ارتباط مستقیم با 30454 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی ایران مدرس
آموزشگاه
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی امکان جدید برای افزایش بازدهی آگهی های تدریس خصوصی

امکان جدید برای افزایش بازدهی آگهی های تدریس خصوصی

به اشتراک گذاری

به اطلاع می رساند در سایت ایران مدرس (همین سایت) امکان جدیدی برای افزایش بازدهی آگهی های تدریس خصوصی و افزایش احتمال جذب شاگرد توسط شما فراهم شده است.



در قالب این امکان می توانید از 8 بخش سایت ایران مدرس (مقالات با بیش از 4500 مقاله ثبت شده، بخش دانلود با بیش از 4500 مطلب، کنکور، استخدام، کتاب، اخبار، صفحه اصلی سایت و بخش تدریس خصوصی) به دلخواه خودتان یک یا چند بخش را انتخاب کنید و بنر خودتان را در آن بخش نمایش دهید. این بنر می تواند به صفحه آگهی تدریس شما در ایران مدرس و یا سایت و وبلاگ شما لینک شود. از بنرها در کنار آگهی تدریس خصوصی و یا به صورت مستقل می توانید استفاده کنید. ظرفیت ثبت بنر در ایران مدرس محدود است (ظرفیت بنر در هر بخش 10 عدد است).



بنر شما در صفحا ت مختلف سایت ایران مدرس (به انتخاب خود شما) در بالاترین مکان و سمت چپ صفحه که به صورت کامل در معرض دید کاربران و متقاضیان تدریس خصوصی قرار دارد نمایش داده خواهد شد. آگهی های تدریس خصوصی در صفحه اصلی سایت و بخش تدریس خصوصی نمایش داده خواهند شد. بنرها، علاوه بر دو بخش ذکر شده، در سایر بخشهای سایت (به انتخاب خود شما) و در بهترین مکان هم نمایش داده خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در کنترل پنل بر روی عبارت "ثبت بنر جدید" کلیک کنید.


آمار بازدید: 297 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image