ارتباط مستقیم با 30549 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی آموزش و تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک، زبان، زیست، شیمی

آموزش و تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک، زبان، زیست، شیمی

به اشتراک گذاری

در وب سایت ایران مدرس هزاران مدرس تدریس خصوصی ثبت نام کرده و در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک، زبان، زیست، شیمی و سایر دروس فعالیت دارند. علاوه بر خدمات تدریس خصوصی مطالب آموزشی، نمونه سوالات امتحانی، تست کنکور و جزوات آموزشی زیادی برای دروس ریاضی، فیزیک، شیمی، زیست، زبان و سایر دروس هم ارائه شده است.



آموزش و تدریس خصوصی ریاضی

ریاضی یکی از دروس مهم و پایه ای است. درس ریاضی هم خودش درس مهمی است و هم بلد بودن آن در حل مسائل و تمرینات سایر دروس لازم است. به عنوان مثال ممکن است حین حل سوالی از درس فیزیک لازم باشد از بحث نسبت های مثلثاتی استفاده کنید (دانلود رایگان: دانلود جزوات عالی آموزش مثلثات، نسبتها و روابط مثلثاتی، تست کنکور و سوال امتحانی مثلثات). اگر در درس ریاضی نسبت های مثلثاتی را خوب آموزش ندیده باشید، در درس فیزیک هم برای حل سوالات به مشکل بر می خورید. برای یادگیری بهتر درس ریاضی باید در کلاسهای مدرسه و دانشگاه و در صورت لزوم کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی شرکت کنید، کتاب درسی را خوب بخوانید و تمرین و مسئله حل کنید. برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید. برای مطالعه در زمینه نحوه موفقیت در درس ریاضی و مطالعه صحیح ریاضی و ... مقاله 20 راهکار برای بیست شدن در درس ریاضی ! را بخوانید و برای دانلود رایگان انواع مطالب آموزشی درس ریاضی (جزوه، سوال امتحانی، تست کنکور و ...) بر روی عبارت دانلود جزوه و سوال ریاضی کلیک نمائید.



آموزش و تدریس خصوصی فیزیک

درس فیزیک یکی از قشنگترین درسها در دوره دبیرستان و دانشگاه است. برای موفقیت در درس فیزیک باید این درس را به صورت مفهومی بخوانید. در درس فیزیک روابط و فرمولهایی که ارائه می گردد هر کدام معنی فیزیک خودش را دارد و حقیقت فیزیک ای را مدل سازی می کند. اگر می خواهید فیزیک را خوب یاد بگیرید باید معنی و مفهوم روابط و نحوه کاربرد آنها در مسائل و دلیل استفاده هر رابطه در هر سوال را درک کنید. راه حلهای مختلفی که برای حل مسائل وجود دارد را یاد بگیرید و مسائل را با استدلال حل کنید. شرکت در کلاسهای خصوصی فیزیک در کنار کلاسهای مدرسه و دانشگاه و تلاش و کوشش خودتان می تواند مفید و موثر باشد. برای مشاهده لیست مدرسین فیزیک بر روی عبارت تدریس خصوصی فیزیک کلیک کنید. به منظور مطالعه در زمینه نحوه مطالعه درس فیزیک و چگونگی حل مسائل و تمرینات فیزیک و کسب نمره بالا در امتحان فیزیک مقاله چگونگی کسب نمره عالی در درس فیزیک را مطالعه نمائید و برای دانلود رایگان تست کنکور فیزیک، سوالات امتحانی، جزوات آموزشی و کنکوری و ... نیز بر روی عبارت جزوه و سوال فیزیک کلیک نمائید.





