ارتباط مستقیم با 30567 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس مقاله آموزش زبان چگونه در زمینه تدریس خصوصی زبان شاگرد جذب نمائیم؟

چگونه در زمینه تدریس خصوصی زبان شاگرد جذب نمائیم؟

به اشتراک گذاری

اگر مدرس و معلم زبان هستید و یا دانشجوی رشته زبان انگلیسی می باشید و یا دانشجوی سایر رشته ها هستید و توانایی آموزش زبان را دارید و می خواهید برای فعالیت در زمینه تدریس و آموزش خصوصی زبان انگلیسی، فرانسه، آلمانی و یا هر زبان خارجی دیگری شاگرد خصوصی جذب کنید، در ادامه در زمینه نحوه پیدا کردن شاگرد برای فعالیت در زمینه آموزش زبان مطالبی ارائه شده است.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونه زبان انگلیسی را بهتر و جذابتر تدریس کنیم؟

فعالیت در زمینه آموزش و تدریس خصوصی زبان تقریبا از فعالیت در زمینه آموزش خصوصی هر درس و رشته دیگری بهتر است. اگر مدرس و معلم زبان هستید و می خواهید در این زمینه فعالیت داشته باشید و یا علاقه مند به تدریس زبان هستید، در صورتیکه خوب فعالیت کنید می توانید درامد بالایی بدست آورید. البته منظور تدریس زبان در آموزشگاهها و یا جذب شاگرد خصوصی از طریق آموزشگاههای زبان نیست. در حقیقت با فعالیت در زمینه آموزش زبان در آموزشگاهها خیلی درآمد بالایی نمی توانید داشته باشید. در حالتی که موسسات تدریس زبان به شما شاگرد معرفی کنند 30 یا 40 درصد مبلغ را باید هر جلسه به انها پرداخت کنید و در کل خیلی به صرفه نمی باشد. البته آموزشگاههای زبان هم هزینه های خودشان را دارند و برای جذب شاگرد و تبلیغات هزینه می کنند. ولی در نهایت به نسبت سایر روشها، این روش که بخواهید از طریق آموزشگاه شاگرد جذب کنید روش خوبی نیست. اگر در ابتدای کار هستید خوب مسلما باید هر روشی را برای پیدا کردن شاگرد خصوصی امتحان کنید. و مطمئنا اکثر افراد در ابتدای کار سراغ آموزشگاهها می روند که از طریق آنها شاگرد جذب کنند. برای شروع کار روش مناسبی است و یا ممکن است شما با یک آموزشگاه چندین و چند سال است همکاری می کنید و شاگردهای خوبی را به شما معرفی می کنند. در این حالت هم درآمد نسبتا خوبی می توانید داشته باشید.

فعالیت در زمینه آموزش و تدریس خصوصی زبان: همانطور که گفته شد، فعالیت در زمینه آموزش و تدریس خصوصی زبان به نسبت فعالیت در زمینه تدریس خصوصی هر درس و رشته دیگری بهتر است. اولا کلاسهای تدریس خصوصی زبان کاملا پرمتقاضی است. در گوگل عبارت "تدریس خصوصی" را تایپ کنید و یک فاصله بگذارید. ببینید گوگل خودش چه پیشنهادهایی به شما می دهد. به احتمال زیاد مواردی همچون تدریس خصوصی زبان، تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان توسط مدرس خانم،
تدریس خصوصی زبان آلمانی، تدریس خصوصی زبان فرانسه و .... را خواهید دید. فکر می کنید این به چه معنی است؟! مشخص است که گوگل عبارتهای با جستجوی بالا را پیشنهاد می دهد. یعنی تدریس خصوصی زبان یکی از پرجستجوترین عبارتهاست. و این یعنی اینکه متقاضیان زیادی دارد. پس اگر در زمینه آموزش زبان فعالیت کنید و خوب درس بدهید شاگردهای بسیاری خواهید داشت. دوما یادگیری زبان فقط مختص دانشجویان و دانش آموزان نیست. بسیاری دیگر از افراد برای هدفهای مختلف از جمله تجارت، سفر به خارج از کشور و .... از کلاسهای خصوصی زبان استفاده می کنند. این یعنی متقاضیان بیشتر برای آموزش خصوصی زبان. ثالثا در ایام تعطیلات و تابستان و ... که کار تدریس خصوصی دروس دبیرستان و دانشگاه کم می شود، بازار آموزش زبان داغ می شود. یعنی شما در کل طول سال شاگرد خواهید داشت. در ضمن در طول ترم و در ایام امتحانات و در ایام کنکور و ... هم مثل سایر دروس شاگردهای خودتان را خواهید داشت. در ایام تابستان هم بر خلاف سایر دروس باز هم شاگرد خواهید داشت. اگر بتوانید در زمینه آموزش و تدریس زبان کنکور، آیلتس، تافل و .... فعالیت کنید که درآمد خیلی خوبی در انتظار شما خواهد بود.



مطالعه مقاله چگونگی افزایش تاثیر و بازدهی تبلیغ تدریس خصوصی برای جذب شاگرد بیشتر هم مفید است.

