ارتباط مستقیم با 30562 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس مقاله موفقیت تحصیلی زمان مناسب کلاس خصوصی و موفقیت در آموزش و تدریس ریاضی

زمان مناسب کلاس خصوصی و موفقیت در آموزش و تدریس ریاضی

به اشتراک گذاری

زمان مناسب برای استفاده از جلسات تدریس خصوصی ریاضی چند ماه قبل از شروع امتحانات و در طول ترم است. بارها و بارها در مقالات مختلف گفته شده است که اگر واقعا قصد دارید برای یادگیری بهتر درس ریاضی از جلسات تدریس خصوصی ریاضی استفاده نمائید، برگزاری جلسات را موکول به ایام امتحانات نکنید.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: زمان مناسب و با بازدهی بالا برای کلاس های تدریس خصوصی ریاضی

ریاضی یکی از دروسی است که برای آموزش و یادگیری صحیح آن باید در کنار کلاس درس و مدرسه و جلسات آموزش خصوصی، تمرین حل کرد و مسائل را بررسی نمود. در ایام امتحانات وقت محدودی وجود دارد. بنابراین برگزاری جلسات تدریس در ایام امتحانات بازدهی چندانی ندارد. البته اگر الان که در حال مطالعه این مقاله هستید ایام امتحانات است، و در بخش هایی از درس اشکال دارید برگزاری جلسات تدریس خصوصی می تواند مفید باشد. ولی اگر کل درس را می خواهید در جلسات آموزش خصوصی ریاضی یاد بگیرید بهتر است که از چند ماه قبل شروع کنید. مثلا از همان زمانی که امتحانات میان ترم شروع می شود شما هم جلسات تدریس خصوصی را شروع کرده و به صورت پیوسته تا امتحانات پایان ترم ادامه دهید.  پیش مطالعه درس هم می تواند به ایجاد علاقه در شما و تمرکز بیشتر در کلاس تدریس ریاضی کمک کند. قبل از کلاسهای تدریس ریاضی مبحثی که قرار است تدریس شود را به صورت اجمالی بررسی نمائید. همینکه 10 درصد مطلب را متوجه شوید و در ذهن شما سوالاتی ایجاد شود، در کلاس ریاضی هم با دقت بالاتری مطالب را پیگیری خواهید کرد.

در کل و به عنوان جمع بندی، تلاش کنید از کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه و دانشگاه بیشترین استفاده را ببرید. مدرسین و اساتید با تجربه ریاضی، در کلاسهای تدریس ریاضی تجربیات چندین ساله خودشان در نحوه بیان مسائل و حل تمرینات ریاضی را در اختیار شما قرار می دهند و این واقعا ارزشمند و مفید است.



پیشنهاد می شود مقاله استفاده پربازده تر از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی را هم بخوانید.

در کنار کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه و برای تمرین بیشتر و رفع اشکال می توانید از کلاسهای خصوصی ریاضی استفاده کنید. اگر برای رفع اشکال، جمع بندی مطالب و حل تمرین و مسئله بیشتر به مدرس خصوصی ریاضی نیاز دارید، برای مشاهده لیست مدرسین تدریس ریاضی بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک نمائید. در این بخش شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی و موفقیت در آموزش و یادگیری ریاضی مورد بررسی قرار می گیرد. در صورتیکه در درس ریاضی اشکال دارید، یکی از راهکارهای موثر برای کسب نمره 20 در درس ریاضی استفاده از کلاسهای و جلسات تدریس خصوصی ریاضی است. برای استفاده مفید از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی موارد زیر را مد نظر داشته باشید.


1- در صورت استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی، در طول ترم از این کلاسها استفاده نمائید.

2- به بهانه شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی در کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه و دانشگاه غیبت نکنید.

3- فکر نکنید که تنها با شرکت در کلاسهای خصوصی ریاضی می توانید در درس ریاضی نمره عالی کسب کنید. مطالعه و حل تمرین خودتان همواره لازم است. حین تدریس خصوصی ریاضی موارد زیر را در نظر داشته باشید:

1- برای هر دانشجو و دانش آموز جدیدی که دارید، بررسی کنید که اشکال اساسی او چه چیزی است. آیا در بحث های مربوط به مقاطع قبلی اشکال دارد و یا اشکال او تنها به مقطع حاضر بر می گردد. این مطلب را با پرسش سوال حین تدریس می توان تشخیص داد. اگر شاگرد شما در ریاضیات مقطعهای قبلی اشکال دارد می توان در یک جلسه اختصاصی به ان پرداخت و یا در بین مباحث جدید و مباحث ریاضی مقطع فعلی او می توان کم کم اشکالات قبلی را هم پوشش داد.

