ارتباط مستقیم با 30453 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی کلاسهای خصوصی تضمینی و 100 درصدی، تدریس خصوصی مفید و موثر

کلاسهای خصوصی تضمینی و 100 درصدی، تدریس خصوصی مفید و موثر

به اشتراک گذاری

در این بخش در زمینه کلاسهای خصوصی تضمینی و 100 درصدی، تدریس خصوصی مفید و موثر، میزان موثر بودن جلسات تدریس خصوصی برای قبولی در امتحان و کنکور، نحوه انتخاب مدرس خصوصی مناسب برای قبولی در امتحان، چگونگی استفاده بهینه از کلاسهای خصوصی و .... مطالبی ارائه شده است.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: کلاس های تدریس خصوصی و قبولی حتمی و تضمینی در امتحانات

آیا قبولی در امتحان و کنکور با شرکت در کلاسهای خصوصی تضمینی و 100 درصد است؟ قبولی در امتحانات و کنکور با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی می تواند بسیار بهتر و راحت تر صورت گیرد ولی نکته ای که باید مد نظر داشته باشید و در مقالات قبلی هم به صورت مفصل مورد بررسی قرار گرفته است این است که در نهایت نتیجه ای که می گیرید به خودتان و مقدار تلاش و کوشش خودتان بستگی دارد. ممکن است شما در بسیاری از آگهی های تدریس خصوصی مدرسین عبارت 100 درصد تضمینی و یا کلاسهای خصوصی کاملا تضمینی و .... را مشاهده کرده باشید. این مدرسین در بعضی از حالتها فقط کیفیت کار و کیفیت کلاسهای تدریس خصوصی را تضمین می کنند. تعدادی دیگر از مدرسین هم که به صورت 100 تضمینی تدریس می کنند و منظورشان از کلمه تضمینی قبولی شما در امتحان و کنکور به معنای واقعی ان است، حین برگزاری کلاسهای خصوصی حتما تمرینات متعددی به شما خواهند داد و در صورتی نتیجه گرفتن را تضمین می کنند که همکاری خودتان هم وجود داشته باشد. در نهایت وقتی در کلاسهای 100 درصد تضمینی شرکت می کنید خودتان هم باید متعهد شوید درس بخوانید. شرکت در کلاسهای خصوصی برای پیشرفت تحصیلی و موفقیت در امتحانات و کنکور واقعا موثر و مفید است ولی در نهایت تلاش و کوش خودتان می تواند نتیجه گرفتن شما به صورت 100درصدی را تضمین نماید. از کلاسهای تدریس خصوصی باید انتظار منطقی داشت. در این کلاسها هر سوال و اشکالی قابل برطرف کردن است ولی در نهایت کار اصلی را خودتان باید انجام دهید و آن هم خواندن دروس و مرور آنها، حل تمرین و مسئله و .... است.

مشاهده کنید: لیست مدرسین تدریس خصوصی

چگونه بفهمیم مدرس خصوصی کارش را خوب انجام می دهد؟ از همان جلسه اول که کلاسهای تدریس خصوصی شروع می شود می توانید متوجه شوید که آیا به مدرسی که هماهنگ کرده اید به نتیجه خواهید رسید یا نه. مدرس خصوصی شما در مرحله اول باید به صورت کامل بر مطالب تدریسی هماهنگ باشد. البته در یکی دو جلسه اول تا هدف شما از کلاس مشخص شود و سرفصلها مشخص شود و .... ممکن است کمی حالت سر درگمی وجود داشته باشد. ولی به هر حال از نحوه ارائه مطالب و فن بیان مدرس می توانید متوجه شوید که آیا ایشان بر درس مسلط هستند یا نه. مدرسین موفق و با سابقه معمولا نتیجه گرفتن شاگردهایشان برایشان مهم است. اگر مدرس شما توصیه های مختلفی می کند و به صورت مداوم تلاش می کند تا شما را به سمت و سویی هدایت کند که درس بخوانید به احتمال زیاد با ایشان به نتیجه مطلوب خواهید رسید. مدرسین متعهد معمولا در کار خودشان جدی هستند و به شما تمرینات و تکالیفی برای انجام دادن در زمانهای بین کلاسهای خصوصی می دهند. برای اینکه از مفید بودن کلاسهای تدریس خصوصی و نتیجه گرفتن خودتان مطمئن باشید، از همان ابتدای کار که مدرس خصوصی خودتان را انتخاب می کنید، با دقت این کار را انجام دهید. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید. مدرسی را انتخاب کنید که سابقه کاری خوبی داشته باشد و در آموزشگاهها و مدارس متعددی تدریس کرده باشد. معمولا مدرسین رزومه کاری و سوابق خودشان را در آگهی تدریس ارائه می دهند.

