ارتباط مستقیم با 30455 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی ایران مدرس
ایران مدرس مقاله موفقیت تحصیلی آیا تدریس خصوصی برای پیشرفت تحصیلی موثر است؟

آیا تدریس خصوصی برای پیشرفت تحصیلی موثر است؟

به اشتراک گذاری

تدریس خصوصی برای موفقیت در تحصیل، پیشرفت تحصیلی، ارتقای معدل، شاگرد اول شدن، کسب نمره 20 در دروس مختلف، موفقیت در کنکور و موفقیت در المپیاد و آزمونهای مختلف می تواند مفید و موثر باشد.

در بسیاری از اوقات کلاسهای تدریس خصوصی می تواند باعث ایجاد تحول در وضعیت تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان گردد. بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان چون در کلاسهای مدرسه و دانشگاه درس را خوب متوجه نمی شوند و یا در کلاسهای گروهی با بیش از 30 و 40 دانشجو و دانش اموز جرات پرسیدن سوالهایشان را ندارند، نسبت به درس و تحصیل بی انگیزه می شوند. در این حالت کلاسهای تدریس خصوصی و استفاده از تجربه مدرسین خصوصی با تجربه می تواند مفید و موثر و کمک کننده باشد. خوب متوجه نشدن درس در کلاسهای مدرسه و دانشگاه می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. ممکن است خود دانشجو یا دانش آموز درسهای قبلی را که برای فهمیدن درس مورد مطالعه در این ترم مورد نیاز است خوب یاد نگرفته باشد. به عنوان مثال اگر دانش آموزی بحث اتحادها را در ریاضی 1 خوب متوجه نشده باشد، در پایه های بالاتر شاید در بحث نسبتهای مثلثاتی به مشکل بر بخورد. در این حالت استفاده از کلاس خصوصی بسیار مفید است. چون یک مدرس خصوصی خوب با پرسیدن چند سوال از شاگرد خودش می تواند خیلی راحت بفهمد که اشکال او به بحث اتحادها بر می گردد.



مطالعه این مقاله هم مفید است: موارد استفاده و کاربردهای کلاس های تدریس خصوصی



در کلاسهای تدریس خصوصی هم می توان درسی که قرار است دانشجو و دانش اموز در ترم حاضر امتحان بدهد را به او یاد داد و هم می توان اشکالات مربوز به پایه های قبلی را برطرف کرد. چون هم زمان بیشتری برای تدریس و رفع اشکال وجود دارد و هم می توان با پرسیدن سوالاتی تشخیص داد که اشکال کار کجاست. در حالت دیگر، دانش آموز یا دانشجو ممکن است در درسهای پایه های قبلی اشکالی نداشته باشد ولی روش تدریس معلم و استاد خودش را نپسندد و اصلا متوجه نشود. ممکن است شیوه ی تدریس استاد و یا مدرس در کلاس دانشگاه و مدرسه به گونه ای باشد که اکثر دانشجویان و دانش آموزان مطلب را متوجه نشوند. در این حالت نیز می توان همزمان با کلاسهای مدرسه و دانشگاه از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده کرده و این اشکال را برطرف نمود. بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان با تکرار همین اشکالات در ترمهای پشت سر هم نسبت به درس و تحصیل بی انگیزه شده و حتی به فکر ترک تحصیل می افتند. در این حالت با هماهنگ کردن با یک مدرس خوب و مجرب می توان انگیزه و علاقه به تحصیل را در دانش آموز و دانشجو زنده کرده و به پیشرفت تحصیلی او کمک کرد. در همین سایت (ایران مدرس) هزاران مدرس تدریس خصوصی ثبت نام کرده و در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی، تدریس زبان، تدریس خصوصی دروس مختلف از ابتدایی تا دانشگاه، تدریس دروس کنکوری، تدریس نرم افزار و .... فعالیت دارند. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی ثبت نامی در ایران مدرس و انتخاب مدرس مورد نظرتان بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید.

مطالعه کنید: مزایای کلاس های تدریس خصوصی برای موفقیت در تحصیل

علاوه بر موارد گفته شده، تدریس خصوصی برای موفقیت تحصیلی و پیشرفت تحصیلی، افزایش معدل، کسب رتبه خوب در کنکور، موفقیت در آزمونهای مختلف و ... دانش آموزان و دانشجویان متوسط و خوب هم می تواند موثر و مفید باشد. دانش آموز و دانشجویی که در دروس خودش به صورت متوسطی عمل کرده است، با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی می تواند عملکرد خودش را از خوب به عالی تغییر دهد و نمرات خودش را از حدود 15 و 16 به 20 ارتقا دهد. همانطور که می دانید، برای موفقیت در تحصیل و موفقیت در کنکور باید عالی عمل کرد. با عملکرد متوسط نمی توان در کنکور رتبه بسیار خوبی کسب کرد. بنابراین، اگر دانش آموزی می خواهد در کنکور رتبه بسیار خوبی کسب کند، در این حالت نیز استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی می تواند مفید و موثر باشد. برای ارتقای معدل و کسب نمرات بسیار عالی هم استفاده از کلاسهای خصوصی می تواند بسیار مفید باشد. در کلاسهای تدریس خصوصی می توان تمرینات بیشتری حل کرد و تمرینات سطح بالاتری به نسبت کلاسهای مدرسه و دانشگاه حل کرد. می توان اشکالاتی که باعث شده است دانشجو و دانش آموز در حد متوسط باقی بماند را تشخیص داده و آنها را برطرف نمود به گونه ای که نتیجه ای که گرفته می شود بسیار بهتر از قبل باشد. با توجه به مطالب گفته شده، برای موفقیت در تحصیل، ارتقای معدل، کسب نمرات خوب و عالی و موفقیت در کنکور و سایر انواع آزمونها، تدریس خصوصی را به عنوان یک راه حل خوب مد نظر داشته باشید.





مطالعه کنید: راهکارهای عالی برای گرفتن بیشترین بازدهی از کلاس های تدریس خصوصی

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 665 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image