ارتباط مستقیم با 30454 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی تدریس خصوصی ریاضی کنید و درآمد بالایی بدست آورید!

تدریس خصوصی ریاضی کنید و درآمد بالایی بدست آورید!

به اشتراک گذاری

اگر می خواهید در زمینه آموزش و تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید، در صورتیکه تمایل و توانایی برای تدریس ریاضی را داشته باشید، فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی می تواند درامد بالایی برای شما داشته باشد.

اگر سوالاتی مانند چگونه در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت داشته باشم و چگونه فعالیت خودم را در این زمینه شروع کنم؟ بهترین روش برای جذب شاگرد به منظور فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی چیست؟ درآمد تدریس خصوصی ریاضی چقدر می تواند باشد؟ آیا درآمد تدریس خصوصی ریاضی پایدار است و یا به صورت مقطعی می باشد؟ روی کار تدریس خصوصی ریاضی به صورت پاره وقت می توان حساب کرد و یا تمام وقت؟ و .... برای شما مطرح است در این مقاله به این موارد پاسخ داده خواهد شد. اگر برای کسب درآمد و فعالیت در زمینه آموزش ریاضی در منزل جدی هستید، مطالعه ادامه این مقاله را از دست ندهید.



پیشنهاد می شود مقاله موفقیت در کلاس های تدریس خصوصی ریاضی برای اساتید ریاضی را هم بخوانید.

چگونه در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت داشته باشم و چگونه فعالیت خودم را در این زمینه شروع کنم؟ اگر قبلا در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت داشته اید، با همان روشهایی که قبلا شاگرد جذب کرده اید دوباره می توانید شاگرد جذب کنید و علاوه بر آن راههای جدیدی را هم می توانید امتحان کنید. اگر می خواهید در زمینه تدریس ریاضی فعالیت خودتان را شروع کنید، باز هم باید روشهای مختلفی برای جذب شاگرد امتحان نمائید و در عین حال روی خودتان و تسلط خودتان بر تدریس ریاضی کار کنید. مثلا اگر قصد دارید در زمینه ریاضی ششم فعالیت داشته باشید کتاب ریاضی ششم را مطالعه کنید و برای آن جزوه خلاصه ای تهیه نمائید تا در کلاسهای خودتان استفاده کنید. همین تمایز کوچکی که ایجاد می کنید می تواند به موفقیت شما در تدریس منجر شود. پس بنابراین برای گسترش فعالیت خودتان در زمینه تدریس ریاضی و یا شروع فعالیت در زمینه آموزش ریاضی باید در دو زمینه خوب عمل کنید. یکی از آنها امتحان کردن روشهای مختلف برای جذب شاگرد است که در این مقاله مفصل توضیح داده شده است و دیگری به صورت همزمان افزایش توانایی های خودتان است. بر درس ریاضی مسلط شوید و تا جایی که می توانید خودتان در مرحله اول مباحث را خوب یاد بگیرید تا بتوانید در کمترین زمان بیشترین بازدهی را به شاگردهایتان برسانید. خصوصا برای دروس ریاضی دانشگاهی مانند ریاضی عمومی 1 و 2 ، ریاضی مهندسی، معادلات دیفرانسیل، محاسبات عددی و .... آمادگی قبل از جلسه تدریس کاملا لازم است. نکته مهمی که در مقالات قبلی همین سایت هم به ان اشاره شده است این است که خصوصا در جلسه اول تدریس ریاضی باید عملکرد خیلی خوبی داشته باشید. اگر قبل از حضور در کلاس آمادگی های لازم را در خودتان ایجاد کرده باشید و به این امر واقف باشید که جلسه اول باید از حالت عادی خودتان هم بسیار بهتر عمل کنید، در نهایت منجر به این می گردد که کلاسهای شما ادامه پیدا کند. در غیر اینصورت یک شاگرد را به صورت کلی از دست خواهید داد. یکی از بهترین روشها برای جذب شاگرد و فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس (همین سایت) به عنوان بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است.

