ارتباط مستقیم با 30564 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی تدریس خصوصی و کسب درامد بالا از تدریس و اموزش

تدریس خصوصی و کسب درامد بالا از تدریس و اموزش

به اشتراک گذاری

اگر به کار تدریس علاقه دارید و با فعالیت در زمینه تدریس خصوصی قصد دارید درامد بالایی کسب نمائید ...

اگر می خواهید شاگردهای زیادی جذب کنید و از کار تدریس خوب پول در بیاورید ...

اگر می خواهید در تهران، کرج، تبریز، شیراز، اصفهان، مشهد و یا هر جای ایران در زمینه تدریس خصوصی فعالیت کنید ...

اگر به تدریس ریاضی، فیزیک، شیمی، زیست، زبان و یا هر درس دیگری علاقه دارید ...

اگر می خواهید از تدریس مکالمه زبان، تدریس انواع نرم افزار، تدریس دروس دانشگاهی، تدریس خصوصی کنکور و ... درامد کسب کنید ...

در هر صورت، برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی آگهی تدریس خودتان را در همین سایت (ایران مدرس) ثبت نمائید.


ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است. تعداد مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس تا تابستان 96 به بیش از 16300 مدرس خصوصی رسیده است.

درج آگهی تدریس در ایران مدرس رایگان است و تنها در صورت تمایل می توانید آگهی خودتان را با پرداخت مبلغ مناسبی ویژه کنید و بازدهی آن را افزایش دهید.

با جذب تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس به صورت مستقیم با متقاضیان تدریس در ارتباط خواهید بود و شاگرد جذب خواهید کرد.

بازدید سایت ایران مدرس که به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی فعالیت دارد در ایام امتحانات به بیش از 28000 بازدید در روز هم می رسد.

برای مشاهده لیست مدرسینی که در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارند و در همین سایت آگهی تدریس ثبت نموده اند، بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید.

در همین سایت (ایران مدرس) مقالات زیادی در زمینه نحوه کسب درآمد از تدریس خصوصی، چگونگی جذب شاگرد و پیدا کردن شاگرد خصوصی و افزایش درآمد از کار تدریس، راهکارهای موفقیت در تدریس خصوصی و ... ارائه شده است. به عنوان مثال مطالعه مقاله راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی یا حداکثر درآمد مدرسین تدریس خصوصی چقدر است؟ در این زمینه می تواند مفید و موثر باشد. راهکارهای مختلفی برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی وجود دارد. اگر به کار تدریس علاقه داشته باشید و به صورت مصمم بخواهید این کار را ادامه دهید، به تدریج درامد شما بیشتر و بیشتر خواهد شد. البته باید راهکارهای مختلف جذب شاگرد را امتحان نموده و به یک روش اکتفا نکنید. همانطور که گفته شد، اگر به تدریس علاقه دارید آن را انجام دهید. یا حداقل دروس مورد علاقه خودتان را تدریس کنید. در مرحله بعد برای کسب درامد بالا از تدریس خصوصی باید خوب شاگرد جذب کنید. روشهای مختلف پیدا کردن شاگرد خصوصی را امتحان کنید. به شاگردانتان بگویید اگر دوستان یا همکلاسی هایشان به مدرس خصوصی نیاز داشت به شما معرفی کند. اگر خوب تدریس کنید خودشان این کار را انجام می دهند. کارت برای خودتان تهیه کنید و هر جا تدریس خصوصی انجام دادید به شاگردانتان بدهید. می توانید فرمولهای مهم و خلاصه درس را در برگه هایی بنویسید که مشخصات ارتباطی شما از قبل روی آن چاپ شده است. راهکار عالی برای جذب شاگرد و افزایش درامد شما از تدریس خصوصی درج آگهی تدریس در همین سایت است. با ثبت تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس متقاضیان تدریس در تهران و کرج و کل ایران آگهی شما را خواهند دید و با شما برای کلاسهای خصوصی تماس می گیرند. البته باید آگهی تدریس خودتان را خوب بنویسید. مطالعه مقاله 20 عامل موثر و کلیدی برای ثبت آگهی تدریس خصوصی پربازده در این زمینه بسیار مفید است.

اگر می خواهید از کار تدریس خصوصی درآمد خوبی کسب کنید باید به صورت جدی در این زمینه فعالیت داشته باشید و سعی کنید همه ی شاگردهایتان نتیجه بگیرند. هر چه میزان نتیجه گرفتن شاگردهایتان بیشتر باشد، درآمد شما هم از تدریس خصوصی افزایش می یابد. برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی به تدریج که تعداد شاگردهای بیشتری جذب کردید و تجربه و سابقه کار شما هم بیشتر شد، می توانید هزینه کلاسها را بالا برده و درامد خودتان را افزایش دهید. اگر خوب تدریس کنید و خوب نتیجه بگیرید و به کار تدریس متعهد باشید و پشتیبان و حامی شاگردهایتان باشید، شاگردهای شما با پرداخت هزینه بالاتر برای کلاسهای شما مشکلی نخواهند داشت و درآمد شما هم افزایش می یابد. راهکار دیگری که برای کسب درآمد بالاتر از تدریس خصوصی وجود دارد تشکیل کلاسهای نیمه خصوصی است که هم برای شاگردهای شما به صرفه تر است و هم درآمد بیشتری برای شما خواهد داشت.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 447 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image