ارتباط مستقیم با 30565 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی سایت بهترین مدرسین ریاضی و فیزیک در تهران و کرج

سایت بهترین مدرسین ریاضی و فیزیک در تهران و کرج

به اشتراک گذاری

اگر در جستجوی سایت بهترین مدرسین ریاضی و فیزیک در تهران و کرج هستید و قصد دارید با استفاده از کلاسهای خصوصی در دروس ریاضی و فیزیک نمره خوبی بگیرید .... اگر می خواهید با شرکت در کلاسهای خصوصی ریاضی در تهران و استان تهران و کرج در امتحان ریاضی، کنکور ریاضی، المپیاد ریاضی و یا هر آزمون دیگری برای درس ریاضی نمره عالی بگیرید ....

چنانچه قصد دارید درس فیزیک را به صورت پایه ای و مفهومی آموزش ببینید و در امتحان فیزیک نمره خوبی بگیرید و یا در کنکور فیزیک را بالا بزنید .... در هر صورت، در همین سایت (ایران مدرس) لیستی از بهترین مدرسین تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک در تهران را می توانید مشاهده نمائید. بر روی لینکهای زیر کلیک نمائید.



تدریس خصوصی ریاضی

تدریس خصوصی فیزیک



اگر در تهران و کرج و یا هر جای دیگر ایران در دروس مهم ریاضی و فیزیک اشکال دارید راهکار خوبی که برای رفع اشکال وجود دارد استفاده از کلاسها و جلسات تدریس خصوصی است. در کلاسهای تدریس خصوصی می توانید درس را بهتر یاد بگیرید و با حل تمرین و مسائل بیشتر می توانید در امتحانات نمره بهتری بگیرید. در ادامه مطالب تکمیلی در زمینه کلاسهای خصوصی ریاضی و فیزیک و بهترین مدرسین ریاضیات و فیزیک دبیرستان و دانشگاه در تهران و کرج ارائه شده است.



مطالعه مقاله چگونه بهترین معلم تدریس خصوصی را داشته باشیم؟ هم پیشنهاد می شود.

قیمت کلاسهای ریاضی و فیزیک در تهران و کرج چقدر است؟ قیمت و هزینه کلاسهای خصوصی ریاضی و فیزیک و سایر دروس در تهران و کرج و یا هر جای دیگر ایران به عوامل مختلفی بستگی دارد. به صورت خلاصه می توان گفت، مدرسینی که سابقه بالاتری دارند هزینه بالاتری برای کلاسهای خصوصی مطالبه می نمایند. معلمن و دبیران رسمی هم قیمتهای بالاتری ارائه می کنند. در ایام امتحانات هم به نسبت اوایل و اواسط ترم قیمتهای کلاسهای خصوصی بالاتر است. قیمت تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک در تهران و کرج به محل برگزاری کلاس و مقطع تحصیلی دانش آموز و دانشجو هم بستگی دارد. به عنوان مثال هزینه تدریس ریاضی مهندسی به نسبت قیمت تدریس ریاضی دبیرستان بالاتر می باشد. یا نرخ تدریس خصوصی ریاضی کنکور و تدریس فیزیک کنکور بالا است. اگر می خواهید از قیمت دقیق و به روز کلاسهای خصوصی ریاضی و فیزیک در تهران و کرج اطلاع پیدا کنید، بر روی لینکهای ارائه شده در بالا کلیک کنید تا لیست مدرسین را مشاهده نمائید و ببینید که هر مدرس برای کلاسهای خصوصی چه هزینه ای را در آگهی تدریس خودش ثبت نموده است. با مشاهده چند آگهی تدریس تخمینی از قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی و فیزیک خواهید داشت. در همین سایت (ایران مدرس) مطالب و مقالات زیادی در زمینه قیمت کلاسهای خصوصی و پارامترهای موثر بر آن ارائه شده است. به عنوان مثال برای مطالعه در زمینه قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی مقاله قیمت تدریس خصوصی ریاضی (ابتدایی، متوسطه، دانشگاه و کنکور) و برای مطالعه در زمینه هزینه تدریس خصوصی فیزیک مقاله قیمت تدریس خصوصی فیزیک چقدر است؟ را مطالعه کنید.

