ارتباط مستقیم با 30456 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی ایران مدرس
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی آیا می توان از تدریس خصوصی درآمد بالایی کسب کرد؟

آیا می توان از تدریس خصوصی درآمد بالایی کسب کرد؟

به اشتراک گذاری

تدریس خصوصی به عنوان یک کار پاره وقت و تمام وقت پتانسیل درآمد زایی بالایی دارد. اگر در زمینه تدریس خصوصی خوب عمل کنید و رضایت شاگردانتان را جلب نمائید، می توانید از کار تدریس درامد بسیار خوبی بدست آورید.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: روش تدریس خصوصی - نحوه فعالیت در زمینه تدریس خصوصی

برای کسب درامد بالا از تدریس خصوصی باید در زمینه های مختلفی خوب عمل کنید. در مرحله اول باید خوب شاگرد جذب نمائید. باید روشهای مختلف جذب و پیدا کردن شاگرد خصوصی را امتحان کنید و تعداد شاگردهای خودتان را افزایش دهید. در ادامه باید بتوانید شاگردهای خودتان را حفظ کنید. باید در زمینه تدریس خصوصی آنقدر خوب عمل کنید که شاگردهایتان مدرس دیگری را جایگزین شما نکنند. قیمتهای کلاسهای خصوصی را باید مناسب انتخاب کنید که هم در نهایت درآمد خوبی از کار تدریس خصوصی داشته باشید و هم با قیمتی که تعیین کرده اید به اندازه کافی بتوانید شاگرد جذب نمائید. در نهایت باید بتوانید شاگردهای خودتان را به نتیجه برسانید تا ترمهای بعد دوباره سراغ شما بیایند و برای سایر دروس خودشان با شما تماس بگیرند. انتخاب دروسی که تدریس می کنید در موفقیت شما در تدریس خصوصی و کسب درآمد بالای شما از تدریس خصوصی موثر است. دروسی را انتخاب نمائید که خودتان هم به آنها علاقه مند هستید و از تدریس آن لذت می برید و در عین حال متقاضی برای تدریس خصوصی ان دروس زیاد باشد. دروسی مانند ریاضی، زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسه، شیمی ، فیزیک، آیلتس و .... متقاضی بالایی برای تدریس خصوصی دارند. در همان مجموعه تدریس خصوصی ریاضی ممکن است شما تدریس درس هندسه را بیشتر از جبر و احتمال دوست داشته باشید (به عنوان مثال). در این حالت بیشتر در زمینه تدریس هندسه فعالیت داشته باشید. اگر در زمینه آموزش کنکور و دروس کنکوری بتوانید فعالیت کنید، در این حالت هم درآمد خوبی از تدریس خصوصی می توانید داشته باشید. البته فعالیت در زمینه تدریس دروس کنکوری راحت نیست و برای کسب اعتماد والدین شاگردهایتان باید سابقه کاری بالایی داشته باشید و ثابت کنید که کلاسهای شما مفید خواهد بود.همانطور که گفته شد، برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی و کسب درآمد بالا از کار تدریس باید جنبه های مختلفی را در نظر بگیرید. در مرحله اول باید خوب شاگرد جذب کنید.



روشهای مختلفی برای جذب شاگرد و پیدا کردن شاگرد خصوصی وجود دارد. برای مطالعه در زمینه روش های جذب شاگرد مقاله نحوه جذب شاگرد خصوصی و یا مقاله بهترین روش پیدا کردن شاگرد خصوصی را مطالعه نمائید.



ممکن است برای شما هر کدام از روشهای ذکر شده در مقالات موثر باشد. در شهرهای بزرگ ممکن است یک روش بهتر جواب دهد و در شهرهای کوچکتر روش دیگری شاید موثرتر باشد. مقالات ارائه شده را با دقت بخوانید و روش مناسب خودتان را پیدا کنید. البته می توانید ترکیبی از روشهای مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید و از همه ی روشها به صورت موازی استفاده نمائید. روشهای بسیار خوبی که وجود دارد ایجاد ارتباط با همکاران خودتان، ادامه ارتباط با شاگردهای قبلی خودتان، جذب شاگرد جدید از طریق شاگردهای قبلی خودتان، تبلیغات در وبلاگ شخصی خودتان و ثبت آگهی تدریس خصوصی در همین سایت (ایران مدرس) به عنوان بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران است. موثرترین روش برای جذب شاگرد و موفقیت در تدریس خصوصی و کسب درآمد بالا از کار تدریس، ثبت آگهی تدریس خصوصی در همین سایت است (بر روی عبارت عضویت در سایت در بالای همین صفحه کلیک کنید). با درج تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس می توانید به صورت مستقیم با متقاضیان تدریس خصوصی در ارتباط باشید و شاگرد جذب کنید. درج آگهی تدریس در ایران مدرس رایگان است و تنها در صورت تمایل می توانید آگهی تدریس خودتان را ویژه نموده و بازدهی آن را بیشتر کنید.



درامد تدریس خصوصی





برای مشاهده لیست مدرسینی که در ایران مدرس تبلیغات تدریس ویژه یا رایگان ثبت نموده اند بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید.

