ارتباط مستقیم با 30595 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی بهترین سایت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی با بازدید بالا

بهترین سایت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی با بازدید بالا

به اشتراک گذاری

سایت ایران مدرس (همین سایت) بهترین سایت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی است. در سایت ایران مدرس تا سال 98 بیش از 19000 مدرس ثبت نام کرده و در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل فعالیت دارند. اگر می خواهید در زمینه آموزش و تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید، ایران مدرس بهترین گزینه برای درج آگهی و تبلیغات شما است. دلایل زیر نشان می دهد که چرا ایران مدرس بهترین گزینه برای درج تبلیغات تدریس در ایران می باشد.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونه برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی تبلیغ کنیم؟

1- ایران مدرس بهینه ترین سایت تدریس خصوصی از نظر گوگل است: همانطور که می دانید، در حال حاضر متقاضیان تدریس خصوصی برای پیدا کردن مدرس مورد نظر خودشان با استفاده از موتور جستجوی گوگل عبارتهایی مانند تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی زبان و .... را جستجو می کنند. وب سایت ایران مدرس برای عبارتهای شامل تدریس خصوصی در نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول حضور دارد. بنابراین اگر کاربری برای پیدا کردن مدرس مورد نظر خودش در گوگل جستجو کند، با مشاهده سایت ایران مدرس در صفحه اول نتایج آن، به راحتی به سمت آگهی و تبلیغات تدریس شما هدایت شده و با شما تماس خواهد گرفت. به عنوان مثال، با جستجوی عبارتهای زیر، سایت ایران مدرس را در صفحه اول و جایگاه اول نتایج جستجوی گوگل خواهید دید.

مدرس خصوصی

تدریس خصوصی زیست

تدریس خصوصی زیست شناسی

تدریس خصوصی زیست کنکور

مدرس خصوصی زیست

تدریس خصوصی فیزیک

تدریس خصوصی فیزیک کنکور

تدریس خصوصی شیمی

تدریس خصوصی ریاضی مهندسی

تدریس خصوصی ریاضی مهندسی پیشرفته

تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل

تدریس خصوصی ریاضی دانشگاه

تدریس خصوصی محاسبات عددی

تدریس خصوصی استاتیک

تدریس خصوصی دینامیک

تدریس خصوصی مقاومت مصالح

تدریس خصوصی ترمودینامیک

تدریس خصوصی ارتعاشات

تدریس خصوصی دینامیک ماشین

تدریس خصوصی ایستایی

تدریس خصوصی دینامیک ماشین

تدریس خصوصی کنترل

.....

با جستجوی عبارتهای دیگری مانند تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس خصوصی عربی و .... نیز سایت ایران مدرس را در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل مشاهده خواهید کرد. بنابراین، با ثبت تبلیغات تدریس در ایران مدرس، متقاضیان تدریس خصوصی به راحتی به سمت آگهی تدریس شما هدایت خواهند شد.

2- ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس ایران است: بازدید سایت ایران مدرس در ایام امتحانات به بیش از 25000 بازدید در روز می رسد. هیچ سایت تدریس دیگری در ایران این تعداد بازدید روزانه را ندارد. با درج آگهی تدریس در ایران مدرس، آگهی و تبلیغات تدریس شما توسط متقاضیان تدریس خصوصی از سراسر ایران قابل مشاهده خواهد بود.

حتما بخوانید: بهترین راهکارها برای کسب درآمد بالا از تدریس و تدریس خصوصی



3- در سایت ایران مدرس هزاران جزوه آموزشی، سوال امتحانی و .... ارائه شده است: دانش آموزان و دانشجویان برای دانلود سوال امتحانی، جزوات آموزشی، تست کنکور و ... به سایت ایران مدرس مراجعه می کنند. در کنار مطالب آموزشی ارائه شده آگهی تدریس مدرسین هم نمایش داده شده است. به این ترتیب بازدید آگهی های تدریس بالاتر رفته و احتمال جذب شاگرد توسط مدرسین افزایش می یابد.

4- بسیاری از مدرسین آگهی تدریس خودشان را بارها و بارها تمدید کرده اند: یکی از دلایلی که نشان دهنده بازدهی بالای آگهی های تدریس خصوصی در سایت ایران مدرس است تمدید دوباره آگهی تدریس ویژه توسط مدرسین می باشد. تعدادی از مدرسین تدریس خصوصی و گروههای آموزشی فعال در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل بیش از 20 بار تبلیغات ویژه تدریس خودشان را در ایران مدرس تمدید نموده اند. این امر خود نشان دهنده بازدهی بالای آگهی های تدریس در ایران مدرس است. البته، برای نتیجه گرفتن خوب از آگهی تدریس، باید آگهی خودتان را خوب بنویسید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه مقاله راهکارهایی برای افزایش بازدهی آگهی تدریس و افزایش جذب شاگرد را مطالعه نمائید.