و اما برای جذب شاگرد در زمینه تدریس خصوصی زبان چکار باید کرد؟ برای جذب شاگرد در زمینه آموزش و تدریس خصوصی زبان روشهای مختلفی وجود دارد. یکی از روشهایی که وجود دارد همان ارتباط گرفتن با آموزشگاهها و موسسات زبان در تهران، کرج و یا هر جای دیگر ایران است. در این حالت آموزشگاه به شما شاگرد معرفی می کند و در عوض هر جلسه درصد مشخصی از حق التدریس را برای خودش بر می دارد. مدرسینی که بیشتر محافظه کار هستند و کمتر ریسک می کنند از این روش استفاده می کنند. به عنوان مثال ممکن است شما در روزنامه برای جذب شاگرد تبلیغ بدهید و این تبلیغ شما موثر نباشد. در این حالت به این نتیجه می رسید که پولتان را از دست دادید و فایده ای نداشت. در نتیجه شاید تصمیم بگیرید دیگر این کار را انجام ندهید و سعی کنید بدون از دست دادن هیچ پول دیگری و از طریق اموزشگاهها شاگرد جذب نمائید. البته شاید تبلیغ تدریس خصوصی شما مناسب نبوده باشد و یا در زمان مناسبی تبلیغ خودتان را ثبت نکرده باشید. ممکن است مدرس زبان دیگری در همان روزنامه آگهی بدهد و فقط یک شاگرد جذب کند و برای همان شاگرد 20 جلسه کلاس برگزار نموده و علاوه بر اینکه پول تبلیغ را دوباره در بیاورد از کلاسهایی که گرفته است درامد خوبی بدون پرداخت حق التدریس به آموزشگاه هم کسب کرده باشد. خوب مسلما این مدرس دوباره در روزنامه تبلیغ می دهد و شاگردهای بیشتری هم جذب می کند.


جذب شاگرد در زمینه تدریس خصوصی زبان: برای جذب شاگرد در زمینه تدریس خصوصی زبان می توانید با آموزشگاهها همکاری داشته باشید و یا با همکاران خودتان یک گروه آموزشی تشکیل دهید و از طریق تبلیغات در روزنامه، تبلیغات اینترنتی در سایتهای تخصصی آگهی تدریس خصوصی (مانند همین سایت: ایران مدرس)، تبلیغات تراکت، زدن سایت و وبلاگ و .... شاگرد جذب نمائید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه روشهای مختلف پیدا کردن شاگرد خصوصی حتما این مقاله را مطالعه نمائید.



مطالعه مقاله تدریس خصوصی زبان انگلیسی و کسب درآمد حداکثری (ویژه مدرسین) هم پیشنهاد می شود.

بهترین روش برای جذب شاگرد و فعالیت در زمینه تدریس خصوصی زبان: به جرات می توان گفت بهترین روش برای جذب شاگرد و فعالیت در زمینه تدریس خصوصی زبان و کسب درآمد از آموزش خصوصی زبان ثبت آگهی تدریس خصوصی در همین سایت (ایران مدرس) است. ایران مدرس تا سال 98 بیش از 19000 مدرس ثبت نامی در زمینه آموزش زبان و سایر دروس دارد و بازدید آن در ایام امتحانات به بیش از 28000 بازدید در روز می رسد. ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس رایگان است و تنها در صورت تمایل می توانید تبلیغات تدریس خودتان را ویژه کرده و بازدهی ان را افزایش دهید. برای ثبت آگهی در زمینه تدریس خصوصی زبان و یا هر درس دیگری در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک کنید. ایران مدرس بزرگترین و معتبرترین سایت تدریس خصوصی ایران است. جزوات آموزش گرامر زبان بسیار عالی در این سایت ارائه شده است (بر روی عبارت گرامر زبان کلیک کنید) و آگهی های ویژه تدریس زبان علاوه بر صفحه اصلی سایت و بخش تدریس خصوصی در کنار این مطالب آموزشی هم نمایش داده خواهد شد. در ضمن، مقالاتی آموزشی دیگری در زمینه نحوه مطالعه زبان انگلیسی، چگونگی یادگیری بهتر زبان و .... هم در ایران مدرس ارائه شده است (بر روی عبارت مقالات آموزش زبان کلیک نمائید) و آگهی های ویژه تدریس خصوصی زبان در کنار این مطالب آموزشی هم نمایش داده خواهد شد. در گوگل عبارتهایی مانند تدریس خصوصی زبان، تدریس خصوصی زبان فرانسه، تدریس خصوصی آلمانی و .... را بزنید. ایران مدرس در ضفحه اول نتایج مشاهده خواهد شد. به این ترتیب متقاضیان تدریس زبان به راحتی آگهی تدریس درج شده شما در ایران مدرس را پیدا خواهند کرد.



این مقاله خوب را هم بخوانید: چگونه در تدریس خصوصی زبان انگلیسی موفق باشیم؟

برای جذب شاگرد خصوصی و پیدا کردن شاگرد در زمینه آموزش و تدریس خصوصی زبان فرصت درج تبلیغ تدریس در بزرگترین و پربازدیدترین سایت آگهی تدریس خصوصی ایران (ایران مدرس) را از دست ندهید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 3545 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
باران قاسمی يکشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۵

کاش نحوه ی پیدا کردن شاگرد را بیشتر توضیح میدادید.