آیا کلاسهای خصوصی ریاضی و فیزیک می تواند جایگزین کلاسهای اصلی باشد؟ بارها و بارها در مقالات ارائه شده در ایران مدرس گفته شده است که از کلاسهای خصوصی در کنار کلاسهای مدرسه و دانشگاه استفاده نمائید و نه به جای آنها. در مورد کلاسهای خصوصی ریاضی و فیزیک هم همین کار را انجام دهید. در کلاسهای اصلی مدرسه و دانشگاه در جریان مطالبی که مدرس و یا استاد اصلی خودتان درس می دهد قرار می گیرید و خودتان جزوه یادداشت می کنید. همین جزوه ای که یادداشت کرده اید را می توانید در کلاسهای خصوصی هم استفاده نمائید. اتفاقا بهترین منبع برای کلاسهای خصوصی همین جزوه ای است که خودتان در کلاسهای اصلی خودتان یادداشت می کنید. در کلاسهای مدرسه و دانشگاه سوال و جوابهایی اتفاق می افتد و مباحثی مطرح می شود که می تواند برای یادگیری بهتر شما موثر و مفید باشد. در ضمن، همین مدرس شما در مدرسه و دانشگاه قرار است از شما امتحان بگیرد. با شرکت در کلاسهای اصلی خودتان با سلیقه معلم خودتان در طرح سوالات و تمرینات و ... بیشتر آشنا می شود و می توانید در امتحان موفق تر باشید. البته اگر به هر دلیل در کلاسهای مدرسه و دانشگاه نتوانستید حاضر شوید، از کلاسهای تدریس خصوصی برای جبران غیبتها می توانید استفاده کنید. ولی عمدا به امید کلاسهای خصوصی در کلاسهای اصلی خودتان غیبت نکنید.

چرا کلاسهای خصوصی ریاضی و فیزیک مفید است؟ در کلاسهای خصوصی ریاضی و فیزیک می توانید اشکالات را به صورت پایه ای رفع کنید. بدون ترس از تمسخر دیگران و بدون در نظر گرفتن کمبود زمان می توانید هر سوالی را از مدرس ریاضی یا فیزیک خودتان بپرسید. در ایام امتحانات و ایام فرجه ها که به مدرس و استاد اصلی خودتان دسترسی ندارید می توانید از مدرس خصوصی خودتان برای جمع بندی و رفع اشکال کمک بگیرید. تعداد جلسات تدریس خصوصی و زمان برگزاری آن را خودتان تعیین می کنید و می توانید بهترین حالت را داشته باشید. مدرس خصوصی ریاضی و فیزیک را هم خودتان انتخاب می کنید و اگر از شیوه تدریس ایشان راضی نبودید می توانید مدرس دیگری را جایگزین کنید. در دانشگاه و مدرسه چنین امکانی ندارید. در کلاسهای خصوصی وقت کافی برای حل تمرین و مسئله و نمونه سوالات امتحانی دارید در حالیکه در کلاسهای اصلی خودتان به صورت محدودی مثال حل خواهد شد. کلاسهای تدریس خصوصی معمولا در منزل برگزار می گردد و در نتیجه جو راحت تری دارد و برای یادگیری بهتر است. مهمتر از همه اینکه سطح کلاس متناسب با شما تنظیم می گردد. اگر در درس های ریاضی و فیزیک ضعیف هستید مدرس ساده تر تدریس می کند و اگر در سطح متوسط یا خوبی هستید تمرینهای سطح بالاتری برای شما حل خواهد کرد. تمامی این موارد نشان می دهد که شرکت در کلاسهای خصوصی ریاضی و فیزیک در تهران و کرج و یا هر جای دیگر ایران مفید و موثر است.



برای مطالعه در زمینه مزیتهای کلاسهای خصوصی این مقاله را مطالعه نمائید.

