ارتباط مستقیم با 30564 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس مقاله کنکور دبیر زیست شناسی کنکور و اساتید کنکوری زیست شناسی

دبیر زیست شناسی کنکور و اساتید کنکوری زیست شناسی

به اشتراک گذاری

اگر در جستجوی دبیر زیست شناسی کنکور و دبیر خصوصی زیست شناسی کنکور هستید .... اگر قصد دارید از کلاسهای خصوصی زیست و تجربه دبیران موفق برای موفقیت در کنکور رشته علوم تجربی استفاده نمائید ... اگر می خواهید با شرکت در کلاسهای خصوصی زیست شناسی از رقیبان خودتان جلو بیفتید ...



مشاهده کنید: بهترین استاد زیست کنکور

اگر می خواهید برای موفقیت در زیست کنکور، کسب رتبه بالای کنکور تجربی، کسب درصد بالای زیست، 100 درصد زدن زیست شناسی و ... از یک دبیر زیست شناسی کنکور خوب کمک بگیرید ... در هر صورت، برای مشاهده لیست کامل مدرسین، اساتید و دبیران زیست شناسی بر روی عبارت زیر کلیک نمائید.



لیست مدرسین و دبیران زیست شناسی



در همین سایت (ایران مدرس) کاملترین لیست مدرسین تدریس خصوصی زیست شناسی را می توانید مشاهده نمائید. ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است و تا سال 98 بیش از 19000 مدرس، دبیر، معلم، استاد و .... در زمینه اموزش و تدریس خصوصی زیست شناسی و سایر دروس در این وب سایت ثبت نام کرده اند. برای مشاهده لیست کامل مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید. درس زیست شناسی برای کنکور تجربی بسیار مهم است. اگر شما در دروان دبیرستان یک دبیر زیست شناسی خوب داشته اید و خودتان هم برای یادگیری درس تلاش کرده باشید، به احتمال زیاد همین الان درس را خوب بلد هستید و با انجام کارهای تکمیلی مانند مرور  و رفع اشکال، تست زنی و مطالعه نکات کنکوری می توانید در درس زیست درصد خوبی در کنکور کسب نمائید. اما اگر دبیر زیست شناسی شما خوب نبوده است و یا خود شما به اندازه کافی درس را مطالعه نکرده باشید، با استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی زیست و با کمک دبیران فعال در زمینه آموزش زیست در منزل می توانید اشکالات را برطرف نموده و زیست را در کنکور بسیار خوب بزنید.



پیشنهاد می شود مقاله چگونه زیست کنکور را 100 بزنیم را هم بخوانید.





همانطور که می دانید خوب زدن زیست در کنکور تجربی بسیار مهم است. در ابتدای کار کتاب درسی را عمقی و مفهومی بخوانید. نکات مهم را مشخص کنید و موارد مهم که باید مرور شود را در جزوه خلاصه ای برای خودتان بنویسید. در ایام کنکور از هر فرصتی برای مطالعه زیست استفاده کنید. حین مطالعه اشکالات خودتان را یادداشت نموده و از دبیر زیست شناسی کنکور خودتان بپرسید. تست های سالهای قبل را کار کنید و تمامی کتابهای زیست شناسی را ریز به ریز و نکته به نکته بخوانید. فقط درس را حفظ نکنید. درس زیست را خوب بفهمید و در کنکور عالی عمل کنید. استفاده از تجربه مدرسین و دبیران با سابقه زیست شناسی و شرکت در کلاسهای خصوصی زیست هم می تواند به شما کمک بزرگی بکند.



حتما ببینید: دانلود کتاب، جزوه، سوال امتحانی و تست کنکور زیست تمامی مقاطع

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 5381 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image