ارتباط مستقیم با 30563 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی درخواست معلم، کلاس، تدریس خصوصی

درخواست معلم، کلاس، تدریس خصوصی

به اشتراک گذاری

اگر درخواست معلم، کلاس، تدریس خصوصی دارید ... اگر می خواهید از کلاسهای تدریس خصوصی برای گرفتن نمرات بهتر در دروس این ترم خودتان استفاده نمائید ... در صورتیکه در جستجوی لیست کاملی از مدرسین، اساتید، معلمین و دبیران تدریس خصوصی هستید .... در هر صورت، در همین سایت (ایران مدرس) به راحتی می توانید مدرس مورد نظر خودتان را پیدا کنید.

برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی ثبت نامی در ایران مدرس و انتخاب مدرس مورد نظر خودتان بر روی لینک زیر کلیک نمائید.



مشاهده مدرسین و اساتید تدریس خصوصی



اگر درخواست معلم، کلاس، تدریس خصوصی دارید و می خواهید از خدمات تدریس خصوصی استفاده نمائید، موارد زیر را مد نظر داشته باشید:

1- تا جایی که امکان دارد مدرس خصوصی خودتان را از بین مدرسینی که آگهی تدریس ویژه ثبت نموده اند انتخاب کنید. این مدرسین معمولا سابقه تدریس بالایی دارند و در کار تدریس هم جدی تر هستند.

2- مدرسین در جزئیات آگهی تدریس خودشان قیمت درخواستی برای کلاسهای خصوصی را اعلام کرده اند. با توجه به رزومه کاری و قیمت درخواستی هر مدرس می توانید بهترین مدرس مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید. بعضی از مدرسین به صورت توافقی هم کار می کنند.





برای کسب اطلاعات در زمینه عوامل و پارامترهای موثر بر قیمت و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی مقاله قیمت تدریس خصوصی را مطالعه نمائید.

3- برای حصول نتیجه بهتر، استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی را سریعتر شروع کنید و با مدرسین خوب که هنوز وقتشان آزاد است کلاسهای خصوصی را هماهنگ نمائید. در ایام امتحانات هماهنگ کردن کلاسهای خصوصی با مدرسین خوب و با سابقه سخت خواهد بود.

4- در کنار کلاسها و جلسات تدریس خصوصی خودتان هم درس بخوانید. تنها با استفاده از جلسات تدریس خصوصی نمی توان نتیجه گرفت. تلاش و کوشش و پشتکار خودتان هم لازم است.



حتما بخوانید: چگونه از کلاسهای تدریس خصوصی مفیدتر استفاده کنیم؟

5- کلاسهای تدریس خصوصی را در زمانهایی برگزار کنید که خودتان برای درس خواندن و حضور در کلاس بازدهی بالاتری دارید. مثلا بعضی از افراد ترجیح می دهند مطالعه، کلاسها و ... را در صبح زود داشته باشند.

6- برای مطالعه در زمینه مزایا و فواید کلاسهای تدریس خصوصی مقاله فواید و مزایا استفاده از کلاسها و جلسات تدریس خصوصی را مطالعه نمائید.

7- اگر مدرس هستید و قصد دارید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید و از کار تدریس درآمد کسب نمائید، آگهی تدریس خودتان را در همین سایت ثبت کنید.



برای اطلاعات بیشتر مقاله راهکارها و روش های عالی برای جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی را مطالعه نمائید.

عبارتهای کلیدی: درخواست معلم، کلاس، تدریس خصوصی، لیست اساتید و مدرسین تدریس خصوصی، آموزش در منزل



منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1432 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image