ارتباط مستقیم با 30559 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی 30 راهکار برای تدریس موفق و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی

30 راهکار برای تدریس موفق و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی

به اشتراک گذاری

در این بخش 30 راهکار برای تدریس موفق و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی ارائه شده است. برای موفقیت در تدریس و بدست آوردن درآمد بالا از تدریس خصوصی موارد زیر را مد نظر داشته باشید.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: 7 رمز موفقیت در تدریس خصوصی

1- اگر به تدریس خصوصی علاقه دارید در زمینه تدریس فعالیت کنید. داشتن عشق و علاقه برای موفقیت در هر کاری لازم و ضروری است.

2- از بین دروسی که می توانید تدریس کنید و تقاضای بالایی برای تدریس خصوصی دارند دروسی را انتخاب نمائید که بیشتر به آنها علاقه مند هستید.

3- بر دروس تدریسی خودتان کاملا مسلط باشید. هر چه تسلط خودتان را بر دروس افزایش دهید فن بیان شما هم بهتر خواهد شد و بهتر تدریس خواهید کرد.

4- برای دروس تدریسی خودتان جزوات خلاصه و نمونه سوالات امتحانی تهیه کنید و به شاگردانتان بدهید. کتاب کمک آموزشی هم می تواند مفید باشد.


5- همانطور که گفته شد دروسی را تدریس کنید که علاوه بر آنکه به انها علاقه دارید متقاضی زیادی برای تدریس هم داشته باشند.

6- دروس ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان انگلیسی، دروس تخصصی دانشگاهی، نرم افزار و کامپیوتر و .... متقاضی زیادی برای تدریس خصوصی دارند.

7- رضایت و نتیجه گرفتن شاگردهایتان را در اولویت اول قرار دهید. با نتیجه گرفتن شاگردهایتان شما نیز در تدریس موفق خواهید بود.

8- برای شاگردهایتان برنامه ریزی کنید و به آنها مشاوره بدهید. از هر روش و ابزاری برای نتیجه گرفتن آنها استفاده نمائید.

9- روشهای مختلف جذب شاگرد و پیدا کردن شاگرد خصوصی را امتحان کنید. هر چه تعداد شاگردهای شما بیشتر باشد درآمد بیشتری خواهید داشت.

10- جلسه اول تدریس خصوصی را بسیار خوب عمل کنید تا شاگردهای شما به فکر جایگزین کردن مدرس دیگری به جای شما نباشند.



پیشنهاد می کنیم مقاله تدریس موفق، کلاسداری موفق و فنون کلاس داری را هم بخوانید.

11- برای شاگردهایتان با تعهد و دلسوزی تدریس کنید. موفق شدن شاگردهایتان در موفق شدن شما در تدریس خصوصی کاملا موثر است.

12- یک راهکار بسیار عالی برای افزایش تعداد شاگردهایتان این است که شاگردهای فعلی شما رضایت کامل داشته باشند. هم خودشان ترم بعد تماس می گیرند و هم شاگردهای جدید به شما معرفی می کنند.

13-روی کاغذهایی مشخصات تماس خودتان را چاپ کنید و خلاصه درس و نکات مهم درس را حین تدریس روی آن بنویسید تا برای شاگردهایتان باقی بماند.

14- برای جذب شاگرد بیشتر آگهی تدریس خودتان را در همین سایت (ایران مدرس) که بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است ثبت نمائید.

15- برای درج اگهی تدریس در همین سایت در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک کنید. آگهی خودتان را خوب و قانع کننده بنویسید تا شاگرد جذب نمائید.

16- برای حصول بازدهی بیشتر آگهی تدریس خودتان را در همین سایت ویژه کنید. آگهی های ویژه تدریس همواره در صفحه اصلی سایت نمایش داده خواهد شد و بیشتر دیده می شود.

17- در دروس تدریسی خودتان آنقدر مسلط باشید که رقیبی برای شما باقی نماند و شاگردهایتان به هیچ وجه حاضر نشوند مدرس دیگری را جایگزین شما کنند.

18- کار اضافه انجام دهید. کمی بیشتر در کلاس بمانید. همین کار اضافه مختصر باعث می شود در ذهن شاگردهایتان باقی بمانید. سوال امتحانی به شاگردانتان بدهید و ...