راهکار دیگری که برای کسب درآمد از تدریس خصوصی و کسب درامد بالا از تدریس وجود دارد این است که در سیستم های وبلاگدهی مانند بلاگفا، بلاگ اسکای، میهن بلاگ و .... برای خودتان وبلاگی بسازید و برای خدمات تدریس خصوصی خودتان تبلیغ کنید. البته جذب شاگرد از این طریق زمانبر و سخت است. چون بالا آوردن وبلاگ در گوگل برای عبارتهای تدریس خصوصی راحت نیست. در حال حاضر اگر عبارتهایی مانند تدریس خصوصی، تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی زبان و .... را در گوگل جستجو کنید، سایت ایران مدرس در صفحه اول نتایج و صدر نتایج نمایش داده می شود. بنابراین متقاضیان تدریس خصوصی به راحتی به سمت آگهی تدریس شما که در این وب سایت درج شده است هدایت شده و با شما تماس خواهند گرفت. ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و در ایام امتحانات بازدید روزانه آن به نزدیک 30000 بازدید در روز می رسد.

علاوه بر جذب شاگرد خصوصی باید در زمینه تدریس آنقدر عملکرد خوبی داشته باشید که شاگردهای خودتان را حفظ کنید. در این زمینه مطالعه این مقاله مفید و موثر است. شاید برای شما پیش نیامده باشد، ولی بسیاری از کلاسهای تدریس خصوصی بیشتر از یک جلسه طول نمی کشد. بعد از همان جلسه اول تدریس چون شاگرد نحوه تدریس را نمی پسندد، به هر بهانه ای که شده از ادامه کلاسها امتناع می ورزد. بنابراین باید در جلسه اول تدریس خصوصی عالی عمل کنید. در جلسات بعدی هم باید خوب تدریس کنید و رضایت شاگرد خودتان را حتما جلب نمائید. برای کسب درامد بالا از تدریس خصوصی قیمت کلاسها را هم باید مناسب انتخاب نمائید. نه آنقدر قیمتها را بالا در نظر بگیرید که نتوانید تعداد شاگرد مناسبی جذب کنید و نه آنقدر هزینه کلاسها را پایین بگوئید که با وجود برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی متعدد در روز در نهایت درامد مناسبی نداشته باشید. اگر خوب تدریس کنید به مرور می توانید هزینه کلاسها را افزایش دهید و شاگردهای شما هم اگر با شرکت در کلاسهای شما نتیجه مطلوب را بگیرند حاضر خواهند بود این مبلغ را پرداخت نمایند. نکته دیگری که برای موفقیت در تدریس و تدریس خصوصی و کسب درامد بالا از تدریس در نظر بگیرید این است که تلاش کنید شاگردهای شما نتیجه مطلوب مورد نظرشان را بگیرند. اگر ترمهای بعد شاگردهای شما برای دروس دیگر خودشان با شما تماس گرفتند و یا شما را به دوستان و آشنایانشان معرفی کردند، بدانید که در کار تدریس و تدریس خصوصی موفق بوده اید.



مطالعه مقاله راهنمایی ثبت نام برای تدریس خصوصی و جذب شاگرد هم مفید است.

با توجه به مطالب ارائه شده می توان گفت که کسب درامد بالا از تدریس خصوصی کاملا ممکن است. تدریس خصوصی به نسبت وقت و زمانی که از شما می گیرد درامد بسیار خوبی دارد. انعطاف زمانی کار تدریس بسیار بالا است و در کنار کار اول خودتان و حتی در دوران دانشجویی و در کنار درس خودتان می توانید در زمینه تدریس خصوصی هم فعالیت داشته باشید و درآمد خوبی بدست آورید. اگر روشهای جذب شاگرد و پیدا کردن شاگرد خصوصی که در مقالات معرفی شده به تفصیل مورد بررسی قرار گرفته است را در نظر بگیرید و به کار تدریس علاقه و در کنار آن تعهد داشته باشید، درامد شما از تدریس خصوصی بسیار بالا خواهد بود. حتی ممکن است از شغل اول خودتان هم درامدتان بیشتر گردد. کار تدریس را به عنوان یک کار تمام وقت هم می توان در نظر گرفت و از آن درامد کسب نمود. در ایام تابستان و تعطیلات هم که متقاضی برای تدریس خصوصی کمتر است می توانید در زمینه تدریس زبان، تدریس ریاضی، تدریس هنر و رشته های ورزشی، تدریس خصوصی کامپیوتر و نرم افزارها، تدریس کنکور و .... فعالیت داشته باشید. برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی و جذب شاگرد فرصت درج اگهی در ایران درس به عنوان پربازدیدترین و بزرگترین سایت آگهی و تبلیغات ایران را از دست ندهید. به عنوان نکته آخر، اگر می خواهید در کار تدریس موفق باشید و پول خوبی از تدریس خصوصی بدست آورید، موفقیت و آموزش پایه ای شاگردانتان را در نظر داشته باشید و متعهدانه تدریس کنید. شاگردهای شما این تعهد و وجدان کاری شما را خواهند فهمید و در نهایت درامد بالایی از تدریس خصوصی کسب خواهید کرد.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 512 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image