ارتباط مستقیم با 30456 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی افزایش ستاره در ایران مدرس (برترین سایت تدریس خصوصی)

افزایش ستاره در ایران مدرس (برترین سایت تدریس خصوصی)

به اشتراک گذاری

در این بخش امکان افزایش ستاره در ایران مدرس (برترین سایت تدریس خصوصی) توضیح داده می شود. به اطلاع می رساند در سایت ایران مدرس امکان افزایش تعداد ستاره ها به بیش از 7 ستاره فراهم شده است. به این معنی که، در صورتیکه تمایل داشته باشید، می توانید تعداد ستاره های بیشتری را بدون محدودیت تعداد ستاره در هر زمانی خریداری نموده و آگهی تدریس خودتان را در موقعیت بالاتری به نسبت سایر آگهی ها قرار دهید.



به عنوان توضیح بیشتر، تا کنون حداکثر تعداد ستاره های هر آگهی 7 ستاره بوده است. از این به بعد، این محدودیت برای حد بالای تعداد ستاره ها برداشته شده و در صورتی که تمایل داشته باشید می توانید با خرید تعداد ستاره های بیشتر موقعیت و جایگاه نمایش آگهی خودتان را به دلخواه انتخاب نمائید. در این زمینه موارد زیر را مد نظر داشته باشید.



پیشنهاد می شود مقاله مزیت های به روز رسانی آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس برای جذب شاگرد را هم بخوانید.




  1. مشابه قبل، آگهی هایی که تعداد ستاره یکسان دارند، با انجام به روز رسانی در موقعیت بالاتری قرار می گیرند.

  2. کاربرانی که به دلیل درج آگهی برای چند بار، آگهی خودشان را با تخفیف 10 تا 25 درصد ثبت می کردند، برای افزایش تعداد ستاره های بالاتر نیز همان تخفیف را خواهند داشت.

  3. در هر زمان می توانید تعداد ستاره های آگهی خودتان را افزایش دهید. به عنوان مثال، اگر یک هفته از زمان آگهی ویژه شما باقی مانده است، می توانید برای همان یک هفته باقی مانده تعداد ستاره های آگهی خودتان را افزایش دهید. سیستم به صورت اتوماتیک هزینه افزایش تعداد ستاره ها را به نسبت مدت زمان باقی مانده از آگهی ویژه شما و به نسبت تعداد ستاره هایی که می خواهید افزایش دهید محاسبه می کند و به صورت آن لاین می توانید هزینه محاسبه شده را پرداخت نمائید.






برای ویرایش و به روز رسانی آگهی تدریس در سایت ایران مدرس، ثبت آگهی ویژه و یا افزایش تعداد ستاره های آگهی ویژه خودتان بر روی لینک زیر کلیک کنید.



www.IranModares.com



چرا سایت ایران مدرس برای ثبت آگهی تدریس؟



به جرات می توان گفت که وب سایت ایران مدرس بهینه ترین وب سایت در زمینه تدریس خصوصی برای موتورهای جستجو، از جمله گوگل،  بوده و به بهترین شکل می تواند متقاضیان تدریس را به سمت آگهی تدریس شما سوق دهد. ایران مدرس پربازدیدترین (بیش از 25000 بازدید در روز در ایام امتحانات) و بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران نیز می باشد. در سایت ایران مدرس هزاران جزوه، سوال امتحانی، تست کنکور، مقالات آموزشی، مقالات مرتبط با تدریس خصوصی و موفقیت در تحصیل و .... ثبت شده است و آگهی ویژه مدرسین در کنار این مطالب آموزشی هم نمایش داده می شود. تعداد مدرسین ثبت نامی ایران مدرس تا فروردین 98به بیش از 19000 مدرس هم می رسد.



مطالعه این مقاله هم مفید است: حضور در صفحه اول ایران مدرس بدون هزینه



در ادامه موقعیت وب سایت ایران مدرس در موتور جستجوی گوگل که محبوبترین موتور جستجو است، برای تعدادی از عبارتهای شامل تدریس خصوصی ارائه شده است (این نتایج مربوط به 20 اسفند 95است).  مشاهده می شود که برای تمامی عبارتهای جستجو شده ایران مدرس در صفحه اول گوگل نشان داده شده و جزو اولین نتایج نیز می باشد.





تدریس خصوصی ریاضی - صفحه: اول - جایگاه: دوم

تدریس خصوصی فیزیک- صفحه: اول - جایگاه: اول

تدریس خصوصی شیمی صفحه: اول - جایگاه: اول

تدریس خصوصی شیمی دبیرستان صفحه: اول - جایگاه: اول

تدریس خصوصی شیمی در تهران صفحه: اول - جایگاه: اول

تدریس خصوصی شیمی دانشگاه صفحه: اول - جایگاه: اول

تدریس خصوصی ریاضی مهندسی - صفحه: اول - جایگاه: اول

تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل - صفحه: اول - جایگاه: اول

تدریس خصوصی هندسه صفحه: اول - جایگاه: دوم

تدریس خصوصی حسابان صفحه: اول - جایگاه: اول

تدریس خصوصی زیست صفحه: اول - جایگاه: اول

تدریس خصوصی زیست در تهران صفحه: اول - جایگاه: اول

تدریس خصوصی عربی صفحه: اول - جایگاه: دوم



تدریس خصوصی استاتیک صفحه: اول - جایگاه: اول

و



....



مططالعه کنید: چرا در ایران مدرس آگهی تدریس ویژه ثبت کنم؟



موارد دیگر را نیز خودتان امتحان کنید. خواهید دید که برای اکثر عبارتهای شامل تدریس خصوصی سایت ایران مدرس در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل قرار دارد و بنابراین، با درج آگهی ویژه در سایت ایران مدرس، متقاضیان تدریس به سمت آگهی شما هدایت شده و به راحتی شاگرد جذب خواهید کرد.


آمار بازدید: 585 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image