ارتباط مستقیم با 30453 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی ایران مدرس
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی بهترین سایت تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی، زبان، شیمی و فیزیک

بهترین سایت تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی، زبان، شیمی و فیزیک

به اشتراک گذاری

اگر در جستجوی بهترین سایت تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی، زبان، شیمی و فیزیک و سایر دروس هستید .... اگر می خواهید با درج اگهی و تبلیغات تدریس خصوصی در سایت پربازدید و معتبر شاگرد جذب نمائید ... اگر قصد شروع فعالیت در زمینه تدریس خصوصی را دارید و یا در این زمینه دارای سابقه کار هستید و می خواهید فعالیت خودتان را در این زمینه گسترش دهید ....

چنانچه با درج آگهی تدریس خصوصی در بهترین سایت تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی، زبان، شیمی و فیزیک و ... قصد دارید درآمد خودتان را از کار تدریس افزایش دهید ....

در هر صورت، آگهی خودتان را در همین سایت (ایران مدرس) ثبت نمائید. برای درج تبلیغات تدریس در ایران مدرس در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک کنید. در ادامه ثبت نام کرده و وارد کنترل پنل شوید و تبلیغات تدریس خودتان را درج نمائید. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی ثبت نامی در ایران مدرس و مشاهده آگهی مدرسین (که تا سال 98 به بیش از 19000 مورد می رسد) بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: مزیت های به روز رسانی آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس برای جذب شاگرد

دلایل زیر نشان می دهد که ایران مدرس بهترین سایت تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی، زبان، شیمی و فیزیک و ... ایران است:

1- ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی و پربیننده ترین سایت تبلیغات و اگهی تدریس خصوصی ایران است. بازدید روزانه متوسط ایران مدرس 15000 بازدید در روز است و در ایام امتحانات بازدید ایران مدرس به بیش از 25000 بازدید در روز هم می رسد. هیچ سایت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی دیگری در ایران این تعداد بازدید را ندارد. بازدید بالای سایت ایران مدرس باعث می شود آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی مدرسین در معرض دید هزاران بازدید کننده و متقاضیان تدریس خصوصی قرار گیرد. با ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس مطمئن خواهید بود که آگهی شما دیده خواهد شد و اگر آگهی خودتان را خوب بنویسید حتما نتیجه خواهید گرفت.

2- ایران مدرس بیشترین تعداد مدرسین ثبت نامی در بین سایتهای تدریس خصوصی را دارد و بیشترین تعداد آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس درج شده است. ایران مدرس با سابقه ترین سایت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی است. تا سال 98 بیش از 19000 مدرس تدریس خصوصی در ایران مدرس تبلیغ خودشان را ثبت نموده اند و در این زمینه فعالیت دارند. تعداد بالای مدرسین تدریس خصوصی ثبت نامی در ایران مدرس باعث شده است که برای هر عبارت شامل تدریس خصوصی در گوگل جستجو کنید، در صفحه اول نتایج سایت ایران مدرس را خواهید دید.

3- در ایران مدرس هزاران جزوه آموزشی و تست کنکور و سوال امتحانی ثبت شده است و آگهی تدریس مدرسین در کنار این مطالب آموزشی نمایش داده می شود. دانش آموزان و دانشجویان برای دانلود تست کنکور و سوالات کنکور، نمونه سوالات امتحانی، جزوات آموزشی و جزوات درسی و کتاب و جزوه های کنکوری به سایت ایران مدرس مراجعه نموده و در کنار این مطالب آموزشی آگهی تدریس مدرسین را هم مشاهده خواهند کرد. به این ترتیب بازدهی تبلیغات تدریس مدرسین بیشتر هم خواهد شد. البته توجه بفرمائید که در سایت ایران مدرس در صفحه اصلی سایت و در زیر بخش تدریس خصوصی هم تبلیغات تدریس ویژه مدرسین نمایش داده خواهد شد و نمایش تبلیغات تدریس در کنار مطالب آموزشی امکان اضافه ای است که در سایتهای آگهی تدریس دیگر وجود ندارد. در سایت ایران مدرس یک محیط کاملا آموزشی فراهم شده است و مدرسین با درج تبلیغات تدریس خصوصی در این سایت به راحتی می توانند شاگرد جذب نمایند.

