ارتباط مستقیم با 30563 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی عملکرد عالی در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی

عملکرد عالی در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی

به اشتراک گذاری

اگر می خواهید عملکرد عالی در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی داشته باشید و درآموزش ریاضی با موفقیت عمل کنید .... اگر می خواهید به بهترین شکل ممکن در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت داشته باشید و از کار تدریس ریاضی درآمد خوبی کسب نمائید .... اگر قبلا در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت داشته اید و می خواهید فعالیت خودتان را در این زمینه گسترش دهید و یا قصد دارید برای اولین بار در این زمینه کار خودتان را شروع نمائید ....

چنانچه در جستجوی راهکارهایی برای موفق شدن در تدریس خصوصی ریاضی هستید و می خواهید به یک مدرس موفق ریاضی که درآمد بالایی دارد تبدیل شوید .... در هر صورت، برای عملکرد عالی در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی و کسب درامد بالا از کار آموزش ریاضی موارد زیر را در نظر داشته باشید ....



پیشنهاد می شود مقاله موفقیت در کلاس های تدریس خصوصی ریاضی برای اساتید ریاضی را هم بخوانید.

1 - برای فعالیت مداوم و عالی در زمینه کار تدریس ریاضی باید در ابتدای کار بتوانید به اندازه کافی شاگرد جذب کنید (مطالعه کنید: نحوه جذب شاگرد خصوصی + کسب درآمد از تدریس خصوصی). اگر شاگردی نداشته باشید و یا تعداد شاگردهای شما کم باشد درآمد شما از کار تدریس ریاضی و یا سایر دروس خیلی بالا نخواهد بود. به منظور جذب شاگرد و کسب درآمد بالای تدریس یک راهکار خوب ثبت آگهی تدریس در همین سایت (ایران مدرس) است (مقاله بهترین راهکارها برای کسب درآمد بالا از تدریس و تدریس خصوصی را مطالعه نمائید). درج اگهی تدریس ریاضی در سایت ایران مدرس کاملا رایگان است و تنها در صورت تمایل با پرداخت هزینه مناسبی می توانید آگهی تدریس خودتان را ویژ کنید. به دلایل زیر سایت ایران مدرس بهترین سایت و بهترین گزینه برای ثبت تبلیغات تدریس ریاضی و یا سایر دروس است.

1-1- سایت ایران مدرس پربازدیدترین سایت تبلیغات تدریس ریاضی و سایر دروس در کل ایران است. بازدید روزانه این سایت در ایام امتحانات به بیش از 25000 بازدید در روز هم می رسد.

1-2- ایران مدرس بیشترین تعداد مدرسین ثبت نامی در زمینه تدریس ریاضی و سایر دروس را در کل ایران دارد. این وب سایت، تا سال 96 بیش از 16000 مدرس ثبت نامی دارد (برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی و تدریس خصوصی ریاضی در ایران مدرس بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید).


1-3- در سایت ایران مدرس بیش از 10000 جزوه آموزشی، سوالات امتحانی، تست کنکور و .... برای درس ریاضی و سایر دروس دارد و تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی مدرسین در کنار این مطالب آموزشی هم نمایش داده خواهد شد (بخش دانلود سوال و جزوه را مشاهده کنید).

1-4- سایت ایران مدرس برای عبارتهای شامل تدریس خصوصی از نظر گوگل بهینه است به این معنی که اگر شما به عنوان مثال عبارت "تدریس خصوصی ریاضی مهندسی" را در گوگل جستجو کنید، در نتایج جستجوی آن سایت ایران مدرس در صفحه اول و جایگاه اول نمایش داده خواهد شد. به این ترتیب متقاضیان تدریس خصوصی ریاضی مهندسی به صورت مستقیم به سمت آگهی و تبلیغ شما هدایت خواهند شد. برای عبارتهای زیر هم (و بسیاری از عبارتهای دیگر) سایت ایران مدرس در نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول و در جایگاه اول تا سوم قرار دارد.