بهترین روش برای جذب شاگرد به منظور فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی چیست؟ بدون اغراق، بهترین روش برای جذب شاگرد در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی ثبت تبلیغات تدریس خصوصی در همین سایت (ایران مدرس) است. در سایت ایران مدرس بیش از 19000 مدرس تا سال 98 ثبت نام نموده و آگهی و تبلیغ تدریس خصوصی خودشان را در زمینه آموزش ریاضی و فیزیک و سایر دروس ثبت نموده اند. ایران مدرس بیشترین تعداد مدرسین ثبت نامی در بین سایتهای تدریس و تبلیغات تدریس خصوصی را دارد. سایت ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است: بیش از 28000 بازدید در روز در ایام امتحانات: آگهی و تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک شما در معرض دید هزاران بازدید کننده متقاضی تدریس قرار می گیرد. مزیت ثبت تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی در ایران مدرس به نسبت جذب شاگرد از طریق آموزشگاهها این است که در روش اول شما کل مبلغ حق التدریس را برای خودتان بر می دارید. در صورتیکه اگر بخواهید با آموزشگاهها همکاری داشته باشید، هر جلسه باید 30 یا 40 درصد مبلغی که به شما برای کلاس داده می شود را به اموزشگاه پرداخت کنید. وقتی تعداد جلسات زیاد باشد این مبلغ خیلی قابل توجه خواهد بود. مثلا از هر ده ملیون درآمدی که از تدریس بدست می آورید، 3 تا 4 ملیون تومان را باید به آموزشگاه بدهید. به نظر شما به صرفه است؟! پس ثبت آگهی تدریس ریاضی در همین سایت (ایران مدرس) بهترین روش برای جذب شاگرد است. خصوصا اینکه ثبت آگهی تدریس در ایران رایگان هم می باشد. حتی اگر تبلیغات تدریس ریاضی خودتان را ویژه کنید، کل مبلغی که در طول یک ترم می پردازید 500 هزار تومان هم نخواهد شد و به ازای ان شاگردهای متعددی جذب خواهید کرد که اگر خوب تدریس کنید ترمهای بعد هم با خودتان در تماس خواهند بود. در حال حاضر تبلیغات اینترنتی بهترین روش برای جذب مشتری و معرفی انواع خدمات از جمله تدریس خصوصی است. سایت ایران مدرس مزیتی که دارد به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی فعال است. همین نکته باعث شده است برای ثبت آگهی تدریس کاملا موثر و پربازده باشد. ثبت تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس برای جذب شاگرد در زمینه تدریس ریاضی به نسبت تبلیغات تراکت و روزنامه و ... هم مزایای زیادی دارد. اولا هزینه آن پایینتر است. ثانیا گسترده تر است و در کل کشور قابل مشاهده می باشد و ثالثا موقتی نیست و برای همیشه باقی می ماند. برای جذب شاگرد و کسب درامد از تدریس ریاضی فرصت ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس را از دست ندهید. در ایران مدرس بیش از 10000 مطالب آموزشی ارائه شده است و آگهی های تدریس ویژه در کنار این مطالب آموزشی هم نمایش داده خواهد شد. برای مشاهده لیست مدرسینی که در ایران مدرس (همین سایت) آگهی تدریس ریاضی خودشان را ثبت نموده اند بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید.