پیشنهاد می کنیم حتما بخوانید: نمونه آگهی تدریس خصوصی و نحوه نوشتن متن تبلیغاتی برای تدریس

4- سایت ایران مدرس هزاران مقاله آموزشی در زمینه موفقیت در تحصیل، موفقیت در کنکور، نحوه مطالعه صحیح و ... دارد و آگهی تدریس خصوصی مدرسین در کنار این مقالات اموزشی هم نمایش داده می شود. علاوه بر مطالب دانلودی، مقالات آموزشی زیادی در زمینه موفقیت در کنکور، نحوه مطالعه برای کنکور، چگونگی موفقیت در تحصیل، نحوه مطالعه دروس ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان و .... ، نحوه مطالعه دروس برای امتحانات نهایی و .... در ایران مدرس ارائه شده است. در ایام امتحانات و یا قبل از ایام امتحانات که دانش آموزان و دانشجویان در زمینه موفقیت در تحصیل و چگونگی مطالعه دروس مختلف در اینترنت جستجو می کنند، مقالات ایران مدرس و در کنار آن آگهی تدریس خصوصی مدرسین را مشاهده نموده و به این ترتیب باز ههم بازدهی تبلیغات تدریس خصوصی مدرسین افزایش می یابد.

5- سایت ایران مدرس یک بخش اختصاصی برای مطالب کنکوری و آموزش کنکور دارد و تبلیغات تدریس خصوصی مدرسین در این بخش هم نمایش داده می شود. ایران مدرس برای عبارت "تدریس خصوصی کنکور" در گوگل اول است. علاوه بر تدریس دروس دبیرستانی و دانشگاه، اگر در زمینه تدریس دروس کنکوری هم فعالیت دارید، سایت ایران مدرس باز هم بهترین گزینه برای درج آگهی و تبلیغات تدریس شماست. عبارتهایی مانند تدریس خصوصی ریاضی کنکور،تدریس خصوصی فیزیک کنکور، تدریس خصوصی شیمی کنکور و .... را در گوگل جستجو نمائید. یکی از اولین وب سایتهایی که در صفحه اول نتایج گوگل مشاهده خواهید کرد ایران مدرس است. به این ترتیب، با درج آگهی تدریس در ایران مدرس، متقاضیان دروس کنکوری به صورت مستقیم به سمت آگهی شما هدایت می شوند. برای دروس دانشگاهی و تدریس دروس دانشگاهی مانند تدریس خصوصی ریاضی مهندسی، تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل، تدریس خصوصی استاتیک، تدریس خصوصی مدار، تدریس خصوصی تحقیق در عملیات، تدریس خصوصی مکانیک خاک و .... هم ایران مدرس در نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول و در جایگاهها اول قرار دارد. هیچ سایت تدریس دیگری در مجموع این شرایط را ندارد.

6- ایران مدرس بهترین سایت تدریس خصوصی و تبلیغات تدریس خصوصی از نظر گوگل است. عبارتهای تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی زبان و ... را در گوگل جستجو کنید. اولین سایت و یا یکی از اولین سایتهایی که مشاهده می کنید، ایران مدرس است. همانطور که می دانید، برای سایتهای آگهی و تبلیغات در حالت کلی و برای سایت تبلیغات تدریس خصوصی در حالت خاص، بهینه بودن از نظر گوگل کاملا مهم و حیاتی است. متقاضیان تدریس خصوصی در گوگل عبارتهایی مانند مدرس شیمی، تدریس خصوصی ریاضی مهندسی، مدرس خصوصی فیزیک، آموزش خصوصی زیست و ... را جستجو می کنند و با مشاهده سایت ایران مدرس در صدر نتایج به صورت مستقیم به سمت آگهی شما هدایت شده و با شما تماس خواهند گرفت.

