ارتباط مستقیم با 30586 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی کلاسهای تدریس خصوصی : کاربردها و فواید

کلاسهای تدریس خصوصی : کاربردها و فواید

به اشتراک گذاری

در این بخش در زمینه کاربردهای کلاسهای تدریس خصوصی و فواید و مزایای جلسات تدریس خصوصی، نحوه استفاده مفید و موثر از کلاسهای خصوصی و ... مطالبی ارائه می گردد.

کاربردهای تدریس خصوصی

کلاسهای تدریس خصوصی در موارد بسیار زیادی می تواند کاربرد داشته باشد. برای جبران غیبت هایی که به هر دلیل انجام شده است، برای رفع اشکال و برطرف کردن انواع ضعف هایی که در دروس مختلف وجود دارد، برای موفقیت در تحصیل و پیشرفت تحصیلی، به منظور یادگیری بهتر زبان انگلیسی و مکالمه زبان، برای آموزش پایه ای و مفهومی درس ریاضی، به منظور موفقیت در کنکور و .... می توان از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده کرد. کلاسهای تدریس خصوصی برای پیشرفت تحصیلی و ایجاد تغییر می تواند کاملا مفید باشد. اگر در دروس خودتان اشکال دارید و در کلاسهای مدرسه و دانشگاه مطالبی که ارائه می شود را متوجه نمی شوید، استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی برای شما کارساز و موثر است. متوجه نشدن دروس در کلاسهای مدرسه و دانشگاه ممکن است به دلیل اشکالات و ضعف هایی باشد که از پایه های قبل باقی مانده است. در حالت دیگر، اگر شما برای درسی مانند ریاضی یا فیزیک و یا هر درس دیگری، چند جلسه اول را از دست بدهید و یا غیبت کرده باشید، در ادامه نیز ممکن است مطالب را متوجه نشوید. در این حالت بهتر است از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده کرد. در ایام امتحانات که وقت برای درس خواندن و حل تمرین و مسئله و رفع اشکال کم است، استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی می تواند نجات دهنده باشد. البته بارها و بارها در سایر مقالات همین وب سایت (ایران مدرس) توصیه شده است که کلاسهای تدریس خصوصی را به ایام امتحانات موکول نکنید (مطالعه کنید: زمان مناسب برای استفاده از جلسات تدریس خصوصی ریاضی). مگر اینکه برای رفع اشکال و یا کامل کردن خواندن درس فقط چند جلسه لازم داشته باشید. اگر تعداد  جلسات بالایی نیاز دارید و خودتان درس را اصلا بلد نیستید، استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی و مطالعه و درس خواندن را سریعتر شروع کنید. برای قبول شدن در کنکور، کسب درصد های بالا در دروس کنکوری و بدست آوردن رتبه خوب در کنکور هم می توان از جلسات تدریس خصوصی استفاده کرد. در ایام کنکور هم مشابه ایام امتحانات چون حجم دروس زیاد است و وقت هم محدود، اگر خودتان بخواهید تمامی اشکالاتی که وجود دارد را برطرف نمائید، زمان زیادی از شما گرفته می شود. اگر خودتان بر دروس مسلط هستید که نیازی به کلاس خصوصی ندارید ولی اگر اشکالات زیادی در دروزسی مانند ریاضی و فیزیک، شیمی، زیست و ... دارید، در این حالت هم کلاسهای خصوصی می تواند مفید باشد. در حالت دیگر اگر قصد دارید معدل خودتان را افزایش دهید و یا در کلاس شاگرد اول شوید و یا حتی در پاس کردن دروس مشکل دارید و می خواهید دروس را با موفقیت در امتحانات قبول شوید، در این حالت هم کلاسهای خصوصی مفید و موثر است. کلاسهای تدریس خصوصی فقط مختص دانش آموزان و دانشجویان ضعیف نیست و هر فردی در هر سطح تحصیلی و در هر شرایطی که قرار دارد برای پیشرفت کردن نسبت به وضعیت موجود خودش می تواند از کلاسهای خصوصی استفاده نماید.

برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی در تمامی زمینه ها و رشته ها بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید.

فواید و مزایای کلاسهای تدریس خصوصی

در همین سایت (ایران مدرس) که بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است و تا تابستان 96 بیش از 16300 مدرس ثبت نامی دارد و بازدید آن در ایام امتحانات به بیش از 28000 بازدید در روز هم رسیده است، مقالات زیادی در زمینه فواید و مزایای کلاسهای تدریس خصوصی ارائه شده است. به عنوان مثال مقاله مزایای کلاس های تدریس خصوصی برای موفقیت در تحصیل یا 10 دلیل برای استفاده از جلسات تدریس خصوصی برای موفقیت در تحصیل را مطالعه نمائید. کلاسهای تدریس خصوصی برای موفقیت در تحصیل، گرفتن نمره 20 ، موفقیت در کنکور و ... می تواند کاملا مفید و موثر باشد. در کلاسهای تدریس خصوصی دقیقا اشکالاتی که شما دارید برطرف می شود. در کلاسهای گروهی ممکن است وقت برای پرسیدن سوال وجود نداشته باشد و هر سوالی را هم نمی توانید بپرسید. اگر اشکالی مربوط به سالهای قبل باشد در کلاسهای مدرسه و دانشگاه قابل پرسیدن نیست. در کلاسهای مدرسه و دانشگاه سرفصلهایی که تعیین شده است باید گفته شود و وقت پاسخ دادن به همه ی سوالها وجود ندارد. کلاسهای تدریس خصوصی چون معمولا در منزل دانش آموز و دانشجو برگزار می گردد جو راحت تری دارد. در این کلاسها یادگیری بهتر اتفاق می افتد. مزیت دیگری که کلاسهای تدریس خصوصی به نسبت کلاسهای مدرسه و دانشگاه دارد این است که مدرس خصوصی را خودتان انتخاب می کنید و اگر از نحوه تدریس ایشان راضی نباشید و یا درس را خوب متوجه نشوید، می توانید مدرس دیگری را هماهنگ نمائید. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی در تمامی زمینه ها و رشته ها بر روی عبارت تدریس خصوصی کلیک کنید. کلاسهای تدریس خصوصی می تواند تا شب امتحان ادامه پیدا کند. در ایام فرجه ها دسترسی به مدرس و استاد خودتان در مدرسه یا دانشگاه ندارید ولی با داشتن یک مدرس خصوصی خوب هر سوالی را می توانید در ایام امتحانات از ایشان بپرسید. در ایام امتحانات برای جمع بندی دروس و رفع اشکال هم می توانید جلسات تدریس خصوصی را برگزار نمائید.


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 447 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image