بهترین مدرسین ریاضی و فیزیک در تهران و کرج چه ویژگیهایی دارند؟ همانطور که گفته شد، در این وب سایت (ایران مدرس) لیست کاملی از مدرسین و بهترین مدرسین فعال در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک در تهران و کرج و کل ایران را می توانید مشاهده کنید (بر روی لینکهای ارائه شده در بالا کلیک نمائید). از بین مدرسینی که مشاهده می کنید می توانید بهترین مدرسی که برای شما از همه نظر مناسبتر است را انتخاب کنید. معمولا مدرسینی که سابقه کاری بالاتری دارند بیشتر قابل اعتماد هستند. البته این امر استثناهایی هم دارد و بسیاری از مدرسین تازه کار هم عملکرد خوبی دارند. بسیاری از والدین ترجیح می دهند با دبیران و معلمین رسمی کار کنند. این دیگر به خود شما بستگی دارد. مدرسی را انتخاب نمائید که هم از نظر قیمت و سابقه کاری و رزومه و .... برای شما بهتر باشد. در ایران مدرس (همین سایت) مدرسین تدریس خصوصی آگهی تدریس خودشان را به دو صورت رایگان و ویژه ثبت نموده اند. آگهی های مدرسین ویژه به رنگ طلایی و نقر ه ای است. مدرسین ویژه برای ثبت آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس حاضر شده اند هزینه پرداخت کنند. این نشان می دهد که این مدرسین در کار تدریس جدی تر هستند و توصیه می شود در ابتدای کار با مدرسین ویژه برای کلاسهای خصوصی تماس بگیرید.

چگونه کلاسهای ریاضی و فیزیک را ارزانتر هماهنگ کنیم؟ راهکارهای مختلفی وجود دارد که با استفاده از آنها می توانید کلاسهای خصوصی ریاضی و فیزیک را ارزانتر هماهنگ نمائید. در مرحله اول سعی کنید برگزاری کلاسهای را به ایام امتحانات موکول نکنید. در ایام امتحانات مدرس خوب را به سختی می توانید پیدا کنید. در ضمن در ایام امتحانات قیمت کلاسهای خصوصی افزایش پیدا می کند و مطلب دیگر اینکه موکول کردن کلاسهای خصوصی ریاضی به ایام امتحانات ریسک کار را افزایش می دهد و ممکن است نتیجه مورد نظر را نگیرید. پس اولین راهکار برای ارزانتر هماهنگ کردن کلاسهای تدریس خصوصی این است که در اوایل یا اواسط ترم کلاسهای خصوصی را هماهنگ نمائید. راهکار دیگر این است که با مدرسینی کلاسها را هماهنگ کنید که از لحاظ موقعیت مکانی به شما نزدیکتر باشند. مثلا اگر خودتان ساکن شرق تهران و یا کرج هستید با مدرسی هماهنک کنید که ایشان هم ساکن شرق تهران یا کرج باشد. راهکار دیگر این است که به جای کلاسهای تدریس خصوصی از کلاسهای نیمه خصوصی استفاده نمائید. با یکی از دوستان یا همکلاسی هایتان که از لحاظ وضعیت تحصیلی به شما نزدیک است دو نفره در کلاسها شرکت کنید و هزینه پایینتری پرداخت نمائید.



برای مطالعه در زمینه کلاسهای خصوصی ارزان مقاله تدریس خصوصی ارزان، کلاس خصوصی با قیمت پایین را مطالعه کنید.

زمان مناسب برای برگزاری کلاسهای خصوصی کی است؟ برای کسب موفقیت در تحصیل و امتحان ریاضی و فیزیک و .. بهتر است کلاسهای خصوصی را در طول ترم برگزار نمائید. موکول کردن کلاسها به ایام امتحانات ریسک کار را بیشتر می کند. اگر در دروس ریاضی و فیزیک اشکالات زیادی دارید و این دو درس مهم را خوب بلد نیستید و اصلا نخوانده اید هر چه زودتر استفاده از جلسات تدریس خصوصی را شروع کنید. اگر درس ها را تا حد خوبی بلد هستید ایرادی ندارد که برگزاری کلاسها را به ایام امتحانات موکول نمائید و فقط برای رفع اشکال از کلاسهای خصوصی استفاده کنید. در طول روز هم در هر زمانی که بازدهی بهتری دارید از جلسات تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک استفاده کنید. بعضی از افراد صبح ها را برای درس خواندن ترجیح می دهند و برخی دیگر بعد از ظهر درس را بهتر یاد می گیرند. در هر صورت، زمانی را با مدرس خودتان هماهنگ کنید که بازدهی بالاتری برایتان داشته باشد. در روزهایی که کلاسهای مدرسه و دانشگاه زیاد است از کلاسهای خصوصی استفاده نکنید. چون وقتی خسته هستید، میزان یادگیری شما زیاد نخواهد بود. به صورت کلی می توان گفت برگزاری کلاسهای خصوصی در طول ترم به نسبت ایام امتحانات هم به لحاظ هزینه برای شما به صرفه تر خواهد بود و هم برای موفقیت در امتحانات موثرتر خواهد بود.

