ارتباط مستقیم با 30456 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی ایران مدرس
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چگونه از تدریس خصوصی ریاضی بیشتر پول دربیاوریم؟

چگونه از تدریس خصوصی ریاضی بیشتر پول دربیاوریم؟

به اشتراک گذاری

ریاضی یکی از دروسی است که متقاضیان زیادی برای تدریس خصوصی دارد و در صورتیکه در این زمینه بتوانید به صورت موفقیت آمیزی فعالیت کنید، درآمد بالایی در انتظار شما خواهد بود و می توانید پول زیادی دربیاورید. برای کسب درامد بالاتر از تدریس ریاضی موارد زیر را در نظر داشته باشید.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چرا تدریس خصوصی ریاضی بسیار پرمتقاضی است؟

1- کیفیت کلاسهای ریاضی خودتان را روز به روز افزایش دهید و در کنار آن قیمتهای بالاتری برای کلاسها درخواست کنید. اگر کلاسهای شما مفید و موثر باشد و شاگردهای شما نتیجه مورد نظرشان را بگیرند حاضر خواهند بود قیمتهای بالاتری هم پرداخت نمایند (مطالعه کنید: قیمت تدریس خصوصی ریاضی (ابتدایی، متوسطه، دانشگاه و کنکور))

2- از تدریس ریاضی ابتدایی و متوسطه شروع کنید و به تدریج با افزایش سابقه کاری و تجربه خودتان به سمت تدریس ریاضی دانشگاهی و ریاضیات کنکور که درآمد های بالاتری دارد حرکت کنید. دروس سخت تر و سطح بالاتر را تدریس کنید و درآمد بیشتری بدست آورید.

3- سعی کنید با هماهنگ کردن کلاسهایی که نزدیک به هم می باشند در طول روز تعداد کلاسهای بیشتری داشته باشید و در نتیجه درامد بالاتری از تدریس ریاضی بدست آورید. در صورت رضایت شاگردهایتان، می توانید هر بار دو جلسه برگزار کنید و وقت شما در مسیر کمتر تلف شود.

4- اگر می خواهید زمان کمتری را در مسیر رسیدن به کلاسها از دست بدهید می توانید به شاگردهایتان پیشنهاد کلاسهای خصوصی آنلاین را بدهید. در کلاسهای خصوصی آنلاین از طریق اینترنت و نرم افزارهای موجود تدریس را انجام می دهید و زمانی را در مسیر از دست نمی دهید.





مطالعه کنید: 30 راهکار برای تدریس موفق و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی

5- برای کسب درآمد بالا از تدریس ریاضی آگهی خودتان را در همین سایت (ایران مدرس) ثبت نمائید. بر روی عبارت عضویت در سایت در بالای همین صفحه کلیک کنید. با ثبت تبلیغات تدریس ریاضی در ایران مدرس شاگردهای بیشتری جذب می کنید و درآمد بیشتری بدست می آورید.

6- یکی از مهمترین پارامترها برای داشتن درآمد بالا از تدریس ریاضی، داشتن تعداد شاگردهای زیاد است. برای افزایش تعداد شاگردهایتان تبلیغات تدریس خودتان در همین سایت را ویژه کنید. آگهی های ویژه مستلزم پرداخت هزینه است و در عوض بازدهی بالاتری دارد.

7- علاوه بر امتحان راهکارهای مختلف برای جذب شاگرد، باید سعی کنید شاگردهای خودتان را هم حفظ کنید. رضایت شاگردهای شما مهمترین عامل در کسب درامد بالا از تدریس خصوصی است. اگر ترمهای بعد شاگردهای شما دوباره تماس گرفتند، موفقیت شما تضمینی است.

8- برای کسب درامد بالا و پول دراوردن از تدریس خصوصی ریاضی تلاش کنید کلاسهایی با کیفیت عالی داشته باشید. به گونه ای تدریس کنید که جایگزین کردن شما سخت باشد. میزان درآمد شما در هر کاری نسبت مستقیم با میزان سختی جایگرین کردن شما در آن کار دارد.



مطالعه کنید: حداکثر درآمد مدرسین تدریس خصوصی چقدر است؟

9- اگر به کار تدریس ریاضی علاقه دارید این کار را انجام دهید. برای موفقیت در هر کاری باید به آن کار علاقه داشته باشید. اگر ریاضی را دوست ندارید و مثلا از تدریس فیزیک بیشتر لذت می برید، فیزیک را تدریس کنید. عشق و علاقه به کار در بلند مدت باعث موفقیت شما خواهد شد.

10- به کار تدریس ریاضی متعهد باشید و نتیجه گرفتن شاگردهایتان برایتان مهم باشد. هر چه بهتر تدریس کنید و برای نتیجه گرفتن شاگردهایتان به صورت صادقانه تری تلاش کنید، شاگردهای شما بیشتر قدردان شما خواهند بود و علاوه بر مراجعه دوباره خودشان افراد دیگری را هم به شما معرفی می کنند.

11- هر چه تعداد شاگردهای بیشتری جذب کنید بهتر است. اما اگر این شاگردها را از دست بدهید فایده ای ندارد. باید شاگردهایتان را حفظ کنید تا پول زیادی در بیاورید. خصوصا در جلسه اول عالی عمل کنید. بسیاری از کلاسهای خصوصی به علت تدریس ناموفق مدرس، فقط یک جلسه طول می کشد!

12- علاوه بر ثبت آگهی تدریس، برای جذب شاگردهای بیشتر و کسب درآمد بالاتر از تدریس ریاضی روش های دیگری را هم برای جذب شاگرد خصوصی امتحان کنید. برای مطالعه بیشتر در این زمینه مقاله راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی را مطالعه کنید. برای مشاهده لیست مدرسین خصوصی ریاضی ثبت نامی در ایران مدرس بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید.



مطالعه کنید: درآمد تدریس خصوصی ریاضی

با توجه به مطالب ارائه شده، برای پول درآوردن بیشتر از تدریس ریاضی و کسب درامد بالاتر باید در مرحله اول سعی کنید خوب شاگرد جذب نمائید و در ادامه با ارائه تدریس با کیفیت و موفق شاگردهای خودتان را حفظ کنید. با عشق و تعهد ریاضی را تدریس کنید و برای نتیجه گرفتن شاگردهایتان تلاش نمائید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 834 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image