ارتباط مستقیم با 30597 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس مقاله موفقیت تحصیلی تدریس خصوصی، نمرات بالا، قبولی در امتحان و کنکور

تدریس خصوصی، نمرات بالا، قبولی در امتحان و کنکور

به اشتراک گذاری

با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی، نمرات بالا، قبولی در امتحان و کنکور، شاگرد اول شدن و 20 گرفتن ممکن و راحت است. با شرکت در کلاسهای خصوصی در درس و تحصیل موفق شوید و نمرات عالی بگیرید.

ممکن است نسبت به درس خواندن و تحصیل بی انگیزه شده باشید ... شاید در کلاس درس که حضور دارید مطالب را متوجه نمی شوید و احساس می کنید که اصلا درس را نمی فهمید .... ممکن است در ترمهای گذشته از نتایج و نمراتی که گرفته اید اصلا راضی نیستید .... اگر در ترمهای قبل نمرات خوبی نگرفته اید و کلا به فکر ترک تحصیل افتاده اید ... اگر آنقدرها هم اوضاع خراب نیست و نتایج متوسطی در ترمهای قبل گرفته اید ولی می خواهید عالی باشید .... در هر صورت، شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی و استفاده از تجربه مدرسین خصوصی می تواند به شما بسیار کمک کند. اگر از درس ها عقب افتاده اید و سرکلاس که حاضر می شوید از درسهای جدید هم سر در نمی آورید، در این حالت بازگشت شما به شرایط عادی نیازمند شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی است. با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی می توانید ضعفها را برطرف نموده و عقب افتادگی ها را جبران کنید. اگر چند جلسه در کلاسهای مدرسه یا دانشگاه غایب بوده اید به احتمال زیاد مباحثی که در حال حاضر تدریس می شود هم به مطالب قبلی بستگی دارد و به همین دلیل درس را متوجه نمی شوید. با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی می توانید غیبت ها را جبران کنید و مطالبی که بلد نیستید را یاد بگیرید. با آموزش مطالب جلسات گذشته، به تدریج متوجه خواهید شد که مطالب جدیدی که در کلاسهای مدرسه و دانشگاه توسط مدرس یا استاد اصلی خودتان ارائه می شود را هم خوب می فهمید. برای دروسی مانند ریاضی، اگر مطالب ترمهای قبل و یا سالهای گذشته را خوب بلد نباشید، در ترم حاضر هم احتمالا اشکال خواهید داشت. چون ریاضی مباحث پیوسته و مرتبط به هم دارد. در این حالت شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی می تواند مفید باشد. برای مشاهده مدرسین تدریس خصوصی ریاضی بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید.

حتما بخوانید: موفقیت در درس خواندن با کلاسهای تدریس خصوصی

در مقطع دانشگاه هم بسیاری از دروس پیش نیاز درسهای دیگر هستند. مثلا در رشته مهندسی مکانیک درس استاتیک پیش نیاز مقاومت مصالح است. اگر دانشجویی استاتیک را خوب بلد نباشد، در مقاومت مصالح هم به مشکل می خورد. در کلاسهای تدریس خصوصی می توان این اشکالات را برطرف کرد. شاید خودتان اصلا تشخیص ندهید که اشکالاتی که مثلا در درس مقاومت مصالح دارید ممکن است به استاتیک برگردد. یک مدرس خصوصی خوب با پرسیدن سوال از شما در کلاس خصوصی اشکال شما را تشخیص داده و آن را برطرف می کند. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی ثبت نامی در ایران مدرس (همین سایت) که تا تابستان 96 به بیش از 16300 مدرس می رسد، بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید. شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی در کنار تلاش و کوشش و درس خواندن خودتان می تواند کاملا مفید و تاثیر گذار باشد. کلاسهای تدریس خصوصی به تنهایی نمی تواند مفید باشد. ابتدا باید خودتان تصمیم بگیرید که تغییر کنید و برای پیشرفت و موفقیت در تحصیل عزم خودتان را جزم نمائید و در ادامه با شرکت در کلاسهای خصوصی و مطالعه و حل تمرین و مسئله و تلاش خودتان در جهت رسیدن به هدفتان اقدام نمائید. کلاسهای تدریس خصوصی برای پیشرفت در درس و تحصیل و برای موفقیت تحصیلی می تواند موثر و مفید باشد.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 326 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image