بهترین مکان برای برگزاری جلسات خصوصی ریاضی و فیزیک کجا است؟ برای برگزاری کلاسهای خصوصی ریاضی و فیزیک در تهران و کرج و یا هر جای دیگر ایران مطمئنا بهترین مکانی که می توانید انتخاب نمائید همان منزل دانشجو یا دانش آموز است. اگر شرایط فراهم نیست و یا مسیر برای مدرس خیلی دور خواهد بود می توان در یک آموزشگاه هم کلاس اجاره کرد (به عنوان مثال در تهران در سیدخندان، هفت تیر، صادقیه و ... آموزشگاههایی هستند که کلاس اجاره می دهند) و کلاس را در آنجا برگزار نمود. در حالت دیگر اگر خود مدرس دانشجو است (مثلا دانشجوی ارشد یا دکتری) می توان در دانشگاه محل تحصیل مدرس هم کلاس را برگزار نمود. در حالت دیگر می توان کلاس هاس خصوصی را در زمانهای خالی بودن کلاسها در دانشگاه محل تحصیل خود دانشجو برگزار نمود. برخی از مدرسین و شاگردانشان حتی در فضای باز و در پارک (مثل پارک لاله در تهران) کلاسهای خصوصی را برگزار می کنند. از بین همه ی موارد ذکر شده، برگزاری کلاس در منزل خود شاگرد بهتر و مناسبتر است. چون هم جو راحت تری دارد و یادگیری بهتر اتفاق می افتد و هم امکان پذیرایی مختصر فراهم است و هم مهمتر از همه اینکه در ایام امتحانات میان ترم و پایان ترم که وقت دانش آموزان و دانشجویان بسیار مهم است، وقت شاگرد در رسیدن به کلاس تلف نمی شود.

چند جلسه کلاس خصوصی ریاضی و فیزیک برای یادگیری مناسب است؟ تعداد جلسات لازم برای کلاسهای خصوصی ریاضی و فیزیک به عوامل زیادی بستگی دارد. اگر کلاسها را با بهترین مدرسین ریاضی و فیزیک تهران و کرج که در همین سایت ثبت نام کرده اند هماهنگ کنید خود مدرس به شما خواهد گفت که با توجه به وضعیت تحصیلی ای که دارید چند جلسه کلاس خصوصی لازم است. اگر درسها را کلا بلد نباشید خوب مسلما جلسات خصوصی بیشتری لازم دارید. شاید 15 تا 20 جلسه برای هر کدام از این درسها لازم داشته باشید. البته به این هم بستگی دارد که فقط بخواهید درس را بخوانید و یا در کلاسهای خصوصی تمرین و مسئله حل می کنید و رفع اشکال و جمع بندی هم در برنامه دارید. برای یادگیری کامل ریاضی و فیزیک 10 تا 12 جلسه کلاس لازم است (البته در کنار کلاسهای مدرسه یا دانشگاه) و علاوه بر این تعداد جلسات می توانید جلسات بیشتری برای حل تمرین و مسئله و نمونه سوال امتحانی و .... هم در نظر بگیرید. البته در طول همین 12 جلسه تا 15 جلسه هم خودتان باید تمرین حل کنید و نتیجه را به مدرس خودتان نشان دهید و به صورت فعال کار کنید. در حالت دیگر اگر خودتان درسها را خوانده اید و بلد هستید، در ایام امتحانات ممکن است تنها با 3 یا 4 جلسه تدریس خصوصی کارتان راه بیافتد و در طول همین 3 یا 4 جلسه اشکالات را رفع کنید و در امتحان هم نمره بسیار خوبی بگیرید.

