ارتباط مستقیم با 30557 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس مقاله آموزش زبان چگونه زبان انگلیسی تدریس کنیم

چگونه زبان انگلیسی تدریس کنیم

به اشتراک گذاری

اگر سوال چگونه زبان انگلیسی تدریس کنیم برای شما هم مطرح است و می خواهید در زمینه تدریس زبان انگلیسی فعالیت داشته باشید و درآمد کسب کنید، ادامه این مطلب را بخوانید.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: دانلود کامل ترین و مفیدترین خلاصه گرامر زبان انگلیسی

1- در مرحله اول برای فعالیت در زمینه تدریس زبان انگلیسی باید شاگرد جذب کنید: اگر هنوز شاگرد جذب نکرده اید و یا تعداد شاگردهای کمی دارید، برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی و یا سایر زبانهای خارجی، در همین سایت (ایران مدرس) عضو شوید (بر روی عبارت عضویت در سایت در بالای همین صفحه کلیک کنید) و در ادامه آگهی تدریس زبان خودتان را درج نمائید تا متقاضیان تدریس زبان به صورت مستقیم با شما در ارتباط باشند. ایران مدرس تا مرداد 97 بیش از 18400 مدرس ثبت نامی دارد و بهترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران (با بیش از 25000 بازدید روزانه در ایام امتحانات) برای ثبت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی زبان انگلیسی و سایردروس است. مطالعه مقاله چگونه در تدریس خصوصی زبان موفق باشیم و درآمد بالایی کسب نمائیم؟ هم در زمینه پاسخ به سوال چگونه زبان انگلیسی تدریس کنیم می تواند مفید و موثر باشد. زبان انگلیسی یکی از دروسی است که بیشترین متقاضی تدریس و تدریس خصوصی را دارد. اگر می خواهید درآمد خوبی از تدریس زبان کسب کنید، فرصت درج آگهی در همین سایت (ایران مدرس) را از دست ندهید.

مشاهده کنید: مدرسین تدریس خصوصی زبان انگلیسی

2- در جلسه اول تدریس خصوصی زبان انگلیسی عالی عمل کنید: برای موفق بودن در کار تدریس خصوصی زبان انگلیسی و یا هر درس دیگری، در جلسه اول تدریس بهترین عملکرد خودتان را داشته باشید. دیدی که شاگرد یا شاگردهای شما به نسبت نوع تدریس شما پیدا می کنند اکثرا در جلسه اول شکل می گیرد و تغییر دادن آن هم سخت است. اگر در جلسه اول تدریس زبان عالی عمل کنید، شاگردهای شما حتی اگر در جلسات بعدی تدریس به خوبی جلسه اول نباشید، از شما تعریف خواهند کرد. در ضمن، در کلاسهای تدریس خصوصی زبان انگلیسی، عالی بودن در جلسه اول تدریس ادامه دار بودن کلاسها را تضمین می کند.

3- هدف از تشکیل کلاس تدریس خصوصی زبان یا کلاس گروهی تدریس زبان انگلیسی را خوب متوجه شوید: بسیاری از مدرسین تدریس خصوصی زبان انگلیسی و مدرسین زبان خیلی خوب و پر انرژِ تدریس می کنند ولی چون مطالبی که ارائه می کنند در جهت اهداف کلاس نیست در نهایت شاگردهای راضی ای ندارند. به عنوان مثال اگر شما کلاس تدریس خصوصی زبان را برگزار می کنید و شاگرد شما می خواهد در امتحان نمره 20 بگیرد و یا نمره خیلی خوبی بگیرد، باید فقط در این جهت کار کنید و جزوه کلاسی او را مد نظر قرار دهید. کار کردن مکالمه در این کلاس، به عنوان مثال، برای رسیدن به هدف آن مفید نخواهد بود.





پیشنهاد می شود مقاله چگونه در زمینه تدریس خصوصی زبان موثرتر عمل کنیم؟ را هم بخوانید.

4- با پرسیدن سوال ضعف شاگرد یا شاگرهایتان را خوب تشخیص دهید: سعی کنید کلاسهای تدریس خصوصی و تدریس گروهی زبان انگلیسی را که برگزار می کنید، حالت دو طرفه داشته باشد. یعنی شما متکلم وحده نباشید. این کار دو فایده دارد. هم کلاس جذابتر خواهد بود و هم شاگرد یا شاگردهای شما که حرف می زنند و می خواهند مطلبی را توضیح دهند شما از میزان یادگیری آنها و اشکالاتی که دارند اطلاع حاصل خواهید کرد. عمدا سوالاتی را بپرسید که از طریق آنها بتوانید میزان یادگیری شاگردهای خودتان را بسنجید.

