ارتباط مستقیم با 30563 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی تدریس خصوصی ، کسب درآمد و پول درآوردن از کار تدریس

تدریس خصوصی ، کسب درآمد و پول درآوردن از کار تدریس

به اشتراک گذاری

در این بخش در زمینه تدریس خصوصی ، کسب درآمد و پول درآوردن از کار تدریس، نحوه فعالیت در زمینه تدریس خصوصی برای بدست آوردن درآمد بالاتر، چگونگی جذب شاگرد و پیدا کردن شاگرد خصوصی، نحوه تعیین قیمت کلاسهای خصوصی برای جذب شاگرد بیشتر و درآمد بالاتر، چگونگی ثبت تبلیغات موثر تدریس خصوصی برای پول درآوردن بیشتر از تدریس خصوصی و .... توضیحاتی ارائه شده است.

کسب درآمد و پول درآوردن از کار تدریس خصوصی: برای کسب درآمد و پول درآوردن از تدریس خصوصی باید خوب شاگرد جذب کنید. روشهای مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید. با همکارانتان در ارتباط باشید. برای جذب شاگرد تبلیغ کنید. کلاسهای خصوصی خودتان را با کیفیت بالایی برگزار نمائید تا همین شاگردهایی که دارید شما را به دیگران معرفی کنند.

نحوه فعالیت در زمینه تدریس خصوصی برای بدست آوردن درآمد بالاتر: اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی درامد بالاتری داشته باشید باید تعداد شاگردهای خودتان ر افزایش دهید و در کنار آن رضایت شاگردهایتان را جلب کنید. نتیجه گرفتن و موفقیت تحصیلی شاگردهایتان را در اولویت اول قرار دهید تا پله های ترقی را در کار تدریس طی نمائید. برای جذب شاگرد بیشتر و کسب درامد بالاتر از تدریس، آگهی تدریس خودتان را در همین سایت (ایران مدرس) ثبت کنید.



مطالعه کنید: آیا با فعالیت در زمینه تدریس خصوصی می توان از شغلهای کارمندی درآمد بالاتری کسب کرد؟

چگونگی جذب شاگرد و پیدا کردن شاگرد خصوصی: برای جذب شاگرد و پیدا کردن شاگرد خصوصی راهکارهای زیادی وجود دارد. در رزونامه تبلیغ کنید. آگهی تدریس خودتان را در همین سایت (ایران مدرس) درج نمائید. تراکت توزیع نمائید. برای شاگردهای فعلی خودتان روی برگه هایی تمرین و مسئله حل کنید که مشخصات شما و تلفن شما از قبل چاپ شده باشد. کارت خودتان را به شاگردهایتان بدهید. در دانشگاهها تراکت توزیع نمائید. با دیگر مدرسین در ارتباط باشید و این مقاله را هم حتما مطالعه کنید.

نحوه تعیین قیمت کلاسهای خصوصی برای جذب شاگرد بیشتر و درآمد بالاتر: قیمت کلاسهای خصوصی را باید به صورت مناسبی تعیین نمائید. اگر در شروع کار هستید، قیمت را کمی پایینتر از قیمتهای معمول در نظر بگیرید (برای شروع فعالیت در زمینه تدریس خصوصی حتما مقاله چگونه تدریس خصوصی را شروع کنیم و درآمد کسب نمائیم؟ را بخوانید). قیمتها را هم خیلی بالا در نظر نگیرید و هم آنقدر پایین نباشد که با وجود کلاسهای زیاد در طول روز درآمد مناسبی نداشته باشید. برای مشاهده لیست مدرسین و قیمتهایی که مدرسین برای کلاسهای خصوصی ثبت نموده اند بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید.


چگونگی ثبت تبلیغات موثر تدریس خصوصی: در همین سایت می توانید آگهی تدریس خودتان را به صورت رایگان درج کنید و شاگرد جذب نمائید. ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تبلیغات تدریس خصوصی ایران است. در این وب سایت مقالات متعددی در زمینه چگونگی ثبت تبلیغات موثر تدریس خصوصی و نحوه درج آگهی موثر برای جذب شاگرد بیشتر ارائه شده است. به عنوان مثال برای مطالعه یکی از بهترین مقالات در زمینه نحوه ثبت آگهی و تبلیغات موثر و پربازده بر روی این لینک کلیک نمائید.