درآمد تدریس خصوصی ریاضی چقدر می تواند باشد؟ درآمد تدریس خصوصی ریاضی به عوامل و پارامترهای مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال، مدرسینی که در شهرهای بزرگ مانند تهران و تبریز و مشهد و .... فعالیت دارند به احتمال زیاد درآمد بیشتری از تدریس ریاضی کسب می کنند. البته استثناهایی هم وجود دارد. به هر حال در شهرهای بزرگ متقاضی برای تدریس خصوصی و کلاسهای خصوصی ریاضی و سایر دروس بیشتر است و به صورت کلی اوضاع مالی مردم هم بهتر می باشد. در نتیجه مدرسین ریاضی در شهرهای بزرگ هم می توانند تعداد جلسات بیشتری داشته باشند و هم اینکه برای هر جلسه مبلغ بالاتری را دریافت کنند. درآمد تدریس خصوصی ریاضی به درسی که تدریس می شود هم بستگی دارد. واضح است که برای تدریس ریاضی مهندسی به نسبت تدریس خصوصی ریاضی نهم باید هزینه بیشتری پرداخت کرد و در نتیجه مدرسینی که در زمین تدریس ریاضی دانشگاهی و تدریس ریاضی مهندسی فعالیت دارند درامد بیشتری هم کسب می کنند. به احتمال زیاد، مدرسین و اساتیدی که در زمینه آموزش ریاضی کنکور فعالیت دارند بیشترین درآمد را کسب می کنند. البته فعالیت در زمینه آموزش ریاضی کنکور راحت نیست. باید در مرحله اول واقعا خودتان آنقدر در این زمینه خوب کار کرده باشید و تست های مختلف و نکات کنکوری و ... را بررسی کرده باشید که با اطمینان و با یک برنامه ریزی منسجم بتوانید شاگرد یا شاگردهایتان را به نتیجه برسانید. فعالیت در زمینه تدریس ریاضی کنکور مستلزم آن است که بتوانید اطمینان والدین دانش اموزان را جلب کنید و در نتیجه جذب شاگرد در این زمینه کمی سخت تر است. ولی اگر با مداومت بتوانید وارد این حوزه شوید بیشترین درآمد را خواهید داشت. به صورت متوسط اگر بخواهیم حساب کنیم، فرض کنید یک مدرس ریاضی برای هر جلسه تدریس مبلغ 50 هزار تومان دریافت کند (البته این مبلغ می تواند پایینتر و یا خیلی بالاتر باشد) و در هر روز به صورت متوسط 3 جلسه کلاس داشته باشد. در این حالت درآمد متوسط ماهانه یک مدرس حدود 4 و نیم میلیون تومان در ماه خواهد بود. تقریبا به اندازه حقوق یک استادیار دانشگاه. خوب درامد بدی نیست. البته اگر تعداد جلسات تدریس در روز بیشتر شود و یا دروس سطح بالاتر و یا ریاضی کنکور و ... تدریس کنید درامد شما می تواند دو، سه و یا چند برابر این مبلغ باشد. کار تدریس خصوصی در کل کار خوب و پردرآمدی است و اگر نتیجه گرفتن شاگردهایتان را در اولویت قرار دهید و با تعهد تدریس کنید به تدریج درامد شما بیشتر و بیشتر خواهد شد.





مطالعه مقاله چگونه در زمینه تدریس خصوصی ریاضی بهتر فعالیت کنیم و خوب پول در بیاوریم؟ هم مفید است.