آموزش و تدریس خصوصی زبان


زبان انگلیسی و سایر زبانهای خارجی هم در همین سایت (ایران مدرس) مورد توجه قرار گرفته و هم مدرسین در زمینه تدریس زبان فعالیت دارند و هم مطالب آموزشی زیادی برای یادگیری بهتر زبان ارائه شده است. درس زبان انگلیسی هم در مقطع دبیرستان، هم در کنکور و هم در مقطع دانشگاه مهم است. در مقطع دبیرستان اگر زبان را خوب خوانده باشید، در کنکور هم به راحتی می توانید درصد بالایی کسب کنید. در بسیاری از موارد به نسبت سایر دروس عمومی هم زبان را بهتر خواهید زد. برای یادگیری زبان در کلاسهای مدرسه و دانشگاه شرکت کنید، مطالب را به زبان انگلیسی گوش دهید و به صورت مداوم زبان را بخوانید و آن را کنار نگذارید. در همین سایت مدرسین زیادی در زمینه آموزش زبان فعالیت دارند. برای مشاهده لیست مدرسین زبان بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان آلمانی و تدریس خصوصی زبان فرانسه کلیک کنید. اگر می خواهید زبان را بهتر و سریعتر یاد بگیرید مقاله چگونه در یادگیری و آموزش زبان انگلیسی موفق شویم؟ را بخوانید و اگر در جستجوی بهترین جزوات آموزش مبحثی گرامر زبان و آموزش قواعد زبان هستید بر روی عبارت گرامر و قواعد زبان کلیک نمائید. برای دانلود رایگان جزوه های آموزشی، سوال امتحانی و ... زبان نیز بر روی عبارت جزوه اموزشی و سوال زبان کلیک نمائید.



آموزش و تدریس خصوصی زیست

درس زیست یا زیست شناسی برای دانش آموزان رشته تجربی مهم ترین درس است. خوب بلد بودن درس زیست معادل با کسب درصد بالای ان در کنکور تجربی و در نتیجه بدست آوردن رتبه خوب در کنکور تجربی است. برای آموزش و یادگیری بهتر درس زیست در کلاسهای مدرسه غیبت نکنید. در کلاسها با دقت به مطالبی که ارائه می شود گوش دهید و جزوه بردارید. کتاب درسی زیست را خوب بخوانید و نکته برداری کنید. زیست را به صورت مفهومی بخوانید و یاد بگیرید. فقط درس را حفظ نکنید بلکه آن را بفهمید. شکلهایی که در کتاب زیست ارائه شده است را خوب بررسی نمائید. برای موفقیت در کنکور و کسب درصد بالای زیست، بعد از مطالعه کتاب درسی تست های زیادی کار کنید و تست های مهمتر را مشخص نمائید. در همین سایت مدرسین زیادی در زمینه آموزش و تدریس خصوصی زیست دبیرستان و کنکور فعالیت دارند. برای مشاهده لیست مدرسین زیست بر روی عبارت تدریس خصوصی زیست کلیک کنید و برای مطالعه در زمینه نحوه مطالعه زیست برای موفقیت در امتحانات و کنکور هم مقاله چگونه زیست کنکور را 100 بزنیم را مطالعه نمائید. به منظور دانلود رایگان جزوات آموزشی و تست کنکور و سوال امتحانی زیست هم بر روی عبارت دانلود سوال و جزوه زیست کلیک کنید.



آموزش و تدریس خصوصی شیمی

شیمی نیز در مقطع دبیرستان و دانشگاه و در کنکور تجربی و ریاضی درس مهمی است. برای یادگیری بهتر درس شیمی کتاب درسی را در اولویت مطالعه قرار دهید. کتاب درسی را خوب بخوانید و در ادامه تمرین و مسئله حل کنید. شرکت در کلاسهای شیمی هم برای یادگیری آن می تواند مفید باشد. در کلاس شیمی به مطالب ارائه شده به دقت گوش دهید. به هر حال شما وقتی را در کلاس سپری خواهید کرد. بنابراین سعی کنید از زمان خودتان استفاده بهینه کنید. درس شیمی را همانند سایر دروس در طول ترم بخوانید. با مطالعه شیمی در طول ترم هم نمره بهتری در امتحان کسب می کنید و هم در کنکور نیز درصد بالاتری کسب خواهید کرد. خواندن شیمی در طول ترم ماندگاری آن را برای شما بیشتر خواهد کرد. برای یادگیری بهتر درس شیمی در کلاسهای خصوصی شیمی شرکت کنید و از تجربه مدرسین تدرس خصوصی استفاده کنید. برای مشاهده لیست مدرسین شیمی بر روی عبارت تدریس خصوصی شیمی کلیک کنید. اگر می خواهید در درس شیمی موفق شوید، برای مطالعه در زمینه موفقیت در درس شیمی هم مقاله 7 راهکار برای کسب نمره عالی در درس شیمی و برای دانلود رایگان جزوات آموزشی درس شیمی، نمونه سوال امتحانی شیمی، تست کنکور و جزوات کنکوری شیمی بر روی عبارت سوال و جزوه شیمی کلیک نمائید (دانلود رایگان نمونه سوال امتحان و جزوات آموزشی شیمی دبیرستان).

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 722 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image