در جلسه اول تدریس خصوصی چگونه عمل کنیم؟ جلسه اول تدریس خصوصی بسیار مهم است. جلسه اول تدریس خصوصی مشخص می کند که آیا کلاسهای شما ادامه پیدا می کند یا نه. در جلسه اول تدریس خصوصی شاگرد شما دیدی به نسبت نحوه تدریس شما پیدا خواهد کرد که تا پایان کلاسها ادامه پیدا می کند. اگر جلسه اول تدریس را خوب عمل کنید، کلاسهای شما ادامه پیدا می کند در غیر این صورت به اصطلاح شاگرد شما، شما را می پیچاند و با مدرس دیگری هماهنگ می کند. در جلسه اول تدریس خصوصی عالی عمل کنید.

حداکثر درآمد مدرسین تدریس خصوصی چقدر است؟ در همن سایت مقاله ای در همین زمینه ارائه شده است. برای مطالعه مقاله در زمینه حداکثر درآمد مدرسین بر روی این لینک کلیک کنید. کار تدریس خصوصی کار خوب و پردرآمدی است. اگر شما 4 جلسه کلاس در روز داشته باشید و هزینه هر جلسه کلاس خصوصی را 50 هزار تومان در نظر بگیریم درآمد 5 تا 6 میلیون در ماه را می توانید بدست بیاورید. بسیاری از مدرسین درآمد خیلی بالاتری به نسبت این مبلغ هم بدست می آورند.

آیا در تابستان هم می توان از تدریس خصوصی درآمد کسب کرد؟ جواب این سوال هم مثبت است. در فصل تابستان می توانید در زمینه های مختلفی فعالیت داشته باشید و از تدریس درامد بدست آورید. در این زمینه مطالعه مقاله کسب درآمد از تدریس خصوصی در تابستان بسیار مفید است. در فصل تابستان می توانید در زمینه تدریس خصوصی کامپیوتر، تدریس خصوصی زبان، تدریس خصوصی ریاضی (تقویتی و یا کنکوری)، تدریس موسیقی، رشته های ورزشی و هنر، تدریس پیانو و تدریس انواع نرم افزارها فعالیت کنید و پول درآورید.

چرا ایران مدرس بهترین سایت تبلیغات تدریس برای جذب شاگرد خصوصی است؟ ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در ایران مدرس بیشترین تعداد مدرس ثبت نامی به نسبت هر سایت تدریس دیگری وجود دارد. تعداد مدرسین ایران مدرس به بیش از 19000 مدرس تا سال 98 می رسد. ایران مدرس در ایام امتحانات نزدیک به 30000 بازدید در روز دارد. برای عبارتهای شامل تدریس خصوصی این وب سایت از نظر گوگل کاملا بهینه است. برای کسب درآمد بالا از تدریس فرصت درج تبلیغات تدریس در ایران مدرس را از دست ندهید.

آیا ثبت آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس رایگان است؟ در سایت ایران مدرس (همین سایت) می توانید آگهی و تبلیغات خودتان را به صورت کاملا رایگان درج نمائید. برای ثبت اگهی تدریس خصوصی رایگان در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک کنید. البته می توانید آگهی تدریس خودتان را با پرداخت هزینه مناسب ویژه کنید و بازدهی ان را افزایش دهید.



کلیک کنید: هزینه ثبت آگهی تدریس خصوصی ویژه

جذب شاگرد از طریق آموزشگاهها از روش ثبت تبلیغات تدریس بهتر نیست؟ خیر. وقتی از طریق آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی شاگرد جذب می کنید هر جلسه باید 30 یا 40 درصد هزینه تدریس را به آموزشگاه پرداخت نمائید و این اصلا به صرفه نیست. مثلا اگر در طول سه ماه 20 میلیون تومان از تدریس خصوصی درآمد کسب کنید، 6 تا 8 میلیون تومان ان را باید به آموزشگاه پرداخت کنید. در ضمن، مرتبه بعد که همان شاگرد با آموزشگاه تماس می گیرد ممکن است دیگر شما را به عنوان مدرس به ایشان معرفی نکند. جذب شاگرد به صورت مستقیم بهتر و به صرفه تر است.

