ارتباط مستقیم با 30559 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس مقاله موفقیت تحصیلی موفقیت در امتحان و کنکور با کلاسهای خصوصی و زمان مناسب تدریس خصوصی

موفقیت در امتحان و کنکور با کلاسهای خصوصی و زمان مناسب تدریس خصوصی

به اشتراک گذاری

در این بخش در رابطه با نحوه استفاده از کلاسها و جلسات تدریس خصوصی برای موفقیت در امتحان و کنکور، کارهای جنبی در کنار کلاسهای خصوصی برای حصول بهترین نتیجه، زمان مناسب برای برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی و ..... توضیحاتی ارائه شده است.



مطالعه کنید: کلاسهای تدریس خصوصی و زمان مناسب برگزاری کلاس

برای موفقیت در امتحان و کنکور فقط در کلاسهای تدریس خصوصی شرکت کنیم کافی است؟ برای موفق شدن در امتحان و گرفتن نمره قبولی در امتحانات فقط شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی کافی نیست. کلاسهای تدریس خصوصی امکان اضافه ای به شما می دهد که در قالب ان و با شرکت در آن می توانید درس را بهتر و مفهومی تر یاد بگیرید و اشکالات خودتان را برطرف نمائید و هر سوالی را که دارید بپرسید. ولی تا وقتی که خودتان درس نخوانید اتفاق مثبتی نخواهد افتاد. اتفاقا وقتی خودتان درس می خوانید و تمرین و مسئله حل می کنید، در این هنگام اشکالاتی که دارید خودش را نشان می دهد. همین اشکالات را در کلاسهای تدریس خصوصی می توانید بپرسید و در درس و تحصیل خودتان پیشرفت کنید. شما باید خودتان تمرین و مسئله حل کنید، باید خودتان متن کتاب درسی را بخوانید و روی آن تعمق و تفکر کنید. در این هنگام درس را یاد خواهید گرفت. کلاسهای خصوصی در حالتی که خودتان هم درس بخوانید و تلاش کنید بسیار مفید خواهد بود. در حالتی که خودتان نخواهید درس بخوانید هیچ مدرس و معلمی نمی تواند به شما کمک کند. بنابراین بیشتر از هر عامل دیگری روی تلاش و کوشش خودتان حساب کنید. برای رفع اشکال، پرسید سوالاتی که در مدرسه و دانشگاه و یا حین مطالعه و حل تمرین برای شما پیش امده است و .... از کلاسهای خصوصی استفاده نمائید. برای مشاهده لیست مدرسین بر روی عبارت تدریس خصوصی کلیک کنید.



مطالعه مقاله مدت زمان مناسب برای جلسات تدریس خصوصی هم مفید است.

از کی کلاسهای خصوصی را شروع کنیم؟ زمان شروع کلاسهای تدریس خصوصی به هدف شما و میزان بلد بودن شما در شروع کار بستگی دارد. اگر می خواهید فقط در امتحانات قبلو شوید و درس را پاس کنید، برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی در ایام فرجه ها و ایام امتحانات هم می تواند مفید و موثر باشد. اگر خودتان درس را خوانده اید و بلد هستید و در کلاسهای مدرسه به صورت کامل شرکت کرده اید، در این حالت هم برای رفع اشکال و جمع بندی در ایام امتحانات می توانید از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده کنید. اما در حالتی که هدفهای شما بالاتر از این است که فقط بخواهید در امتحان قبول شوید و می خواهید نمره 20 بگیرید و معدل خودتان را ارتقا ببخشید و یا در کنکور و المپیاد و یا هر آزمون دیگری رتبه بسیار عالی بدست آورید، در این حالت کلاسهای تدریس خصوصی را باید هر چه سریعتر شروع کنید. چون برای کسب نمرات عالی و داشتن معدل خوب و یا بدست آرودن رتبه عالی در کنکور احتمالا تعداد جلسات بیشتری لازم دارید. بنابراین به زمان بیشتری هم نیاز دارید و بهتر است کلاس را زودتر شروع نمائید. اگر درس را اصلا بلد نیستید و اشکالات زیادی دارید و یا در کلاسهای اصلی خودتان در مدرسه و دانشگاه غیبت های زیادی داشته اید، در این حالت هم بهتر است کلاسهای تدریس خصوصی را در طول ترم برگزار کنید و به ایام امتحانات موکول ننمائید. در کل برگزاری کلاسهای خصوصی در طول ترم برای یادگیری عمقی تر و مفهومی تر مناسب است (خصوصا برای درس ریاضی که زمان زیادی برای حل تمرین و مسئله لازم دارد) و در ایام امتحانات برای جمع بندی و رفع اشکال می توانید از این کلاسها استفاده نمائید.

با توجه به مطالب ارائه شده، اگر می خواهید از کلاسهای تدریس خصوصی برای موفقیت در درس و تحصیل استفاده نمائید، بهتر است فقط شرکت در این کلاسها را کافی ندانید و خودتان هم تلاش کنید و درس بخوانید. اتفاقا برای موثر بودن کلاسهای خصوصی یکی از شرایط این است که تمریناتی که مدرس و معلم خصوصی به شما می دهد را با جدیت انجام دهید. در رابطه با زمان برگزاری کلاسهای خصوصی، همانطور که گفته شد بسته به وضعیت درسی شما و اینکه چه هدفی دارید می توانید از این کلاسها در طول ترم و یا در ایام امتحانات استفاده کنید. در طول ترم برای آموزش مفهومی و عمقی و در ایام امتحانات برای رفع اشکال از کلاسهای خصوصی استفاده نمائید.


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 397 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image