ارتباط مستقیم با 30602 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی تدریس خصوصی در ایام امتحانات (جمع بندی و رفع اشکال)

تدریس خصوصی در ایام امتحانات (جمع بندی و رفع اشکال)

به اشتراک گذاری

در ایام امتحانات می توانید از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده کرده و دروس را جمع بندی نمائید و رفع اشکال کنید. در بسیاری از اوقات یکی دو جلسه تدریس خصوصی در ایام امتحانات برای رفع اشکال، در نتیجه بدست آمده و نمره امتحان تفاوت مثبت قابل توجهی ایجاد می کند.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: 5 دلیل برای استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی

کلاسهای تدریس خصوصی کاربردهای مختلفی می تواند داشته باشد. در طول ترم برای یادگیری دروس به صورت مفهومی و عمقی می توانید از این کلاسها استفاده نمائید. اگر دروس ترمهای قبل که برای دروس این ترم پیش نیاز هستند را خوب یاد نگرفته اید، در کلاسها خصوصی می توانید آموزش ببینید. برای قبول در کنکور و موفقیت در کنکور و کسب درصد بالا در دروس کنکوری می توانید از جلسات تدریس خصوصی استفاده نمائید. برای قبولی در آزمونهای مختلف، المپیاد، امتحانات پایان ترم و امتحانات نهایی هم می توانید از کلاسها و جلسات تدریس خصوصی استفاده نمائید. یکی از پر کاربردترین موارد برای کلاسهای خصوصی رفع اشکال در ایام امتحانات است. البته متاسفانه بسیاری از دانشجویان و دانش آموزان دروس خودشان را به امید کلاسهای خصوصی ایام امتحانات در طول ترم مطالعه نمی کنند که این روش درستی نیست. اگر می خواهید دروس را از پایه یاد بگیرید و خودتان خیلی خوب بلد نیستید و در کلاسهای مدرسه و دانشگاه اصلا درس را متوجه نمی شوید، کلاسهای تدریس خصوصی را باید در طول ترم برگزار نمائید و ممکن است تعداد جلسات زیادی هم لازم باشد. ولی اگر خودتان درس را تا حد خوبی بلد هستید، در ایام امتحانات از کلاسهای تدریس خصوصی برای رفع اشکال و جمع بندی می توانید استفاده کنید. برای مشاهده لیست کامل مدرسین فعال در زمینه آموزش و تدریس خصوصی بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک نمائید. در همین سایت (ایران مدرس) کاملترین لیست مدرسین و اساتید تدریس خصوصی را می توانید مشاهده کنید (نزدیک به 19000 مدرس تدریس خصوصی تا سال 98). با توجه به رزومه کاری و سابقه تدریس مدرسین و همچنین قیمت هایی که اساتید برای کلاسهای تدریس خصوصی خودشان در متن آگهی تدریس ذکر نموده اند مدرس خصوصی مورد نظر خودتان را انتخاب کنید.



مطالعه مقاله شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی و ارتقا و افزایش معدل را هم پیشنهاد می کنیم.

هر چند که بارها و بارها توصیه شده است کلاسهای تدریس خصوصی را در طول ترم برگزار نمائید ولی به هر حال، در ایام امتحانات نیز استفاده از این کلاسها برای رفع اشکال و جمع بندی و حل نمونه سوالات امتحانی و ... مفید و موثر است. راهکار خوبی که می توانید در نظر بگیرید این است که خودتان در طول ترم درسها را مطالعه کنید و یا اگر اشکالات زیادی دارید در طول ترم از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده نمائید و در نهایت در ایام امتحانات برای جمع بندی و رفع اشکال از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده نمائید.کلاسهای تدریس خصوصی خصوصا برای رفع اشکال در ایام امتحانات بسیار موثر است. ممکن است همین اشکالاتی که دارید باعث شود در امتحان نتوانید نمرات خوبی کسب کنید. استفاده از کتابهای کمک آموزشی و فیلم های آموزشی هم در این ایام به اندازه کلاسهای تدریس خصوصی موثر نیست. در ایام امتحانات شما زمان زیادی برای از دست دادن ندارید. در کلاسهای تدریس خصوصی در کمترین زمان ممکن می توانید بیشترین حجم مطالب را یاد بگیرید. وقتی در بخشی از درس اشکال دارید در ایام امتحانات به دلیل کمبود وقتی که وجود دارد خودتان نمی توانید رفع اشکال کنید و فرصت اینکه کتابهای درسی و کمک آموزشی را بررسی نمائید تا اشکالات برطرف شود را هم ندارید. در ضمن در ایام امتحانات به مدرس و استاد اصلی خودتان هم دسترسی ندارید. اگر بخواهید از دوستانتان هم سوال بپرسید به صورت 100 درصد به جوابهایی که از آنها می گیرید نمی توان اطمینان کرد. در نتیجه، استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی برای رفع اشکال در ایام امتحانات بهترین گزینه است.

با توجه به مطالب ارائه شده، یکی از بهترین راهکارها برای جمع بندی دروس در ایام امتحانات و رفع اشکال استفاده از کلاسها و جلسات تدریس خصوصی است. کلاسهای تدریس خصوصی در کمترین زمان شما را به هدفتان می رساند و می توانید با کمک یک مدرس خصوصی خوب در امتحان موفق شوید.


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 480 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image