ارتباط مستقیم با 30560 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی کلاسهای تدریس خصوصی با قیمت مناسب و کیفیت بالا

کلاسهای تدریس خصوصی با قیمت مناسب و کیفیت بالا

به اشتراک گذاری

اگر در جستوی کلاسهای تدریس خصوصی با قیمت مناسب و کیفیت بالا هستید و می خواهید لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی را مشاهده نمائید ... اگر قیمت و هزینه کلاسهای خصوصی برای شما مهم است و می خواهید کلاسهای خصوصی را با مناسبترین قیمت هماهنگ کنید ...



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چه قیمتی برای کلاس های تدریس خصوصی مناسب است؟

چنانچه قصد دارید برای ارتقای معدل و گرفتن نمرات خوب در کلاسهای تدریس خصوصی با کیفیت بالا شرکت کنید .... اگر در دروس مختلف اشکال دارید و می خواهید با شرکت در کلاسهای خصوصی رفع اشکال کنید ... اگر می خواهید در کنکور رتبه خوبی کسب نمائید و برای کسب رتبه عالی در کنکور می خواهید از کلاسهای خصوصی استفاده نمائید ... اگر برای آموزش بهتر مکالمه زبان، گرامر زبان و یا آمادگی برای آزمونهای زبان قصد دارید در کلاسهای خصوصی زبان شرکت کنید ... در هر صورت، در همین سایت (ایران مدرس) لیست کاملی از مدرسین تدریس خصوصی را می توانید مشاهده کنید. بر روی لینک زیر کلیک نمائید.



لیست مدرسین تدریس خصوصی



برای اطلاع از قیمت و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی در همین سایت مقالات زیادی ارائه شده است. به عنوان مثال مقاله قیمت تدریس خصوصی ، نرخ و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی یا اطلاعات کامل در زمینه قیمت و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی را مطالعه کنید. اگر کلاسهای تدریس خصوصی را زودتر شروع کنید و به ایام امتحانات موکول ننمائید .... اگر تعداد جلسات تدریس خصوصی شما بالاتر باشد  .... اگر با مدرسینی هماهنگ کنید که به محل سکونت شما نزدیکتر باشند و .... با در نظر گرفتن این شرایط می توانید کلاسهای تدریس خصوصی را ارزانتر و با قیمت پایینتری هماهنگ کنید.



برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه هماهنگ کردن کلاسهای تدریس خصوصی با قیمت پایینتر مقاله تدریس خصوصی ارزان، کلاس خصوصی با قیمت پایین را مطالعه نمائید.





تعدادی از مدرسین کلاسهای تدریس خصوصی را به صورت توافقی هم کار می کنند. مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس (همین سایت) در جزئیات آگهی تدریس خودشان هزینه کلاسهای تدریس خصوصی را هم ذکر نموده اند. با مشاهده آگهی تدریس مدرسین (بر روی لینک تدریس خصوصی کلیک کنید) می توانید هزینه ای که هر مدرس برای کلاسهای خصوصی خودش در نظر دارد را مشاهده نموده و با توجه به رزومه کاری و سوابق تدریس هر مدرس و قیمتی که در متن آگهی تدریس خودش ذکر کرده است، مدرس مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید. موکول کردن کلاسهای خصوصی به ایام امتحانات هم به لحاظ هزینه و هم به لحاظ اطمینان از نتیجه گرفتن خودتان خوب نیست. به عنوان جمع بندی، کیفیت کلاسهای خصوصی را فدای قیمت نکنید. اگر یکی از مدرسین رزومه بهتری ارائه کرده بود و در کلاسهای تدریس خصوصی عملکرد مناسبی داشت، ارزشش را دارد که قیمت و هزینه کمی بالاتر پرداخت کنید و با حفظ کیفیت کلاسها در نهایت نتیجه مورد نظر خودتان را بگیرید. کلاسهای تدریس خصوصی برای قبولی در امتحانات، گرفتن نمرات عالی در امتحانات، قبولی در کنکور، قبولی در المپیاد و انواع آزمونها و ... می تواند مفید و موثر باشد. قیمت کلاسهای تدریس خصوصی به عواملی همچون سابقه مدرس تدریس خصوصی، شهر محل تدریس، زمان و مکان تدریس، تعداد جلسات تدریس خصوصی، مدرک تحصیلی مدرس، درس مورد نظر و میزان اهمیت آزمون و امتحانی که قرار است گرفته شود و سایر عوامل بستگی دارد. قیمت کلاسهای تدریس خصوصی بسیار متغییر است و از جلسه ای 10 هزار تومان تا 200 هزار تومان و حتی بیشتر هم می تواند تغییر کند.



نحوه هماهنگی کلاس تدریس خصوصی با قیمت مناسب و ارزان

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 411 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image