2- قبل از جلسات تدریس ریاضی سعی کنید که خودتان حتما بر مطلب مسلط باشید. اگر به جای بلد بودن مبحث بر آن مسلط باشید، در زمان کمتر مطلب بیشتری را با کیفیت بالاتر ارائه خواهید داد. به نظر می رسد که بهتر است بر روی چند درس متمرکز شوید و در انها به تسلط برسید. کسانی که تعداد زیادی درس را تدریس می کنند معمولا نمی توانند بر همه ی آنها مسلط شوند.

3- در کلاس تدریس ریاضی هم درس را ارائه بدهید و هم تمرین حل کنید. هر مبحثی را که تدریس کردید تمرین یا مثالی از آن حل کنید. معمولا حین حل سوال مباحث بهتر یاد گرفته می شوند. هر از چند گاهی از شاگردتان بخواهید که خودش تمرین را حل کند. بین جلسات تدریس هم تمرین بدهید و حل آن را برای جلسات بعد بخواهید. همانطور که می دانید ریاضی درسی است که فقط با حل تمرین و مسئله می توان بر آن مسلط شد.



مطالعه مقاله روش ها و راهکارهای موفقیت در تدریس خصوصی ریاضی هم مفید است.



موفقیت در آموزش و تدریس ریاضی



کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی اگر به درستی برگزار شده و در کنار آن مطالعه و حل تمرین خود دانشجو و دانش آموز وجود داشته باشد، می تواند به رفع اشکال، یادگیری بهتر و افزایش معدل بسیار کمک کند. در جلسات تدریس ریاضی مطالب گفته شده در مدرسه مرور شده و تمرینات و مثالهای اضافی حل می گردد. نهایتا برای حصول نتیجه مطلوب حتما حل تمرین و مثال و مطالعه مروری توسط دانشجو یا دانش آموز لازم است. استفاده از جلسات تدریس خصوصی ریاضی به معنی حذف جلسات تدریس مدرسه یا حذف مطالعه و حل تمرین نیست. همانطور که گفته شد، در کنار کلاسهای تدریس ریاضی در منزل، خود کلاسهای گروهی تدریس مدرسه و همچنین حل تمرین باید وجود داشته باشد.

اگر برای رفع اشکال درس ریاضی و یا یادگیری بهتر آن و ارتقاء معدل نیازمند جلسات تدریس خصوصی هستید، بر روی عبارت مدرسین خصوصی ریاضی کلیک نمائید تا لیست مدرسان نمایش داده شود.

ممکن است در کنار جلسات تدریس ریاضی به مدرس فیزیک هم نیاز داشته باشید. در اینصورت بر روی لینک مقابل کلیک نمائید: تدریس فیزیک در منزل.



یکی از نکات مهم در یادگیری درس ریاضی این است که در کلاس درس حواستان جمع باشد. وقتی که معلم ریاضی و یا دبیر ریاضی شما در حال توضیح دادن درس است سعی کنید که حتما با دقت گوش دهید. نکته بردارید. سوال بپرسید و حضور فعالی در کلاس داشته باشید. هر مطلبی را که متوجه نشدید بپرسید.

فقط اینکه در کلاس ریاضی حاضر باشید کافی نیست. حتی در نوشتن جزوه ریاضیتان سلیقه به خرج دهید که بعدا برای خواندن جذاب باشد. حین تدریس ریاضی توسط معلمتان حتما به دقت گوش دهید. این اولین قدم در موفقیت در ریاضی است. نکات دیگری برای یادگیری درس ریاضی در مقالات دیگر همین وب سایت ارائه شده است. ضمنا، اگر به مدرس و معلم خصوصی ریاضی نیاز دارید به بخش تدریس خصوصی همین وب سایت مراجعه نمائید.



مطالعه نمائید: قیمت تدریس خصوصی ریاضی در منزل چقدر است؟ (ساعتی و جلسه ای)



منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 841 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image