کلاسهای خصوصی ریاضی و فیزیک برای چه افرادی لازم است؟ ممکن است این ذهنیت وجود داشته باشد که کلاسهای خصوصی فقط برای افرادی که در درس و تحصیل بسیار ضعیف هستند لازم است ولی در حقیقت اینطور نیست. هر شخصی در هر سطح تحصیلی برای موفقیت و پیشرفت نسبت به وضعیت کنونی خودش می تواند از جلسات خصوصی استفاده نماید. دانش آموزان و دانشجویان متوسط هم برای عالی شدن و برای گرفتن نمره های بالا در دروس ریاضی و فیزیک می توانند از کلاسهای خصوصی استفاده نمایند. آیا کلاسهای خصوصی برای دانش آموزان و دانشجویان بسیار زرنگ و قوی هم کاربرد دارد؟ بله مسلما. این افراد هم ممکن است در فاصله زمانی کوتاهی بخواهند مطلبی را یاد بگیرند و یا ممکن است در کلاسهای اصلی خودشان غایب بوده باشند و بخواهند در کمترین زمان ممکن و با حداقل انرژی این غیبت ها را جبران نمایند. در این حالت، این افراد هم می توانند از کلاسهای خصوصی استفاده کنند. کلاسهای خصوصی برای آموزش سریع و پایه ای در زمان کوتاه بسیار مفید است. به عنوان مثال اگر بخواهید مکالمه زبان را در زمان کمی آموزش ببنید و یا نرم افزار تخصصی ای را خوب یاد بگیرید و .... در این موارد کلاسهای خصوصی بسیار مفید و موثر خواهد بود.



مطالعه مقاله بهترین مدرسین و اساتید ریاضی مجرب خانم و آقا در تهران و کرج هم مفید است.

چگونه در تهران و کرج در زمینه تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک فعالیت کنم؟ اگر شما خودتان مدرس ریاضی و یا فیزیک هستید و می خواهید در لیست بهترین مدرسین ریاضیات و فیزیک در تهران و کرج قرار گرفته و در این زمینه فعالیت داشته باشید و درآمد کسب نمائید، در هر صورت آگهی تدریس خودتان را در همین سایت (ایران مدرس) درج کنید. برای ثبت آگهی در ایران مدرس در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک کنید. ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است و بهترین گزینه برای ثبت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی و جذب شاگرد است. روشهای مختلفی برای جذب شاگرد وجود دارد که در مقاله راهکارهای جذب شاگرد کامل توضیح داده شده است. به هر حال، ثبت آگهی تدریس خصوصی در همین سایت هم یکی از بهترین روشها برای کسب درامد از تدریس ریاضی و فیزیک در تهران و کرج و کل کشور است. در سایت ایران مدرس تا پاییز 96 بیش از 17000 مدرس تبلیغات تدریس خصوصی خودشان را ثبت نموده اند. بازدید ایران مدرس در ترمهای گذشته و در ایام امتحانات به نزدیک 30000 بازدید در روز هم رسیده است. با ثبت تبلیغات تدریس درایران مدرس آگهی شما در معرض دید هزاران بازدید کننده متقاضی تدریس خصوصی قرار می گیرد. برای مطالعه در زمینه نحوه ثبت آگهی تدریس موفق و موثر و کسب درامد بالا از تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک در تهران و کرج این مقاله را بخوانید.

با توجه به مطالب ارائه شده، اگر در جستجوی سایت بهترین مدرسین ریاضی و فیزیک در تهران و کرج هستید، در همین سایت (ایران مدرس) می توانید لیست کاملی از مدرسین تدریس خصوصی همراه با رزومه کاری، سوابق تدریس، قیمت کلاسهای خصوصی و .... را مشاهده نموده و بهترین مدرسی که می تواند شما را به موفقیت در امتحان و کنکور برساند را انتخاب نمائید. برای مشاهده لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی ثبت نامی در ایران مدرس به عنوان بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک نمائید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 748 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image