ارتباط مستقیم با 30564 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی نرخ، قیمت و هزینه تدریس خصوصی دروس دانشگاهی

نرخ، قیمت و هزینه تدریس خصوصی دروس دانشگاهی

به اشتراک گذاری

هزینه و قیمت تدریس خصوصی دروس دانشگاهی هم مانند هزینه تدریس سایر دروس و قیمت تدریس سایر مقاطع به عوامل مختلفی بستگی دارد.



برای مشاهده لیست مدرسین و اساتید تدریس خصوصی دانشگاهی و مشاهده قیمت های ثبت شده توسط هر استاد برای کلاس های خصوصی بر روی عبارت تدریس خصوصی دروس دانشگاهی کلیک کنید.

در وب سایت ایران مدرس (همین سایت) در زمینه قیمت و هزینه تدریس دروس مختلف و دروس دانشگاهی و عوامل موثر بر آن توضیحات کاملی ارائه شده است. به عنوان مثال می توانید مقاله تدریس خصوصی و قیمت و هزینه تدریس و آموزش در منزل یا هزینه کلاسهای تدریس خصوصی چقدر است؟ را مطالعه کنید.

اگر در این مقاله هزینه تدریس خصوصی دروس دانشگاهی به صورت متوسط اعلام گردد، ممکن است 2 یا 3 ماه بعد این هزینه ها تغییر کند. بنابراین بهترین راهکار برای کسب اطلاع در زمینه هزینه تدریس خصوصی دروس دانشگاهی، ریاضی دانشگاه، فیزیک و شیمی، دروس مهندسی برق و مکانیک و .... سوال پرسیدن از مدرسین تدریس خصوصی است. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی و اطلاع از قیمت و هزینه تدریس خصوصی دروس دانشگاهی و دروس سایر مقاطع بر روی لینک اساتید تدریس خصوصی کلیک نمائید.



پیشنهاد می شود مقاله کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی: تدریس خصوصی دروس دانشگاهی را بخوانید.

قیمت و هزینه تدریس خصوصی دروس دانشگاهی به عوامل مختلفی بستگی دارد. مدرسینی که سابقه کاری بالاتری دارند با هزینه بالاتری کار می کنند. البته سابقه کار هم مهم است و اکثر دانشجویان هم ترجیح می دهند با مدرسین با سابقه کلاس داشته باشند. هر چند در بین مدرسین تازه کار هم، اساتید خوب و کاربلدی را می توان پیدا کرد. اگر می خواهید کلاسهای تدریس خصوصی را با هزینه پایینتری برگزار کنید و قیمت کلاسها پایینتر باشد راهکارهای زیادی وجود دارد. در همین سایت در این زمینه هم مطالبی ارائه شده است. به عنوان مثال برای کاهش هزینه ها می توانید کلاسهای خصوصی را با مدرسی برگزار کنید که محل سکونتش به شما نزدیکتر باشد به این ترتیب وقت کمتری از خود مدرس در مسیر گرفته می شود و حاضر است با هزینه پایینتری کلاس را برگزار نماید. یا به جای کلاس خصوصی کلاس نیمه خصوصی داشته باشید. مثلا اگر می خواهید کلاس خصوصی ارزان زبان انگلیسی داشته باشید مقاله هزینه تدریس خصوصی زبان + کلاس خصوصی ارزان زبان انگلیسی و اگر برای ریاضی دانشگاهی قصد دارید کلاس تدریس خصوصی با قیمت پایین داشته باشید مقاله قیمت تدریس خصوصی ریاضی + کلاس خصوصی ارزان ریاضی را مطالعه نمائید. نکته مهمی که باید در نظر بگیرید این است که کیفیت را فدای قیمت نکنید. درست است که هزینه تدریس خصوصی دروس دانشگاهی مهم است ولی مهمتر از آن نتیجه گرفتن شماست. مثلا اگر شما 10 جلسه کلاس خصوصی ریاضی دانشگاهی را با هزینه 50 هزار تومان داشته باشید و نتیجه نگیرید بهتر است یا 10 جلسه با هزینه 70 هزار تومان و در عوض نتیجه بگیرید؟ مسلما حالت دوم بهتر است. در حالت اول کل 500 هزار تومان شما هدر رفته است. در حالیکه در حالت دوم با صرف کمی هزینه بالاتر نتیجه گرفته اید. ارائه این مثال به این معنی نیست که حتما باید هزینه بالاتری پرداخت کنید تا نتیجه بگیرید. ولی به هر حال اگر دیدید که مدرس یا استاد تدریس خصوصی دروس دانشگاهی رزومه و سابقه کاری خوبی دارد و احتمال نتیجه گرفتن شما با این استاد بیشتر است، در صورتیکه هزینه کمی بالاتری به نسبت سایر اساتید را مطالبه کرد، ارزشش را دارد که این مبلغ را پرداخت نمائید.





بهترین مدرسین و اساتید تدریس خصوصی دروس دانشگاهی

همانطور که گفته شد در این وب سایت هزاران مدرس در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارند. می توانید رزومه، سابقه کاری، محل تحصیل، مدرک تحصیلی و هزینه درخواستی مدرسین را با کلیک بر روی عبارت لیست مدرسین تدریس خصوصی مشاهده نموده و استاد و مدرس مورد نظر خودتان را به راحتی انتخاب نمائید.

اگر در زمینه تدریس خصوصی دروس دانشگاهی فعالیت دارید، آگهی تدریس خودتان را در همین سایت ثبت نموده و به راحتی شاگرد جذب نمائید. بر روی عبارت عضویت در سایت در بالای همین صفحه کلیک کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه مقاله نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد را مطالعه نمائید.

عبارتهای کلیدی: هزینه تدریس خصوصی دروس دانشگاهی، قیمت تدریس ریاضی و فیزیک دانشگاه، نرخ کلاسهای خصوصی دروس دانشگاهی، چگونه کلاسهای خصوصی ارزان را هماهنگ کنم؟

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 2350 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image