ارتباط مستقیم با 30565 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی سایت تدریس ، بهترین مدرسین و اساتید تدریس خصوصی

سایت تدریس ، بهترین مدرسین و اساتید تدریس خصوصی

به اشتراک گذاری

اگر در جستجوی بهترین، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران هستید ....

اگر می خواهید کاملترین لیست مدرسین تدریس خصوصی و لیست بهترین اساتید فعال در زمینه آموزش در منزل و تدریس خصوصی را مشاهده نمائید ....

اگر می خواهید برای موفقیت در دروس مختلف، موفقیت در امتحانات، گرفتن نمرات عالی، موفق شدن در کنکور و یا انواع آزمونها و ... در کلاسهای تدریس خصوصی شرکت کنید ...

اگر در ترمهای گذشته در دروس و امتحانات عملکرد ضعیفی داشته اید و می خواهید در این ترم یا ترم آینده بهتر باشید و یا نمرات شما در حد متوسط است و می خواهید با شرکت در جلسات تدریس خصوصی به حد عالی برسید ....

در هر صورت ....

در همین سایت (ایران مدرس) که بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است و تا تابستان 96 بیش از 16300 مدری در آن ثبت نام کرده اند، می توانید کاملترین لیست مدرسین تدریس خصوصی را مشاهده کنید. برای مشاهده لیست مدرسینی که در ایران مدرس تبلیغات تدریس خودشان را ثبت نموده اند بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید.

نحوه انتخاب مدرس تدریس خصوصی: همانطور که گفته شد، با کلیک بر روی عبارت تدریس خصوصی لیست مدرسین را مشاهده خواهید کرد. مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس آگهی تدریس خودشان را به دو صورت رایگان و ویژه ثبت نموده اند. مدرسینی که آگهی تدریس خصوصی خودشان را ویژه کرده اند در کار تدریس جدی تر هستند و توصیه می شود کلاسها خصوصی را با این مدرسین هماهنگ نمائید. رنگ زمینه آگهی های تدریس خصوصی ویژه نقره ای یا طلایی است و در صفحه تدریس خصوصی ابتدا این مدرسین نمایش داده شده اند. برای هر مدرس، رزومه کاری، دانشگاه محل تحصیل، مدرک تحصیلی، سوابق تدریس، هزینه تدریس و ... نمایش داده شده است و با خیال راحت می توانید از بین مدرسهای مختلف مدرس مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید.

قیمت کلاسهای تدریس خصوصی: همانطور که گفته شد، در جزئیات آگهی تدریس خصوصی مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس (همین سایت) هزینه و قیمت کلاسهای تدریس خصوصی هم نمایش داده شده است. برخی از مدرسین به صورت توافقی هم کار می کنند. با مشاهده آگهی تدریس چند مدرس می توانید تخمینی از قیمت کلاسهای تدریس خصوصی داشته باشید. قیمت کلاسهای خصوصی به عواملی همچون شهر محل تدریس، مدرک تحصیلی مدرس، زمان و مکان تدریس، دروس تدریسی و ... بستگی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت کلاسهای خصوصی و عوامل موثر بر آن مقاله قیمت تدریس خصوصی ، نرخ و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی را مطالعه کنید. قیمت کلاسهای تدریس خصوصی کاملا متغیر است و از 10 هزار تومان برای یک جلسه تا 300 هزار تومان و حتی بیشتر برای یک جلسه می تواند باشد.

چگونگی استفاده مناسب از کلاسهای تدریس خصوصی: اگر می خواهید از کلاسهای تدریس خصوصی خوب استفاده کنید و در نهایت با شرکت در کلاسهای خصوصی به هدفی که می خواهید اعم از قبولی در امتحانات، قبولی در کنکور، شاگرد اول شدن و ... برسید، در کنار شرکت در جلسات تدریس خصوصی باید خودتان هم درس بخوانید. باید کلاسهای خصوصی را مانند کلاسهای مدرسه و دانشگاه جدی بگیرید و هر تمرین و تکلیفی که مدرس برای شما تعیین کرد را انجام دهید. اگر می خواهید از این کلاسها استفاده نمائید، برگزاری آنها را به ایام امتحانات موکول نکنید. در طول ترم درس بخوانید و در طول ترم در کلاسهای خصوصی شرکت نمائید. البته در ایام امتحانات برای رفع اشکال و حل تمرین و مسئله بیشتر و مرور و جمع بندی هم می توان در کلاسهای خصوصی شرکت کرد.