آیا درآمد تدریس خصوصی ریاضی پایدار است و یا به صورت مقطعی می باشد؟ به صورت کلی درآمد تدریس ریاضی و کار تدریس خصوصی در زمانهای مختلف کم و زیاد خواهد شد. به عنوان مثال در همان موردی که بررسی شد و درآمد ماهانه مدرس 4 و نیم میلیون تومان بدست آمد، چنین مدرسی ممکن است در فصل امتحانات (آذر و دی و یا اردیبهشت و خرداد) درآمد ماهانه 10 میلیون تومان بدست آورد و در فصل تابستان درامد ایشان به یک و نیم میلیون تومان در ماه کاهش یابد. به هر حال درامد تدریس خصوصی مانند بسیاری از کارهای دیگری در فصل هایی از سال بهتر است و در مواقع دیگری کمتر خواهد بود. ولی در کل کار خوب و پردرآمدی است. به نسبت کارهای کارمندی که واقعا درامد پایینی دارد کار تدریس خصوصی بسیار بهتر است. البته بعضی از دروس مانند ریاضی، زبان، کامپیوتر و .... در کل طول سال متقاضیان خودش را دارد. یا مثلا اگر در زمینه تدریس ریاضی کنکور فعالیت داشته باشید، کنکور دیگر کاری به تابستان و زمستان و ... ندارد. متقاضیان کنکور در کل طول سال درس می خوانند و نیاز به استفاده از کلاسهای ریاضی کنکور همیشه وجود دارد. فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی این مزیت را دارد که حتی در فصل تابستان هم افردی هستند که برای تقویت پایه ریاضی خودشان و یا برای شرکت در امتحانات شهریور ماه متقاضی کلاسهای خصوصی می باشند. همانطور که گفته شد، اگر شما روی خودتان به اندازه کافی کار کرده باشید و بر درس ریاضی کاملا مسلط باشید و تمایزهایی ایجاد کرده باشید که شما را از سایر مدرسین جدا کند و کلاسهای شما پربار و مفید باشد، در نهایت به صورت ثابت شاگردهای خودتان را خواهید داشت و در کل طول سال از تدریس درآمد بدست می آورید. اگر خوب تدریس کنید، شاگردهای شما ذخیره می شوند و ترمهای بعد بر می گردند و در ضمن شاگردهای جدیدی هم جذب خواهید کرد. کار به جایی می رسد که شاگردهای بیشتر را رد می کنید و قیمت کلاسها را خودتان تعیین خواهید کرد. پس روی خودتان و توانایی های خودتان و مفید بودن کلاسهای خودتان متمرکز شوید و نتیجه آن که درآمد بالای تدریس است را ببینید. البته در کنار این موارد باید به صورت مداوم روشهای مختلف جذب شاگرد (تبلیغات تدریس در همین سایت، تماس با آموزشگاهها، ارتباط داشتن با همکارانتان، روزنامه و تراکت، سایت و وبلاگ و ....) را هم امتحان و اجرا کنید.



مطالعه این مقاله هم پیشنهاد می شود: درآمد تدریس خصوصی ریاضی و درآمد معلم های خصوصی ریاضیات

روی کار تدریس خصوصی ریاضی به صورت پاره وقت می توان حساب کرد و یا تمام وقت؟ کار تدریس خصوصی ریاضی را هم به صورت پاره وقت و هم به صورت تمام وقت می توان انجام داد. اگر وقت شما کاملا آزاد است، تدریس خصوصی ریاضی را به صورت تمام وقت انجام دهید. اگر فعلا شاگردهای کمی دارید و یا اصلا شاگرد جذب نکرده اید ایرادی ندارد. روشهای مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید. در اینترنت برای کار تدریس خودتان تبلیغ کنید. با آموزشگاهها و موسسات مختلف تماس بگیرید. درس ریاضی را بخوانید و بر آن مسلط شوید. جزواتی برای خودتان تهیه کنید و خلاصه ای از آن را در اینترنت و در همین سایت با اسم خودتان منتشر کنید. تسلط خودتان بر درس ریاضی را افزایش دهید. به تدریج شاگردهای شما افزایش می یابد. درآمدی برای خودتان تعیین کنید. مثلا روی کاغذ بنویسید : "از امروز تا یکسال دیگر مبلغ 50 میلیون تومان از کار تدریس درآمد بدست آورده ام" و در زیر آن هر درآمدی که بدست آوردید را یادداشت نمائید. برای خودتان هدف تعیین کنید و در زمینه جذب شاگرد و افزایش تسلط خودتان بر درس ریاضی فعال باشید.اگر کارمند یا دانشجو هستید به صورت پاره وقت در زمینه تدریس ریاضی می توانید فعالیت کنید. حتی ممکن است درآمد کار تدریس به صورت پاره وقت از کار اصلی شما بیشتر شود. در ایام دانشجویی هم برای کسب درآمد به صورت نیمه وقت می توانید روی کار تدریس حساب کنید.



مطالعه کنید: نکات کلیدی برای کسب درآمد بالاتر از تدریس خصوصی

با توجه به مطالب ارائه شده، با فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی می توانید درآمد خوبی بدست آورید. متقاضی برای تدریس خصوصی ریاضی از هر درس دیگری بیشتر است و اگر در این زمینه خوب و مسلط عمل کنید و شاگردهایتان را به نتیجه مورد نظرشان برسانید، درامدهای خوبی در انتظار شما خواهد بود.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 596 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image