5- اگر کلاس تدریس خصوصی زبان برگزار می کنید، از جزوات مدرسه و دانشگاه استفاده نمائید: در کلاسهای تدریس خصوصی زبان انگلیسی این امر مهم است. چون کلاسهای خصوصی زبان قرار است به موفقیت دانش آموز یا دانشجو در کلاسهای مدرسه کمک کند، بنابراین باید مدرس زبان در کلاسهای خصوصی از همان جزوه های کلاسی مدرسه و دانشگاه استفاده نموده و آن جزوات را برای خود در اولویت قرار دهد. حتی اگر مدرس خودش جزوات بهتری داشته باشد، به هر حال در امتحان از جزوات کلاسی مدرسه و دانشگاه سوال مطرح می شود و این جزوات در اولویت قرار دارند.

حتما بخوانید: موفقیت در تدریس خصوصی و آموزش زبان انگلیسی

6- به نحوی زبان انگلیسی را تدریس کنید که شاگردانتان خوب نتیجه بگیرند: به عبارت دیگر نتیجه گرا باشید. باید خودتان را با کلاس تنظیم کنید. در کلاسهای تدریس خصوصی زبان چون تنها با یک شاگرد سر و کار دارید این کار راحت تر است. با پرسیدن سوالاتی سطح معلومات شاگرد خودتان را مشخص می کنید و در نهایت مطالب و کلاس تدریس را به گونه ای پیش می برید که برای او مفید باشد. در کلاسهای تدریس گروهی زبان انگلیسی هم مطالبی را ارائه نمائید که در نهایت برای اکثریت شاگردهای شما مفید باشد و اکثر آنها نتیجه مطلوب که در مرحله اول یادگیری درس و در مرحله بعد کسب نمره خوب است را بگیرند.

7- تدریس زبان انگلیسی را با تعهد انجام دهید و علاوه بر تدریس مشاوره هم بدهید: خصوصا در کلاسهای تدریس خصوصی زبان انگلیسی این مورد مهمتر است. در کلاسهای تدریس خصوصی باید خوب تدریس کنید و برای شاگرد خودتان برنامه ریزی کنید و به او مشاوره بدهید به نحوی که در نهایت نتیجه مطلوب را بگیرد. به صورت رفع تکلیفی تدریس نکنید. اگر به کار تدریس متعهد باشید و خوب تدریس کنید و نتیجه گرفتن شاگردهایتان برایتان مهم باشد، در نهایت خودتان هم در کار تدریس زبان انگلیسی و یا هر درس دیگری موفق بوده و درآمد بالایی کسب خواهید کرد.



مطالعه این مقاله هم مفید است: تدریس خصوصی زبان انگلیسی و کسب درآمد حداکثری (ویژه مدرسین)



8- بر درسی که تدریس می کنید مسلط باشید: یک پاسخ بسیار خوب به سوال چگونه زبان انگلیسی تدریس کنیم همین است. اگر می خواهید زبان انگلیسی و یا هر درس دیگری را خوب تدریس کنید، باید خودتان درس را خوب بلد باشید. قبل از کلاسهای تدریس خصوصی زبان و یا کلاسهای تدریس زبان در مدرسه و دانشگاه مطلبی که قرار است تدریس کنید را خوب مرور نموده و بر آن مسلط شوید. به این ترتیب هم بهتر تدریس می کنید و هم در زمان کمتری مطالب بیشتری را می توانید ارائه نمائید.

9- در کلاسهای مکالمه زبان انگلیسی به همه شاگردانتان فرصت حرف زدن بدهید: همانطور که می دانید، یکی از مهمترین موارد برای یادگیری بهتر مکالمه زبان انگلیسی حرف زدن خود دانشجو یا دانش آموز است. در این کلاسها، اگر تعداد افراد زیاد باشد معمولا بعضی از شاگردهایتان کمتر حرف می زنند. سعی کنید همه ی انها را در کلاس مشارکت دهید.

حتما بخوانید: 10 قانون یادگیری زبان انگلیسی!

10- مواردی را برای زمانهای بین کلاسهای تدریس زبان انگلیسی به عنوان تمرین مشخص کنید: در راستای یادگیری و نتیجه گرفتن شاگردهایتان، تمریناتی را به آنها بدهید که در زمانهای بین کلاسهای تدریس زبان انگلیسی انجام دهند. برای یادگیری بهتر، فعالیت خود شاگردهایتان بسیار مهم است. شما باید آنها را به سمتی هدایت کنید که درس بخوانند. 1000 جلسه کلاس هم برگزار شود، اگر خود شاگرد یا شاگردهایتان درس نخوانند اتفاقی نمی افتد و درس را یاد نمی گیرند. شما با دادن تمرین به انها هم جدی بودن کلاسها را یادآور می شوید و هم در نهایت به نتیجه گرفتن آنها کمک می کنید. برای دانلود جزوات عالی آموزش گرامر و قواعد زبان انگلیسی بر روی لینک دانلود رایگان بهترین جزوات آموزشی گرامر و قواعد زبان انگلیسی کلیک نمائید.

عبارتهای کلیدی: زبان انگلیسی، نحوه تدریس زبان انگلیسی، چگونگی تدریس زبان انگلیسی، تدریس موثر زبان انگلیسی، تدریس موفق زبان انگلیسی

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 4474 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image