7- تعداد زیادی از مدرسینی که در ایران مدرس آگهی تدریس ثبت نموده اند، آگهی خودشان را بارها و بارها تمدید نموده اند. این خود نشان دهنده موثر بودن درج آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس است. اگر ثبت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس موثر نبود، مدرسین قبلی که آگهی تدریس ویژه ثبت نموده اند باز نمی گشتند و دوباره برای ثبت آگهی هزینه نمی کردند. بعضی از مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس آگهی تدریس خودشان را بیش از 20 بار تمدید نموده اند.

حتما بخوانید: چگونه شاگرد خصوصی پیدا کنم (10 راهکار جذب شاگرد)

8- بازدید آگهی تدریس خصوصی مدرسین ویژه در ایران مدرس به بیش از 60000 بازدید هم رسیده است. همین الان بر روی عبارت لیست مدرسین تدریس خصوصی کلیک نموده و آگهی های ویژه تدریس خصوصی را مشاهده نمائید. حتما خودتان بازدید بالای آگهی های تدریس در ایران مدرس را تایید خواهد کرد. آگهی های تدریس خصوصی در ایران مدرس دیده خواهند شد و اگر تبلیغات خودتان را خوب بنویسید با اطمینان می توانید شاگرد جذب نموده و از کار تدریس خصوصی درآمد خوبی کسب نمائید.

9- ایران مدرس قدیمی ترین سایت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی ایران است. ایران مدرس تا سال 96 بیش از 8 سال در زمینه تدریس خصوصی و تبلیغات تدریس خصوصی فعالیت داشته است. همانطور که می دانید، یکی از پارامترهای اعتبار سایتها از نظر گوگل قدمت انها و عمر سایتها است. بنابراین، ایران مدرس در نتایج جستجوی گوگل برای بسیاری از عبارتهای شامل تدریس خصوصی در صدر نتایج قرار دارد.

10- ایران مدرس به صورت تخصصی در زمینه آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی فعالیت دارد. در سایت ایران مدرس فقط آگهی های مرتبط با آموزش و تدریس خصوصی ثبت می گردد. شما می توانید آگهی تدریس خودتان را در سایتهای تبلیغات عمومی ثبت نمائید. ولی به هر حال آگهی تدریس شما در بین آگهی های مختلف با موضوعات مختلف گم شده و اصلا دیده نخواهد شد. درج آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی در سایت تخصصی تبلیغات تدریس و اموزش (ایران مدرس) پربازده و مفید و موثر است.

برای کسب درامد از کار تدریس، افزایش درامد خودتان از تدریس خصوصی، جذب شاگرد و افزایش تعداد شاگردهایتان فرصت درج اگهی و تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس را از دست ندهید. اگر می خواهید از کار تدریس و تدریس خصوصی و درج تبلیغات تدریس بهترین نتیجه را بگیرید، علاوه بر اینکه باید تبلیغات خودتان را در سایت پربازدید و معتبر آگهی تدریس خصوصی مانند ایران مدرس ثبت نمائید، در کنار آن باید تبلیغات خودتان را خوب بنویسید. باید تبلیغات تدریس خودتان را متقاعد کننده بنویسید و رزومه کاری عالی و خوبی ارائه نمائید. برای مطالعه در زمینه چگونگی ثبت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی موثر و پربازده و مفید، بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.

چند نکته برای ثبت آگهی تدریس موثر و مفید و جذب شاگرد بیشتر



راهکارهایی برای افزایش بازدهی آگهی تدریس و افزایش جذب شاگرد



عبارتهای کلیدی: سایت تبلیغات تدریس، بهترین سایت تبلیغات تدریس، سایت تبلیغات تدریس خصوصی

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1078 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image