در هر حالت، برای نتیجه گرفتن در امتحان فیزیک و یا کسب درصد بالا در کنکور فیزیک اولا کلاسهای خصوصی را زودتر شروع کنید و ثانیا در کنار شرکت در این کلاسها خودتان هم درس بخوانید و برای یادگیری فیزیک و حل تمرین و مسئله و .... وقت بذارید.


آیا با شرکت در کلاسهای خصوصی فیزیک می توان درس فیزیک را مفهومی یاد گرفت؟ یکی از بهترین راهکارها برای اموزش عمقی و مفهومی درس فیزیک شرکت در کلاسهای خصوصی فیزیک است. در کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک به نسبت کلاسهای مدرسه و دانشگاه زمان بیشتری برای یادگیری وجود دارد و تعداد جلسات را به تناسب حجم مطالب می توان افزایش داد. با در اختیار داشتن زمان کافی در جلسات خصوصی فیزیک می توان روی مسائل و تمرینات مختلف بیشتر بحث کرد، درس را بهتر و با جزئیات بیشتر تشریح نمود، تمرینات و مسائل بیشتری حل کرد و نمونه سوالهای امتحانی و تست های کنکور سالهای قبل را با دقت بیشتری مورد بررسی قرار داد. همه ی این موارد باعث می شود در این کلاسها درس فیزیک را بتوان بهتر یاد گرفت. اگر در درس فیزیک اشکالی داشته باشید که به پایه های قبل برگردد و یا حتی اشکالاتی در درس ریاضی داشته باشید که باعث شود نتوانید به خوبی از پس حل کردن مسائل فیزیک بر بیائید، می توانید از مدرس خصوصی خودتان بپرسید و در نتیجه با رفع این اشکالات کوچک و بزرگ در درس فیزیک تسلط خوبی داشته باشید. با توجه به مطالب گفته شده، کلاسهای خصوصی فیزیک برای یادگیری بهتر و عمقی تر این درس می تواند کاملا مفید باشد و اگر با تلاش و کوشش خودتان همراه باشد کاملا موثر و مفید خواهد بود.



(تدریس خصوصی فیزیک و یادگیری عمقی تر و مفهومی تر فیزیک)

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 524 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image