حتما بخوانید: 12 راهکار برای جذب شاگرد بیشتر و افزایش درآمد از تدریس خصوصی

5-امکان ثبت جزوه برای مدرسین در سایت ایران مدرس: در سایت ایران مدرس امکانی فراهم شده است که مدرسین می توانند برای دروس تدریسی خودشان جزوه ثبت کنند. این امر هم باعث تبلیغات بیشتر برای مدرس شده و هم مدرس می تواند در جزوه تدریسی خودش شماره تلفن و اطلاعات تماسش را ثبت نماید و از این طریق هم شاگرد جذب کند. ثبت جزوه برای دروس تدریسی توسط مدرسین باعث می شود دانش آموزان و دانشجویان با روند کار و تدریس مدرسین بیشتر آشنا شده و انتخاب مدرس برای آنها نیز راحتتر باشد.

6- ثبت هزاران مقاله آموزشی در سایت ایران مدرس: علاوه بر مطالب دانلودی رایگان، در سایت ایران مدرس هزاران مقاله آموزشی در زمینه موفقیت در تحصیل، نحوه کسب درصد بالا در کنکور برای دروس مختلف و نحوه کسب نمره بالا در امتحانات، افزایش معدل، موفقیت در کنکور و .... ارائه شده است. در کنار این مقالات نیز آگهی تدریس مدرسین نمایش داده شده و دانشجویان و دانش آموزانی که برای مطالعه مقالات آموزشی به سایت ایران مدرس مراجعه می کنند هم آگهی تدریس مدرسین را مشاهده خواهند کرد.

حتما بخوانید: راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی



7- نمایش آگهی مدرسین در بخش کنکور سایت ایران مدرس: علاوه بر موارد گفته شده، در سایت ایران مدرس یک بخش مجزا برای ارائه مطالب کنکوری، جزوات کنکور، تست کنکور و ... هم وجود دارد (برای مشاهده این بخش بر روی عبارت سایت کنکور ایران مدرس کلیک کنید). آگهی تدریس مدرسین در این بخش هم نمایش داده خواهد شد. همین امر باعث شده است تا سایت ایران مدرس برای عبارتهای شامل تدریس خصوصی کنکور (مانند تدریس خصوصی ریاضی کنکور، تدریس خصوصی فیزیک کنکور، تدریس خصوصی شیمی کنکور و ....) هم از نظر گوگل بهینه بوده و در صفحه اول نتایج جستجوی آن قرار داشته باشد.

با توجه به مطالب گفته شده، اگر در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارید و یا گروه آموزشی و آموزشگاه تدریس خصوصی دارید، سایت ایران مدرس بهترین مکان برای درج اگهی و تبلیغات تدریس شما می باشد. ایران مدرس به صورت تخصصی در زمینه آگهی و تبلیغات تدریس و آموزش فعالیت دارد و برای درج اگهی در این زمینه موثر، مفید و پربازده می باشد.

اگر مدرس ریاضی، فیزیک و یا هر درس دیگری هستید .... اگر آموزشگاه تدریس خصوصی دارید ... اگر در قالب گروه آموزشی در زمینه تدریس و آموزش در منزل فعالیت می کنید .... در هر صورت، برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی، جذب شاگرد و کسب درآمد از کار تدریس در همین سایت عضو شده و آگهی تدریس خودتان را به صورت رایگان ثبت نمائید. در صورت تمایل می توانید آگهی تدریس خودتان را ویژه کرده و بازدهی آن را افزایش دهید. سایت ایران مدرس برای اکثر عبارتهای شامل تدریس خصوصی در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل قرار دارد و متقاضیان تدریس خصوصی را به راحتی به سمت آگهی شما هدایت می کند.

وب سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و برای ثبت آگهی در زمینه آموزش و تدریس خصوصی و سایر دروس کاملا بهینه، موثر و مفید است. در سایت ایران مدرس تا سال 98 بیش از 19000 مدرس ثبت نام نموده و در زمینه آموزش و تدریس خصوصی فعالیت دارند. بازدید ایران مدرس در ایام امتحانات به بیش از 25000 بازدید در روز هم می رسد. برای مطالعه در زمینه نحوه جذب شاگرد مقاله
جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی با ثبت آگهی تدریس را مطالعه نمائید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 682 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image