آیا می توان در زمینه تدریس خصوصی به عنوان کار تمام وقت فعالیت داشت؟ مطمئنا می توان این کار را انجام داد. بسیاری از مدرسین به عنوان کار اصلی خودشان در زمینه تدریس گروهی و خصوصی فعالیت دارند. کار تدریس درامد خوبی دارد و اگر در این زمینه عملکرد خوبی داشته باشید و شاگردهایتان را به نتایج خوب یبرسانید به تدریج تعداد شاگردهایی که به صورت ثابت خواهید داشت بیشتر و بیشتر شده و درآمد مناسبی را به صورت دائمی از کار تدریس خواهید داشت. البته به صورت پاره وقت و نیمه وقت هم می توان در زمینه تدریس خصوصی فعالیت کرد.

چه درسهایی برای تدریس خصوصی متقاضی بالاتری دارد؟ مسلما بعضی از دروس برای تدریس خصوصی متقاضی بیشتری دارد. به عنوان مثال دروسی مانند ریاضی و فیزیک، زبان انگلیسی، دروس تخصصی رشته های دانشگاهی، آیلتس و تافل، شیمی و ... متقاضیان بیشتری برای تدریس خصوصی دارد. از بین دروس پرمتقاضی برای تدریس خصوصی، دروسی را انتخاب نمائید که به آنها علاقه دارید و بر آنها مسلط هستید. به این ترتیب در زمینه تدریس خصوصی موفق تر عمل خواهید کرد.

آیا در شهرهای کوچک هم می توان از تدریس خصوصی درآمد کسب کرد؟ در هر جای ایران بالاخره برای تدریس خصوصی متقاضیانی وجود دارد. در شهرهای بزرگ مانند تهران، کرج، اصفهان، مشهد، تبریز، شیراز و ... متقاضی تدریس خصوصی بیشتر است. ولی در شهرهای کوچک هم می توان در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشت و درامد کسب کرد. البته باید بدانید و بررسی کنید که در شهر محل زندگی شما بهترین روش جذب شاگرد کدام است. یک راهکار خوب این است که در همین سایت آگهی تدریس خودتان را درج کنید و در عنوان آگهی اسم شهر خودتان را هم ارائه نمائید.



مطالعه این مقاله هم مفید است: چگونه از کار تدریس خصوصی خوب پول دربیاوریم و درآمد بالایی کسب کنیم؟

بهترین روش برای جذب شاگرد خصوصی کدام است؟ بهترین روش برای جذب شاگرد خصوصی ثبت آگهی تدریس خصوصی در همین سایت (ایران مدرس) است. با ثبت تبلیغات تدریس خصوصی در اینترنت و در سایتهای تخصصی آگهی تدریس خصوصی متقاضیان تدریس به راحتی آگهی شما را پیدا می کنند و با شما تماس خواهند گرفت. به عنوان مثال اگر در روزنامه تبلیغ کنید آگهی تدریس شما فقط یک روز باقی می ماند. در صورتیکه آگهی تدریس خصوصی شما در ایران مدرس تا وقتی که خودتان آن را حذف نکنید باقی می ماند و برای شما شاگرد جذب خواهد کرد. البته باید تبلیغات تدریس خودتان را خوب و قانع کننده بنویسید.

چگونه بازدهی آگهی تدریس خصوصی خودم در ایران مدرس را افزایش دهم؟ برای افزایش بازدهی آگهی تدریس خصوصی خودتان در همین سایت می توانید آن را ویژه کنید. آگهی های تدریس ویژه هم در صفحه اصلی سایت و هم در صفحات داخلی سایت بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده می شوند. بازدید و بازدهی آگهی های تدریس ویژه بالاتر است. راهکار دیگر این است که به مرور متن آگهی خودتان را تکمیل کنید و بهتر ان را بنویسید. تمام افتخارات و سوابق تدریس خودتان را ارائه نمائید. نظرات مثبت شاگردهایتان را در متن آگهی بنویسید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 938 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image