ارتباط مستقیم با 30594 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس مقاله بازار کار تدریس خصوصی بازارکار و درآمد خوبی دارد؟

تدریس خصوصی بازارکار و درآمد خوبی دارد؟

به اشتراک گذاری

تدریس خصوصی یکی از کارهایی است که اگر به صورت جدی در آن فعالیت داشته باشید، درآمد خوب و بالایی دارد و بازارکار خوبی هم برای آن فراهم است.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونه تدریس خصوصی داشته باشیم

در هر کار و حرفه ای افرادی هستند که بسیار بیشتر از سایر افراد مشغول در همان حرفه درآمد دارند. شاید بتواند گفت در هر کاری، 10 درصد افراد بالای آن حرفه درآمدی به اندازه بقیه 90 درصد دارند و یا 20 درصد برتر آن شغل به اندازه بقیه 80 درصد پول بدست می آورند. در کار تدریس خصوصی هم همین است. مطمئن باشید افرادی در تهران، کرج، اصفهان، مشهد و یا سایر شهرهای بزرگ ایران از کار تدریس و تدریس خصوصی و از کار آموزش به صورت کلی درامد بسیار خوبی بدست می آورند. در شهرهای کوچک هم می توان از تدریس خصوصی درآمد خوب و قابل قبولی بدست آورد که از بسیاری از شغل های کارمندی بهتر می باشد. اگر می خواهید از کار تدریس خصوصی درامد خوبی بدست آورید در مرحله اول باید روی خودتان کار کنید. باید دروس مورد نظرتان را با دقت و علاقه انتخاب کنید. دروسی را انتخاب نمائید که به آنها علاقه دارید و در عین حال بازار خوبی برای تدریس خصوصی انها و یا به عبارت دیگر متقاضیان زیادی برای تدریس این دروس وجود داشته باشد.به عنوان مثال دروس ریاضی و هندسه و حسابان، درس جبر و احتمال و ریاضی گسسته، ریاضی رشته های تجربی و انسانی، زیست شناسی و خصوصا زیست شناسی کنکور، شیمی و فیزیک، زبان انگلیسی و سایر زبانهای خارجی، مکالمه زبان، موسیقی و گیتار و پیانو، دروس دانشگاهی و ریاضی و فیزیک دانشگاه، دروس تخصصی رشته های فنی مهندسی و علوم پایه، درس عربی و عربی کنکور و ... مواردی هستند که منقاضیان زیادی برای تدریس خصوصی دارند. با فعالیت در زمینه تدریس هر کدام از تدریس ذکر شده، در صورتیکه عملکرد خوبی داشته باشید، می توانید درامد مناسب و حتی بسیار خوبی بدست اورید. حتی می توانید در زمینه تدریس کامپیوتر و بسیاری از نرم افزارها و یا تدریس خصوصی دروس ارشد و دکتری فعالیت کنید و در این زمینه ها هم شاگرد داشته باشید.

اینکه آیا کار تدریس خصوصی بازارکار خوبی دارد و می توانید روی آن به عنوان یک شغل پاره وقت و یا حتی تمام وقت حساب کنید به خودتان بستگی دارد و به کارهایی که انجام می دهید. درامدی که هر کدام از مدرسین تدریس خصوصی بدست می آورند به عوامل زیادی بستگی دارد. در مرحله اول ذهنیتی که خودتان دارید مهم است. شاید شما هم در مورد قانون باورها شنیده باشید. اگر شما سقف مشخصی برای درآمد خودتان در ذهن دارید در نهایت به همان سقف درآمد خواهید رسید. اگر باور دارید که درامد 3 میلیون تومان در ماه رویایی است و این سقف را برای خودتان در نظر گرفته اید، در نهایت پس از تلاش و کوشش زیاد به همین رقم خواهید رسید. کار خوبی که می توانید انجام دهید این است که همین مبلغی که الان در ذهن دارید و حدس می زنید برای شما قابل دستیابی است را فعلا به عنوان هدف خودتان در نظر بگیرید و بعد که به آن رسیدید هدف خودتان را بالاتر ببرید. پس همانطور که گفته شد، در مرحله اول میزان درامد شما از تدریس خصوصی و یا هر کار دیگری به ذهنیت شما بستگی دارد. فکر می کنید چقدر می توانید از کار تدریس درآمد بدست آورید. برای این ترم و یا ترم بعد آن را بر روی کاغذ بیاورید (مثلا: درآمد این ترم من از تدریس خصوصی در مجموع 6 ماه 20 میلیون تومان است) و برای رسیدن به آن تلاش کنید. برای ترمهای بعد می توانید این رقم را افزایش دهید. مثلا 25 درصد میزان درآمد خودتان را افزایش دهید. توجه کنید میزان درامد شما از تدریس خصوصی و یا هر کار دیگری بیشتر به ذهنیت و درون شما بستگی دارد تا عوامل بیرونی.