مطالعه این مقاله هم مفید است: چگونه معلم و دبیر ریاضی موفقی باشیم؟

تدریس خصوصی ریاضی

تدریس خصوصی ریاضی مهندسی

تدریس خصوصی ریاضی مهندسی پیشرفته

تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل

تدریس خصوصی ریاضی دانشگاه

تدریس خصوصی محاسبات عددی

تدرس خصوصی آمار

تدریس خصوصی آمار و احتمال

مدرس آمار

تدریس خصوصی آمار استنباطی

تدریس خصوصی هندسه تحلیلی

تدریس خصوصی هندسه 1

تدریس خصوصی هندسه 2

تدریس خصوصی ریاضیات گسسته

تدریس خصوصی ریاضی گسسته

تدریس خصوصی حسابداری

تدریس خصوصی اصول حسابداری

تدریس خصوصی حسابداری صنعتی

تدریس خصوصی حسابان

تدریس خصوصی حساب دیفرانسیل

تدریس خصوصی ریاضی کنکور

و ......

2- برای داشتن عملکرد عالی در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی در مرحله اول باید اشکالات و ضعفهای شاگرد خصوصی خودتان را در همان یکی دو جلسه اول تشخیص داده و همچنین هدف از تشکیل کلاس را از او بپرسید. مهمترین نکته در جلسات تدریس خصوصی و کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی این است که روند پیش بردن کلاسها را به گونه ای تنظیم کنید که نهایتا منجر به نتیجه گرفتن شاگردتان شود. ممکن است برای هر کدام از شاگردهایتان برنامه و روند متفاوتی را در نظر بگیرد. اشکالات هر کدام از شاگردهایتان را با سوال پرسیدن حین تدریس، تشخیص دهید. در ادامه تلاش کنید تا اشکالات برطرف شود. ممکن است در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی تشخیص شما این باشد که مثلا یکی از شاگردانتان درس ریاضی را به صورت پایه ای بلد نیست و باید یکی دو جلسه اشکالات پایه ای او را برطرف نمائید. یا ممکن است یکی دیگر از شاگردهای شما درس را متوجه می شود ولی تمرین های ریاضی را خوب نمی تواند حل کند. بنابراین، برای هر کدام از شاگردهایتان باید برنامه خودش را داشته باشید. باید متعهدانه و دلسوزانه در زمینه یادگیری و نتیجه گرفتن شاگردهایتان تلاش کنید و در نهایت مزد این کار را خواهید گرفت. در صورتیکه شاکرهای شما تعهد و دلسوزی شما را ببینند و نتیجه خوب بگیرند هم برای دروس دیگرشان دوباره به شما مراجعه خواهند کرد و هم فامیلها، آشنایان و دوستانشان را به شما معرفی خواهند کرد.



مطلب دیگری که باید در نظر بگیرید این است که باید عملکرد خودتان را هم حین برگزاری کلاسها بسنجید. باید حین تدریس سوالهایی از مطالب قبلی بپرسید و میزان یادگیری شاگردهایتان را بسنجید. یا به آنها تمرین بدهید تا در فاصله زمانی بین جلسات تدریس ریاضی آن را حل کنند و شما نتیجه را ببینید. اگر به سوالات شما خوب پاسخ داده نشد و یا شاگرد شما نتوانست تمرینات را خوب حل کند باید دلیل را پیدا کنید و روند کار و روند کلاسهای تدریس ریاضی را به گونه ای تغییر دهید که نتیجه بهتری بگیرید. برای موفقیت در تدریس ریاضی و موفقیت در کار تدریس خصوصی به صورت کلی، مسئولیت 100 درصدی نتیجه گرفتن شاگردهایتان را به عهده بگیرید. به منظور مطالعه بیشتر در زمینه موفقیت در تدریس خصوصی و موفقیت در تدریس ریاضی بر روی لینکهای زیر کلیک نموده و آنها را مطالعه نمائید.

موفقیت در تدریس ریاضی



نکات مهم در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی



کسب نمره عالی در درس ریاضی و تدریس موفق ریاضیات



زمان مناسب کلاس خصوصی و موفقیت در آموزش و تدریس ریاضی

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 602 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image