ارتباط مستقیم با 30453 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چگونه تدریس کنیم و در تدریس خصوصی موفق باشیم؟

چگونه تدریس کنیم و در تدریس خصوصی موفق باشیم؟

به اشتراک گذاری

اگر می خواهید خوب تدریس کنید و در کار تدریس و تدریس خصوصی موفق باشید و از تدریس خصوصی درامد بالایی بدست اورید، ادامه این مطلب را بخوانید.

چگونه تدریس کنیم

اگر می خواهید در زمینه نحوه فعالیت در زمینه تدریس و چگونگی تدریس کردن برای موفقیت در تدریس مطالب خوب و مفیدی را مطالعه کنید، در همین سایت (ایران مدرس) مطالب زیادی در زمینه نحوه تدریس کردن و موفقیت در تدریس و ... ارائه شده است.



به عنوان مثال مقاله چگونه در تدریس خصوصی موفق تر باشیم و بهتر عمل کنیم؟ را مطالعه نمائید.



نحوه تدریس هر فرد با فرد دیگری ممکن است متفاوت باشد. ولی در نهایت اگر تدریس شما منجر به یادگیری و نتیجه گرفتن شاگردانتان شود در کار تدریس موفق بوده اید. تدریس در کلاسهای گروهی با تدریس خصوصی متفاوت است. در کلاسهای مدرسه و دانشگاه سرفصلهایی تعیین می شود و مدرس باید بتواند در طول ترم آن سرفصلها را پوشش دهد. در کلاسهای گروهی باید بتوانید ارزیابی کلی ای از سطح کلاس داشته باشید و مطالب را با توجه به کلاس ارائه نمائید. برای تدریس موفق در کلاسهای گروهی باید تا جایی که ممکن است بر دروس تدریسی خودتان مسلط باشید. چون در کلاسهای گروهی ممکن است دانش آموزان و دانشجویان خوبی حاضر باشند و با پرسیدن سوال شما را به چالش بکشند. در کلاسهای مدرسه و دانشگاه اگر نتوانستید سوالی را پاسخ دهید باید پاسخ آن را به بعد ارجاع داده و با مطالعه درس در جلسات بعد به آن جواب دهید. سعی کنید در کلاس آماده حاضر شوید ولی اگر پاسخ سوالی را بلد نبودید بگویی که فعلا در این زمینه اطلاع ندارید و بعدا جواب را به شما خواهم گفت. اگر بخواهید دانش آموزان و دانشجویان را به قول معروف بپیچانید، در نهایت این کار شما را تشخیص می دهند و دید کل کلاس به نسبت شما بد خواهد شد. ولی به هر حال، باز توصیه می شود برای موفقیت در تدریس تلاش کنید با آمادگی کامل در کلاس حاضر شوید.

چگونه کلاس تدریس جذابی داشته باشیم


برای موفقیت در تدریس و تدریس خصوصی تنها تسلط بر مطالب کافی نیست. باید بتوانید مطالب را به گونه ای ارائه کنید که برای دانش آموزان و دانشجویان جذاب هم باشد. اگر شما 100 درصد بر مطالب مسلط باشید ولی خروجی کار شما جذاب و موثر نباشد فایده ای ندارد. در کلاسهای گروهی مدرسه و دانشگاه باید مطالب را به شکل متنوعی ارائه نمائید تا کلاس حالت خسته کننده به خودش نگیرد. تلاش کنید مشارکت دانش اموزان و دانشجویان در کلاس زیاد باشد. از آنها سوال بپرسید و متکلم وحده نباشید. دانش آموزان و دانشجویان را در مباحث شرکت دهید. از آنها بخواهید به زبان خودشان مطالب را توضیح دهند. می توانید، به عنوان مثال، کلاس درس را گروه بندی کنید و یک گروه سوالاتی را مطرح کند تا گروه دیگر به آن پاسخ دهد. برای دانش آموزان و دانشجویان خودتان ارائه در نظر بگیرید. هر از چند گاهی امتحان کوچک یا کوئیزی بگیرید و یا از خود شاگردها بخواهید بیایند و تمرین حل کنند. خلاصه اینکه در کلاس درس طوری نباشد که از اول تا آخر وقت فقط تدریس کنید و فقط خودتان حرف بزنید



مطالعه کنید: چگونه مدرس خوبی باشیم و خوب تدریس کنیم؟



هر چه مشارکت دانش اموزان و دانشجویان در ارائه درس و مدیریت کلاس بیشتر باشد، جذابیت کلاس برای آنها هم بیشتر خواهد بود و بهتر درس را یاد می گیرند. درست است که شما باید در کلاس تدریس کنید ولی در اکثر مواقع فقط باید کلاس را مدیریت کنید. از وسایل کمک آموزشی مانند ویدیو پروژکتور و ... هم برای ارائه درس کمک بگیرید. در کلاس فلیم های آموزشی ارائه نمائید.