پیشنهاد می شود مقاله نحوه نوشتن آگهی تدریس خصوصی برای کسب درآمد بالاتر از کار تدریس را هم بخوانید.

بعد از مشخص کردن میزان درآمد مورد نظرتان از کار تدریس خصوصی باید سراغ روشهای تحقق آن بروید. البته باید با اطمینان قدم بردارید و اگر درآمدی که بر روی کاغذ آورده اید را تا به حال نداشته اید، بدست آوردن آن را غیر ممکن نپندارید. مرتبا با خودتان تکرار کنید که من مطمئن هستم درآمد این ترم من 20میلیون تومان است (به عنوان مثال). برای بدست آوردن درآمد خوب از کار تدریس و تدریس خصوصی در زمینه های مختلفی باید عملکرد خوبی داشته باشید. موارد زیر را در این زمینه در نظر بگیرید.


درامد تدریس خصوصی و جذب شاگرد: بعد از انکه برای خودتان مشخص کردید که قصد دارید چه درامدی از کار تدریس خصوصی بدست آورید باید روشهای مختلفی که برای پیداکردن شاگرد خصوصی وجود دارد را امتحان نمائید. با آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی تماس بگیرید و برای کار تدریس اعلام آمادگی کنید. در روزنامه و مجلات تبلیغ کنید. تراکت چاپ کنید. برای خودتان وبلاگی بسازید و یا در نهایت به عنوان بهترین روش، آگهی تدریس خصوصی خودتان را در همین سایت (ایران مدرس) درج نمائید. ثبت آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس رایگان است. در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک کنید، ثبت نام کنید و تبلیغات تدریس خودتان را درج نمائید. بدون اغراق بهترین روش برای جذب شاگرد و کسب درامد بالا از تدریس خصوصی ثبت اگهی تدریس در همین سایت است. ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است و تا سال 98 بیش از 19000 مدرس آگهی تدریس خودشان را در آن ثبت نموده اند. ایران مدرس پربیننده ترین سایت تدریس ایران هم می باشد و ترمهای قبل بازدید آن در ایام امتحانات از 28000 بازدید در روز هم گذشته است. به این ترتیب تبلیغات تدریس شما در معرض هزاران بازدید کننده و متقاضی تدریس خصوصی قرار می گیرد. شما می توانید آگهی تدریس خصوصی خودتان را در همین سایت به صورت رایگان ثبت نمائید و تنها در صورت تمایل می توانید تبلیغات تدریس خصوصی خودتان را با پرداخت مبلغ مناسبی ویژه کرده و بازدهی آن را بیشتر و بیشتر کنید. اگر قصد دارید در زمینه روشهای مختلف جذب شاگرد اطلاعات کاملی بدست آورید بر روی این لینک کلیک کنید و اگر می خواهید در زمینه نحوه نوشتن تبلیغات تدریس خصوصی موفق برای جذب شاگرد بیشتر و کسب درامد بالاتر از تدریس خصوصی اطلاعاتی بدست آورید، حتما مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