چگونه استفاده بهتری از کلاسهای خصوصی داشته باشیم؟ اگر می خواهید از کلاسهای تدریس خصوصی بهترین استفاده داشته باشید در مرحله اول سعی کنید برگزاری کلاسها را به ایام امتحانات موکول نکنید. درس خواندن را به امید کلاسهای خصوصی به فرجه ها موکول نکنید. از زمان خوبی که در طول ترم در اختیار دارید استفاده نمائید. اگر در طول ترم درس بخوانید فرصت کافی برای مطالعه عمقی و مفهومی درس را دارید و می توانید به اندازه لازم تمرین و مسئله حل کنید. به این ترتیب ریسک کمتری هم برای قبولی در امتحان خواهید داشت. به امید شرکت در کلاسهای خصوصی در کلاسهای مدرسه غیبت نکنید. از جزوه ای که خودتان در کلاسهای مدرسه یا دانشگاه نوشته اید در کلاسهای خصوصی استفاده کنید. این جزوه بهترین منبع است. کلاسهای تدریس خصوصی را جدی بگیرید و تمرینات و تکالیفی که داده می شود را انجام دهید. کلاسهای خصوصی را زودتر شروع کنید تا مجبور نشوید در ایام امتحانات جلسات زیادی داشته باشید و کلاسهایی با بازدهی پایین برگزار نمائید. کلاسهای خصوصی را در منزل برگزار نمائید که هم جو راحتتری دارد و هم زمان شما در مسیر تلف نمی شود. از مدرسین خصوصی با سابقه و مجرب در کلاسهای خصوصی استفاده کنید و در کنار این کلاسها خودتان هم درس بخوانید. در ایام امتحانات برای رفع اشکال و جمع بندی از جلسات تدریس خصوصی استفاده نمائید. اگر در مقطع دانشگاه در حال تحصیل هستید (تدریس خصوصی دانشگاه) کلاسهای خصوصی را با مدرسی هماهنگ کنید که هم رشته خودتان باشد.





مطالعه مقاله تدریس خصوصی تضمینی، کلاسهای خصوصی 100 درصد تضمین شده هم مفید است.

با توجه به مطالب ارائه شده موارد زیر حائز اهمیت است:

1- قبولی در امتحانات و کنکور و گرفتن بهترین نتیجه در هر آزمونی با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی وقتی تضمینی است که با تلاش و کوشش خودتان همراه باشد. مدرسینی که در آگهی تدریس خودشان عبارت 100 درصد تضمینی را ذکر کرده اند حتما انتظار دارند که خودتان هم همکاری کنید.

2- برای اطمینان از کیفیت کلاسهای تدریس خصوصی در همان مرحله انتخاب مدرس سعی کنید با دقت معلم خصوصی مورد نظر خودتان را انتخاب کنید. در نهایت اگر یکی دو جلسه اول مطالب ارائه شده را متوجه نشدید و یا مدرس خصوصی شما بر درس مسلط نبود می توانید مدرس دیگری را انتخاب نمائید. این مزیت کلاسهای تدریس خصوصی است.

3- اگر می خواهید از کلاسهای تدریس خصوصی بهترین استفاده را داشته باشید در کنار استفاده از این کلاسها خودتان هم درس بخوانید و تلاش کنید. ممکن است بدون استفاده از کلاسهای خصوصی نتیجه بگیرید ولی بدون تلاش و پشتکار خودتان حتی اگر در کلاسهای خصوصی شرکت کنید باز هم نتیجه نخواهید گرفت. کلاسهای خصوصی را جدی بگیرید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 670 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image