کاربردهای کلاسهای تدریس خصوصی: کلاسهای تدریس خصوصی کاربردهای مختلفی دارد. به عنوان مثال اگر در دروسی مانند ریاضی و فیزیک ضعف پایه ای و اشکال دارید، شرکت در کلاسهای خصوصی می تواند مفید و موثر باشد. کلاسهای تدریس خصوصی مزیتهای فراوانی به نسبت کلاسهای مدرسه و دانشگاه دارد و در این کلاسها هر اشکالی را می توانید برطرف نموده و هر سوالی را بپرسید (مطالعه کنید: کلاسهای تدریس خصوصی : کاربردها و فواید). در کلاسهای تدریس خصوصی زمان کافی برای حل تمرینات و مسائل اضافی و سوالهای امتحانی ترمهای گذشته وجود دارد. برای قبولی و موفقیت در کنکور، قبولی در امتحانات نهایی و امتحانات مدرسه و دانشگاه، کسب رتبه برتر در کنکور، قبلوی در انواع آزمونها و المپیاد و ... ، یادگیری بهتر دروس مختلف و آموزش مکالمه زبان انگلیسی و انواع نرم افزار و ... می توانید از کلاسهای خصوصی استفاده نمائید.

چرا تدریس خصوصی برای موفقیت در تحصیل: همانطور که گفته شد، کلاسهای تدریس خصوصی مزیتها و فواید زیادی دارد. با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی در دروس مختلف می توانید رفع اشکال کنید و دروس را خیلی بهتر یاد بگیرید. در زمانهایی مانند ایام امتحانات و ایام کنکور که حجم بالایی از دروس را باید بخوانید و زمان کم است، کلاسهای خصوصی می تواند بسیار مفید باشد. یک مدرس خصوصی خوب می تواند درس را برای شما جمع بندی کند (مطالعه کنید: مزیتهای کلاسهای تدریس خصوصی - چرا تدریس خصوصی؟). ممکن است اگر خودتان بخواهید درس بخوانید و رفع اشکال کنید، زمان زیادی را برای حل یکی دو سوال صرف کنید. در کلاسهای خصوصی مطالب را سریعتر می توانید یاد بگیرید. در ضمن مطمئن هستید که درس را درست دارید یاد می گیرید. کلاسهای تدریس خصوصی برای موفقیت در درس و تحصیل موثر و مفید است.

دروس با بیشترین متقاضی برای تدریس خصوصی: کلاسهای تدریس خصوصی را برای هر درسی می توان استفاده کرد. در هر درس و مبحثی که اشکال دارید می توانید روی کمک مدرسین تدریس خصوصی حساب کنید. به هر حال، بعضی از دروس برای کلاسهای خصوصی متقاضی بیشتری دارد. به عنوان مثال دروسی مانند ریاضی و فیزیک، شیمی و زیست، عربی، زبان انگلیسی و سایر زبانهای خارجی و ... متقاضیان زیادی برای تدریس خصوصی دارد. دروس ریاضی و فیزیک دروسی هستند که روابط و فروملهای مختلف در آنها ارائه می شود و ممکن است بسیاری از دانشجویان و دانش آموزان آن دروس را خوب متوجه نشوند. برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی و فیزیک و زبان به ترتیب بر روی عبارتهای تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک و تدریس خصوصی زبان کلیک کنید.

با توجه به مطالب ارائه شده اگر در جستجوی سایت تدریس ، بهترین مدرسین و اساتید تدریس خصوصی و .... هستید، ایران مدرس بهترین گزینه برای شما است. در سایت ایران مدرس هزاران مدرس تدریس خصوصی ثبت نام کرده و در زمینه اموزش و تدریس خصوصی فعالیت دارند. اگر شما هم مدرس هستید با کلیک بر روی عبارت عضویت در سایت در بالای همین صفحه آگهی تدریس خودتان را درج نمائید. ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و بیش از 10000 مطلب آموزشی، جزوه، سوال امتحانی و .... دارد.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 654 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image