19-برای موفقیت در تدریس خصوصی به صورت مداوم دروس تدریسی خودتان را مطالعه کنید. حتی اگر خوب دروس را بلد هستید باز هم به یادگیری ادامه دهید.

20- پیگیر نتیجه گرفتن شاگردهایتان باشید. نتیجه گرفتن شاگردهایتان برایتان مهم باشد. به کار تدریس متعهد باشید و به صورت رفع تکلیفی تدریس نکنید.



مطالعه این مقاله هم مفید است: چه عواملی برای موفقیت در تدریس مهم است؟

21- حتی اگر قول تضمینی بودن کلاسهای خصوصی را به شاگردهایتان و یا والدین آنها نداده اید پیش خودتان فرض کنید کلاسها تضمینی است و بسیار عالی کار کنید.

22- برای کسب درامد بالا از تدریس خصوصی تعداد شاگردهایتان را افزایش دهید و به مرور با افزایش کیفیت کارتان قیمت کلاسهای خصوصی را هم بالا ببرید.

23- برای اینکه بتوانید در طول روز تعداد کلاسهای بیشتری داشته باشید کلاسهایی را که به هم نزدیکتر هستند در یک زمان (مثلا صبح شنبه) هماهنگ کنید.

24- اگر شاگردهایتان موافق بودند در هر بار مراجعه به منزل شاگردهایتان دو جلسه تدریس برگزار کنید و در بین جلسات استراحت قرار دهید. به این ترتیب وقت شما در مسیر کمتر تلف می شود.

25- کلاسهای نیمه خصوصی را به شاگردهایتان پیشنهاد دهید. به این ترتیب هم برای آنها هزینه مناسبتر خواهد بود و هم درآمد شما از تدریس بیشتر خواهد شد.

26- برای ایام امتحانات که موردهای بهتری برای تدریس خصوصی پیشنهاد داده می شود بخشی از وقت خودتان را آزاد بگذارید.

27- جذب شاگرد به صورت مستقیم و از طریق درج اگهی تدریس خصوصی در همین سایت از جذب شاگرد از طریق آموزشگاه ها بهتر است. به این ترتیب کل مبلغ تدریس را برای خودتان بر می دارید.

28- کارت خودتان را به شاگردهایتان بدهید و از آنها بخواهید شما را به دوستان، آشنایان و همکلاسی هایشان معرفی نمایند. خوب تدریس کنید این اتفاق به صورت خود به خود می افتد.

29- با همکاران خودتان در زمینه تدریس خصوصی در ارتباط باشید. به آنها شاگرد معرفی کنید و از انها شاگرد بگیرید. به این ترتیب همیشه شاگرد خواهید داشت.

30- مهمترین نکته برای موفقیت در تدریس و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی داشتن جلسات تدریس با کیفیت بالا است. هر چه بهتر تدریس کنید و بهتر نتیجه بگیرید درآمد شما بالاتر خواهد بود.



مطالعه مقاله چگونه تدریس خصوصی داشته باشیم را هم پیشنهاد می کنیم.

برای موفقیت در تدریس و کسب درامد بالا از تدریس خصوصی فرصت درج آگهی تدریس در ایران مدرس (همین سایت) را از دست ندهید. ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است.

تعداد مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس تا سال 98 : بیش از 19000 مدرس

بازدید ایران مدرس در ایام امتحانات: بیش از 28000 بازدید در روز

تعداد مقالات آموزشی، تست کنکور، جزوه، سوال امتحانی و ... ثبت شده در ایران مدرس: بیش از 10000

سایت ایران مدرس دارای بخش اختصاصی برای کنکور است و آگهی های تدریس ویژه در این بخش نمایش داده خواهد شد.

آگهی های ویژه تدریس علاوه بر صفحه اصلی سایت و بخش تدریس خصوصی در کنار بیش از 10000 مقاله آموزشی، تست کنکور و سوال امتحانی و .... نمایش داده خواهد شد.

سایت ایران مدرس برای عبارتهای شامل تدریس خصوصی از نظر گوگل کاملا بهینه است.




فعالیت موثر و مفید در زمینه تدریس خصوصی و موفقیت در این زمینه






منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 933 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image