ارتباط مستقیم با 30563 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چگونه در زمینه تدریس خصوصی موفق تر عمل کنیم؟

چگونه در زمینه تدریس خصوصی موفق تر عمل کنیم؟

به اشتراک گذاری

اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی موفق تر عمل کنید و از کار تدریس و تدریس خصوصی درآمد بالاتری کسب نموده و تعداد شاگردهایتان را افزایش دهید ادامه این مطلب را بخوانید. مدرسین و اساتید موفق مواردی که در این بخش گفته شده است را مد نظر قرار می دهند.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: فعالیت موثر و مفید در زمینه تدریس خصوصی و موفقیت در این زمینه

برای موفق شدن در زمینه تدریس و تدریس خصوصی در مرحله اول باید به کار تدریس علاقه داشته باشید. توصیه می شود اگر می خواهید کار تدریس را شروع کنید ولی به ان علاقه ندارید سراغ کار دیگری بروید. البته اگر علاقه هم نداشته باشید باز می توانید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت کنید ولی خیلی موفق نخواهید شد. در مرحله بعد سعی کنید از بین دروس پر متقاضی، دروسی را برای تدریس خصوصی انتخاب کنید که به آنها علاقه داشته باشید و خودتان در دوران تحصیل در آن دروس نمره خوبی کسب کرده اید. مثلا اگر همیشه از درس فیزیک خوشتان آمده و در درس فیزیک نمرات خوبی کسب کرده اید در زمینه تدریس خصوصی فیزیک فعالیت کنید. همین که خودتان به درسی که تدریس می کنید علاقه داشته باشید، حین تدریس آن لذت خواهید برد و نتیجه کار شما هم همیشه بهتر خواهد بود. علاقه شما به درس تدریسی خودتان، در نحوه تدریس شما، فن بیان شما و میزان موفقیت شما بسیار موثر است. با در نظر گرفتن موارد قبلی، برای موفقیت در تدریس خصوصی و کسب درآمد بالا از کار تدریس باید سعی کنید به صورت موفقیت آمیزی شاگرد جذب نمائید. روش های مختلف را برای پیدا کردن شاگرد خصوصی امتحان کنید. با آموزشگاهها و موسسات مختلف تماس بگیرید و اگر شاگرد و کلاسی را به شما سپردند، به گونه ای تدریس کنید که بازخورد خوبی داشته باشد و آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی هم بدانند که می توانند به شما اعتماد کنند و شاگردهای دیگری را هم به شما معرفی نمایند. با موسسات تدریس خصوصی مختلف و آموزشگاههای تدریس خصوصی و با همکارانتان در ارتباط باشید. هر چه میزان ارتباطات شما بیشتر باشد میزان جذب شاگرد شما هم بیشتر خواهد بود.



پیشنهاد می کنیم این مقاله را هم مطالعه نمائید: راهنمایی ثبت نام برای تدریس خصوصی و جذب شاگرد

راهکار دیگری که برای جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی وجود دارد این است که در همین سایت عضو شده و اگهی تدریس خودتان را ثبت نمائید. با ثبت آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس به صورت مستقیم با متقاضیان تدریس خصوصی در ارتباط خواهید بود. سایت ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس ایران است. بازدید این سایت در ایام امتحانات به بیش از 25000 بازدید در روز هم می رسد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه مقاله نحوه جذب شاگرد خصوصی + کسب درآمد از تدریس خصوصی را مطالعه نمائید. برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی، تدریس زبان، فیزیک، شیمی، دروس ابتدایی تا دانشگاه و ... فرصت درج اگهی در این سایت را از دست ندهید (برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی که در سایت ایران مدرس آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی درج نموده اند بر روی عبارت لیست مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید). مطلب دیگری که برای موفقیت در تدریس و تدریس خصوصی باید مد نظر داشته باشید این است که نتیجه گرفتن و موفقیت شاگردانتان را برای خودتان در اولویت اول قرار دهید. تا زمانی که شاگردهای شما نتیجه بگیرند و در تحصیل خودشان موفق باشند، درامد بالای شما از تدریس خصوصی و موفقیت شما در تدریس تضمین شده است. شاگردهای شما ترمهای بعد هم بر می گردند و حتی اگر قیمت کلاسهای تدریس خصوصی خودتان را افزایش دهید هم با شما کلاسها را بر میدارند.



مطالعه مقاله 7 رمز موفقیت در تدریس خصوصی هم مفید است.


نکته دیگری که باید به آن فکر کنید و برای موفقیت در تدریس در نظر داشته باشید ایجاد تمایز است. برای موفقیت در تدریس و تدریس خصوصی سعی کنید متمایز و عالی باشید. به گونه ای تدریس کنید که جایگزین کردن شما سخت باشد. در کلاسهای تدریس خصوصی کمی بیشتر بمانید( به نسبت وقتی که از قبل تعیین کرده اید). به فکر نتیجه گرفتن شاگردهایتان باشید و برای نتیجه گرفتن آنها برنامه ریزی کنید. متعهدانه تدریس کنید و کیفیت جلسات تدریس خصوصی خودتان را به صورت مداوم افزایش دهید. در ایام امتحانات و حتی بعد از برگزاری امتحانات هم پیگیر نتیجه گرفتن شاگردهایتان باشید و برای تان مهم باشد که شاگردهایتان نتیجه بگیرند. به انها مشاوره بدهید و از تمامی اهرمهای فشار (والدین، تهدید به ادامه ندادن کلاسها و ....) برای وادار کردن آنها به درس خواندن استفاده کنید. برای موفقیت د رتدریس خصوصی و کسب درآمد بالا از کار تدریس خصوصی کاری کنید که شاگردهایتان موفق شوند.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 598 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image