چگونه تدریس کنیم

چگونه از تدریس خصوصی درامد خوبی کسب کنیم

اگر به کار تدریس خصوصی علاقه دارید و می خواهید در این زمینه فعالیت داشته باشید و از تدریس درامد بالایی کسب نمائید، در همین سایت (ایران مدرس) که بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است مقالات بسیار خوبی می توانید پیدا کنید که در این زمینه توضیحات بسیار خوبی را ارائه کرده است. به عنوان مثال مقاله روش هایی برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی را مطالعه کنید. یک راهکار عالی برای کسب درامد بالا از کار تدریس خصوصی درج اگهی تدریس در همین سایت است. در ایران مدرس تا سال 98 بیش از 19000 مدرس تدریس خصوصی ثبت نام کرده اند. برای مشاهده لیست مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید. ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و بازدید روزانه آن در ایام امتحانات و در ترمهای قبل به بیش از 28000 بازدید در روز هم رسیده است. با ثبت آگهی تدریس خصوصی در این وب سایت به صورت مستقیم با متقاضیان تدریس خصوصی در ارتباط خواهید بود و به راحتی شاگرد جذب خواهید کرد.



مقاله چگونه شاگرد خصوصی جذب کنیم (15 راهکار جذب شاگرد) را مطالعه کنید.



برای ثبت تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک نموده و پس از عضویت در سایت آگهی تدریس خودتان را درج نمائید. ثبت آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس کاملا رایگان است و تنها در صورت تمایل می توانید تبلیغات تدریس خودتان را ویژه کنید و به این ترتیب آگهی شما در صدر سایر آگهی های تدریس نمایش داده خواهد شد. اگر می خواهید از طریق ثبت آگهی تدریس خصوصی شاگرد جذب کنید و از کار تدریس درامد خوبی بدست آورید، باید تبلیغات تدریس خصوصی خودتان را خوب بنویسید. در این زمینه مطالعه مقاله 20 عامل موثر و کلیدی برای ثبت آگهی تدریس خصوصی پربازده می تواند بسیار مفید باشد. برای کسب درامد بالا از تدریس خصوصی ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس بهترین راهکار است. هم هزینه پایینی دارد و هم به صورت مستقیم با متقاضیان تدریس در ارتباط خواهید بود. در ضمن قرار نیست بعدا درصدی از مبلغ دریافتی برای کلاسهای خصوصی را به آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی پرداخت نمائید.



مطالعه مقاله چگونگی درج آگهی تدریس خصوصی موثر هم در این زمینه می تواند موثر باشد.

اولین جلسه تدریس خصوصی و تدریس در دانشگاه

در سایر مقالات ارائه شده در همین سایت (ایران مدرس) در مورد اهمیت جلسه اول تدریس خصوصی و اهمیت جلسه اول تدریس در مدرسه و دانشگاه توضیحات زیادی ارائه شده است.



مقاله اولین جلسه تدریس خصوصی و جلسه اول تدریس در دانشگاه در این زمینه مفید است.



در کلاسهای تدریس خصوصی جلسه اول بسیار مهم است. اهمین جلسه اول در این کلاسها به قدری است که می توان گفت جلسه اول تدریس خصوصی تعیین می کند که کلاسها جلسه دومی هم خواهد داشت یا نه. بارها اتفاق افتاده است که بعد از جلسه اول کلاس خصوصی، کلاسها دیگر ادامه پیدا نکرده است و مدرس دیگری جایگزین شده است. اگر می خواهید شاگردهایتان را حفظ کنید و در کار تدریس خصوصی موفق شده و درامد خوبی بدست آورید، باید در جلسه اول فوق عالی باشید. جلسه اول موثر عمل کنید. با تسلط کامل در کلاس درس حاضر شوید و به نسبت حالت معمول خودتان هم چند سطح بالاتر تدریس کنید. البته در جلسات بعدی هم کیفیت کلاسها را حفظ کنید ولی به هر حال وقتی شاگرد شما در همان جلسه اول به شما اعتماد کرد، احتمال کنسل کردن کلاسها در جلسات بعدی تدریس خصوصی بسیار پایین می آید. در کلاسهای گروهی مدرسه و دانشگاه هم جلسه اول بسیار خوب عمل کنید. جلسه اول تدریس در دید دانشجویان و دانش آموزان نسبت به شما بسیار موثر است. البته در کلاسهای مدرسه و دانشگاه جلسه اول خیلی خوب نباشید، کلاسها کنسل نمی شود ولی به هر حال بعدا باید خیلی تلاش کنید تا دید منفی ای که ایجاد شده است را از بین ببرید. بنابراین چه در کلاسهای گروهی و چه در کلاسهای تدریس خصوصی روی جلسه اول تدریس حساب ویژه ای باز کنید و تا جایی که ممکن است خوب تدریس کنید.



راهنمایی ثبت نام برای تدریس خصوصی و جذب شاگرد

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 838 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image