ارتباط مستقیم با 30457 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی ایران مدرس
ایران مدرس مقاله موفقیت تحصیلی چگونه در درس فیزیک نمره 20 بگیریم؟

چگونه در درس فیزیک نمره 20 بگیریم؟

به اشتراک گذاری

در این بخش در زمینه نحوه مطالعه درس فیزیک، روش صحیح حل تمرین و مسئله در درس فیزیک و راهکارهای گرفتن نمره 20 در درس فیزیک ارائه شده است.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونه فیزیک بخوانیم تا آن را خوب یاد بگیریم
اگر می خواهید در درس فیزیک نمره 20 بگیرید و فیزیک را به صورت پایه ای و صحیح آموزش ببینید در مرحله اول سعی کنید به صورت کامل در کلاسهای تدریس فیزیک مدرسه یا دانشگاه شرکت کنید. حضو در کلاس فیزیک در یادگیری موثر و عمقی آن خیلی مهم است. در کلاس فیزیک هم حضور فعال داشته باشید. فقط اینکه در کلاس حاضر باشید کافی نیست. متاسفانه تعداد زیادی از دانش اموزان تنها از ترس والدین و یا به خاطر بحث حضور و غیاب توسط استاد در کلاسها شرکت می کنند. اگر در کلاس درس را یاد نگیرید علاوه بر از دست دادن مباحث کلاس، زمان خودتان را هم از دست داده اید. به این ترتیب دو ضرر متوجه شما خواهد شد. اگر حضور شما در کلاس مفید نباشد همان بهتر که در منزل فیزیک را بخوانید. بنابراین در کلاس حاضر باشید و گوش دهید و جزوه بنویسید. اتفاقا برای استفاده مفید از کلاس فیزیک نوشتن جزوه بسیار خوب است. چون اگر بخواهید جزوه بنویسید تمرکز بیشتری هم خواهید داشت.


پیشنهاد می شود مقاله چگونه در امتحان فیزیک نمره بهتری بگیریم و موفق تر باشیم؟ را هم بخوانید. در همین سایت ایران مدرس اساتید بسیار خوبی حضور دارند که می توانند به شما در یادگیری درس فیزیک کمک نمایند. اگر می خواهید در درس فیزیک نمره عالی و حتی 20 بگیرید بسیار خوب است که یک استاد مجرب و باسواد در کنار خودتان داشته باشید. کلیک کنید: مشاهده لیست بهترین معلم های فیزیک


برای 20 گرفتن در درس فیزیک عادت به درس خواندن در طول ترم را در خودتان ایجاد کنید. اگر فیزیک را در طول ترم بخوانید مطالب بهتر و مفهومی تر برای شما جا خواهد افتاد. در این حالت فرصت بیشتری برای حل تمرین و مسئله خواهید داشت و با در اختیار داشتن زمان کافی و بدون استرس فیزیک را خواهید آموخت. در ایام امتحانات زمان کافی برای یادگیری عمقی و مفهومی فیزیک ندارید. بعد از کلاسهای فیزیک درس را مرور کنید. در صورت لزوم از کلاسهای خصوصی فیزیک استفاده نمائید. برای مشاهده لیست مدرسینی که در زمینه آموزش خصوصی فیزیک فعالیت دارند بر روی عبارت تدریس خصوصی فیزیک کلیک کنید. برای 20 گرفتن در درس فیزیک باید به صورت کامل بر کتاب درسی مسلط باشید. کتاب را خوب بخوانید و تمرینات و مسائل آن را حل کنید. هر سوال یا اشکالی که داشتید از مدرس و استاد فیزیک و یا مدرس خصوصی فیزیک خودتان بپرسید. برای آنکه در درس فیزیک نمره خوبی بگیرید و حتی 20 بگیرید باید زودتر از دیگران شروع به درس خواندن کنید.


مطالعه این مقاله هم مفید است: بهترین و مهمترین نکات برای آموزش و یادگیری بهتر درس فیزیک (50 راهکار مفید و موثر)
منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 26509 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
امیر دوشنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۴

عالی بود

۰ يکشنبه ۲۱ دي ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۴

خوب بود

Elina سه شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۵:۴۸

نظر خیلی خوبی بود از شما ممنونم????????????

مصطفی پنج شنبه ۲۱ دي ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹

ایده ی خوبی بودممنون