درآمد تدریس خصوصی و حفظ شاگرد: اگر می خواهید از کار تدریس خصوصی درآمد بسیار خوبی بدست آورید و پله های ترقی را به صورت مداوم و با سرعت بالا طی کنید باید تلاش کنید شاگردهای خودتان را حفظ نمائید. به این معنی که در قدم اول از هر روشی که شاگرد جذب کردید (از طریق آموزشگاه، تبلیغات تدریس خصوصی و یا هر روش دیگری) در جلسه اول تدریس خصوصی باید عالی باشید. شاید تعجب کنید که بسیاری از کلاسهای خصوصی فقط یک جلسه ادامه پیدا می کند و شاگرد چون راضی نیست معلم خصوصی خودش را می پیچاند و از ادامه جلسات امتناع می ورزد. اگر از طریق آموزشگاه شاگرد را جذب کرده باشید و همان جلسه اول تدریس خصوصی رضایت ایشان را کسب ننمائید، با آموزشگاه تماس گرفته و درخواست مدرس دیگری می کنند. به این ترتیب هم شاگرد را از دست می دهید و هم آموزشگاه دفعات بعد با احتیاط به شما شاگرد می دهد و اگر این قضیه تکرار شود از همکاری بیشتر با شما خودداری خواهند کرد. اگر هم از طریق تبلیغات تدریس شاگرد را جذب کرده باشید، راضی نبودن شاگرد در جلسه اول کلاس باعث از دست رفتن آن و زمان و هزینه شما خواهد شد. پس در یک کلام: در جلسه اول کلاسهای تدریس خصوصی به نسبت وضعیت عادی خودتان خیلی بهتر و قوی تر ظاهر شوید. نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که باید صادقانه و متعهدانه برای نتیجه گرفتن شاگردهایتان کوشش کنید و تلاش کنید آنها را به نتیجه برسانید. هیچ بهانه ای را قبول نکنید و در طول ترم میزان یادگیری آنها را ارزیابی نمائید. فرض کنید کلاسها تضمینی است و اگر شاگردهایتان نتیجه نگیرند پولی دریافت نمی کنید. به این ترتیب هم این شاگردها ترمهای بعد برای درسهای دیگرشان بر می گردند و هم به شما افراد دیگری را معرفی خواهند کرد.



مطالعه مقاله چگونه از کار تدریس خصوصی خوب پول دربیاوریم و درآمد بالایی کسب کنیم؟ هم می تواند مفید باشد.

درآمد کار تدریس و تسلط بر مطالب تدریسی: نکته دیگری که جزو اصلی ترین نکات است و برای بدست آوردن درامد بالا از تدریس خصوصی باید حتما آن را در نظر بگیرید این است که بر دروسی که تدریس می کنید کاملا مسلط باشید. نه اینکه فقط بخواهید درس را بلد باشید بلکه بر ان مسلط باشید. هر چه تسلط شما بر دروسی که تدریس می کنید بیشتر باشد، در نحوه تدریس شما و چگونگی انتخاب کلمات توسط شما خودش را نشان می دهد و شاگردهای شما این میزان تسلط را درک خواهند کرد. اگر درس را به صورت نصفه نیمه بلد باشید، شاید بتوانید چند جلسه درس را پیش ببرید ولی در یکی از جلسات ممکن است شاگرد شما سوالی بپرسد و یا تمرینی به شما بدهد که نتوانید به آن پاسخ دهید و در نتیجه ذهنیت منفی ایجاد خواهد شد. در کلاسهای گروهی که این نکته بسیار مهم تر هم خواهد شد. ولی به هر حال در جلسات تدریس خصوصی هم باید به صورت 100 درصدی بر درس مسلط باشید. اگر همین الان هم فکر می کنید که درس ریاضی را (به عنوان مثال) خوب بلد هستید باز هم قبل از حضور در کلاسهای خصوصی مرور مختصری داشته باشید و اطمینان حاصل کنید که درس را کامل بلد هستید. با مسلط بودن بر دروس تدریسی خودتان احتمال نتیجه گرفتن شاگردها و افزایش درآمد شما از تدریس هم بیشتر و بیشتر خواهد شد.



این مقاله را هم بخوانید: فعالیت در زمینه تدریس خصوصی به صورت حرفه ای

با توجه به مطالب ارائه شده می توان گفت پاسخ به سوال آیا تدریس خصوصی بازارکار و درامد خوبی دارد مثبت است و اینکه شما چقدر از تدریس خصوصی درآمد بدست آورید به خود شما، روشهای مختلفی که برای جذب شاگرد امتحان می کنید، میزان تسلط شما بر دروس تدریسی، میزان تعهد شما به تدریس و به نتیجه رساندن شاگردانتان و در نهایت ذهنیت خودتان از سقف درآمد کار تدریس خصوصی بستگی دارد. برای جذب شاگرد فرصت ثبت آگهی تدریس خصوصی در بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران (همین سایت: ایران مدرس) را از دست ندهید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 3951 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image