ارتباط مستقیم با 30563 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی بهترین مدرسین، اساتید و معلمین تدریس خصوصی

بهترین مدرسین، اساتید و معلمین تدریس خصوصی

به اشتراک گذاری

در این بخش مطالبی در زمینه ویژگیهای بهترین مدرسین، اساتید و معلمین تدریس خصوصی، چگونگی تدریس مدرسین و اساتید تدریس خصوصی موفق، راهکارهای کسب درآمد بالا و موفقیت در تدریس خصوصی و ... ارائه می گردد.

برای موفقیت در تدریس و تدریس خصوصی در مرحله اول باید به کار تدریس علاقه داشته باشید. اگر به تدریس خصوصی علاقه داشته باشید حین تدریس لذت می برید. به این ترتیب هر چه بیشتر کار کنید، به جای آنکه خسته شوید، لذت بیشتری می برید. برای موفقیت در هر کاری بهتر است در صورتی سراغ آن کار بروید و آن کار را شروع کنید که به آن علاقه داشته باشید. بنابراین اگر کار تدریس خصوصی را شروع نکرده اید، در صورتی این کار را شروع کنید که به آن علاقه دارید. اگر کار تدریس را هم قبلا شروع کرده اید، حداقل دروسی را تدریس کنید که به آنها بیشتر علاقه مند هسیتد. به عنوان مثال اگر به درس فیزیک بیشتر از شیمی علاقه دارید، به جای فعالیت در زمینه تدریس شیمی، بیشتر کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک را قبول کنید. عشق و علاقه به کار تدریس به تنهایی به اندازه همه ی عوامل دیگر در موفقیت شما می تواند نقش داشته باشد.



مطالعه کنید: چگونه در زمینه تدریس خصوصی موفق تر عمل کنیم؟

اگر می خواهید جزو مدرسین تدریس خصوصی موفق باشید و از کار تدریس درامد بالایی کسب نمائید، عامل دیگری که باید در نظر بگیرید، حفظ کیفیت بالای کلاسهای تدریس خصوصی است. تا جایی که برای شما ممکن است و می توانید بهتر و بهتر تدریس کنید. حتی اگر درس را خوب بلد هستید قبل از جلسات تدریس خصوصی آن را مرور کنید. کافی است در یک بخش از درس نتوانید خوب پاسخ دهید. همین یک بار در ذهن شاگرد شما باقی می ماند و برای پاک کردن آن باید خیلی تلاش کنید. حتی اگر درس را خیلی خوب بلد هستید سعی کنید با مطالعه بیشتر عالی شوید. هر چه تسلط شما بر روی تدریسی بیشتر باشد، فن بیان شما بهتر خواهد شد و چون مطالب را از بالا و با دید وسیع تری می بینید بهتر هم تدریس خواهید کرد. در ضمن، همانطور که می دانید، در ملاسهای تدریس خصوصی زمان برای شاگردهایتان مهم است. اگر مسلط باشید، در زمان کمتری می توانید حجم بیشتری از درس را تدریس کنید و در کل کلاسهای شما مفیدتر و پربازده تر خواهد بود. مسلط بودن شما بر دروس تدریسی خودتان در کل کلاس خودش را نشان می دهد. در کلاسهای گروهی می توانید به هر سوالی پاسخ دهید و در کلاسهای خصوصی هم عملکرد عالی خواهید داشت.

بهترین مدرسین، اساتید و معلمین تدریس خصوصی نتیجه گرا هستند. خوب تدریس کردن و علاقه به تدریس و بقیه عوامل مهم است ولی در نهایت باید شاگردهای شما نتیجه بگیرند.شما هم در طول جلسات تدریس و تدریس خصوصی همواره این نکته را مد نظر داشته باشید و با توجه به هدف نهایی ای که برای شاگرد خودتان در نظر گرفته اید و آن هم نتیجه گرفتن در امتحان یا آزمون مورد نظر است، جلسات را برنامه ریزی کنید. در طول ترم و در طول جلسات تدریس خصوصی همواره معیار را برای خودتان این در نظر بگیرید که آیا با این روندی که پیش می رویم شاگرد من نتیجه خواهد گرفت یا نه. حتی اگر تقصیر شما نباشد ولی روند خوب نیست هم باید مسئولیت را بپذیرید. هر از چند گاهی امتحان کوچکی بگیرید و حین تدریس و تدریس خصوصی سوالاتی بپرسید تا متوجه شوید که آیا شاگرد شما درس را خوب یاد گرفته است یا نه. باید حین برگزاری جلسات تدریس خصوصی ارزیابی داشته باشید و به صورت مداوم روند پیشرفت شاگرد یا شاگردهایتان را چک کنید. به شاگردهایتان تمرین بدهید و جلسات بعد تدریس حل تمرینات را بخواهید. یا بخشی از درس را مشخص کنید که جلسه بعد خودش تدریس کند. به این ترتیب شاگرد شما مجبور به درس خواندن خواهد بود. در کلاسهای تدریس خصوصی شما هم باید درس بدهید و هم باید شاگردتان را هدایت و راهنمایی کنید. به شاگردهایتان مشاوره بدهید و در صورت لزوم در برنامه ریزی و ... به آنها کمک کنید. در نهایت، نتیجه گرا بودن شما و تعهد شما برای نتیجه گرفتن شاگردهایتان می تواند کلید موفقیت در کار تدریس باشد.



مطالعه کنید: تدریس موفق، کلاسداری موفق و فنون کلاس داری

برای جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی آگهی تدریس خودتان را در همین سایت ثبت نمائید. در وب سایت ایران مدرس (همین سایت) مدرسین زیادی (بیش از 16200 مدرس تدریس خصوصی تا خرداد 96) ثبت نام کرده و در زمینه خدمات تدریس خصوصی در تهران و کل کشور و برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی در تهران، استان تهران و شهرهای استان تهران و کل ایران فعالیت دارند. برای درج آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک نموده و پس از ثبت نام آگهی تدریس خودتان را درج کنید. برای مشاهده آگهی ها و تبلیغات تدریس خصوصی درج شده در ایران مدرس بر روی عبارت اساتید تدریس خصوصی کلیک کنید. ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و بازدید آن در ایام امتحانات به بیش از 28000 بازدید در روز هم می رسد.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 352 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image