ارتباط مستقیم با 30560 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی تخفیف 20 درصدی ثبت آگهی تدریس خصوصی ویژه در ایران مدرس (مدت محدود)

تخفیف 20 درصدی ثبت آگهی تدریس خصوصی ویژه در ایران مدرس (مدت محدود)

به اشتراک گذاری

تخفیف 20 درصدی ثبت آگهی تدریس خصوصی ویژه در ایران مدرس (مدت محدود) - به اطلاع می رساند در سایت ایران مدرس به مناسبت اعیاد قربان و غدیر و سال تحصیلی جدید تخفیف 20 درصدی برای ثبت آگهی تدریس ویژه  در نظر گرفته شده است. مهلت استفاده از تخفیف ارائه شده از امروز جمعه 10 شهریور 96 تا ساعت 12 شب شنبه 18 شهریور 96 است.



مطالعه کنید: چگونگی نوشتن متن خوب و موثر برای تبلیغات تدریس خصوصی



مدرسینی که قبلا در ایران مدرس آگهی ویژه ثبت نموده اند تخفیفات قبلی خودشان را هم دارند. در ضمن، مدرسینی که هم اکنون آگهی ویژه دارند هم می توانند از این تخفیف استفاده نموده و آگهی ویژه دفعه بعدی خودشان را رزرو نمایند. تخفیف ارائه شده هم اکنون به قیمتهای ارائه شده در سایت اعمال شده است. یادآور می شود مهلت استفاده از این تخفیف ساعت 12 شب شنبه 10 شهریور 96 است.



چرا آگهی تدریس خصوصی ویژه ثبت کنم؟




  1. آگهی های تدریس ویژه در صفحه اصلی سایت ایران مدرس و در بخش تدریس خصوصی بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده می شوند و بیشتر در معرض دید کاربران قرار دارند.

  2. وقتی متقاضیان تدریس خصوصی از طریق گوگل و با جستجوی عبارتی مانند "تدریس خصوصی ریاضی" وارد سایت ایران مدرس می شوند در ابتدای صفحه آگهی های تدریس خصوصی ویژه را خواهند دید. به این ترتیب بازدید و در نتیجه احتمال جذب شاگرد آگهی های ویژه بالاتر خواهد رفت.


  3. اگر در متن آگهی تدریس خودتان کلمه کنکور را درج کرده باشید و در زمینه تدریس دروس کنکوری فعالیت کنید و در ضمن آگهی خودتان را ویژه کرده باشید، تبلیغات تدریس شما علاوه بر صفحه اصلی سایت و بخش تدریس خصوصی، در بخش کنکور سایت ایران مدرس هم نمایش داده خواهد شد.



نکات کلیدی و مهم برای جذب شاگرد با تبلیغات تدریس خصوصی




  1. آگهی های تدریس خصوصی ویژه به تناسب دروس تدریسی مدرس در کنار بیش از 10000 مطلب آموزشی، سوال امتحانی، جزوات درسی، تست های کنکور و ... هم نمایش داده خواهند شد. به عنوان مثال، در صورتیکه در زمینه آموزش و تدریس فیزیک فعالیت داشته باشید، در کنار جزوات آموزشی و سوالات امتحانی فیزیک هم آگهی شما نمایش داده خواهد شد. البته به شرطی که آگهی تدریس خودتان را ویژه کرده باشید.

  2. آگهی های تدریس خصوصی ویژه از نظر کاربران هم اعتبار بالاتری دارد و نشان دهنده این است که مدرس به صورت جدی در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارد که حاضر شده است برای ثبت تبلیغات تدریس هزینه کند.

  3. در تمامی صفحات داخلی سایت، صفحات آرشیوی ایران مدرس و ... آگهی های تدریس ویژه بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده می شوند.



مطالعه کنید: بهترین سایت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی با بازدید بالا



برای ویرایش و به روز رسانی آگهی تدریس خودتان در سایت ایران مدرس و ثبت آگهی ویژه با استفاده از تخفیف ارائه شده بر روی لینک زیر کلیک کنید.



https://www.iranmodares.com/index.php           



با تشکر و احترام

مدیریت سایت ایران مدرس


آمار بازدید: 655 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image