ارتباط مستقیم با 30555 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی تدریس موفق و فنون کلاس داری

تدریس موفق و فنون کلاس داری

به اشتراک گذاری

تدریس موفق و فنون کلاس داری در این بخش مورد بررسی قرار می گیرد. اگر می خواهید در کلاسهای تدریس خصوصی و تدریس گروهی به صورت موفقیت آمیزی عمل کنید، موارد زیر را در نظر بگیرید.

1- دروسی را تدریس کنید که به آنها علاقه دارید و تسلط شما بر آنها بیشتر است.

2- روز به روز تسلط خودتان را بر دروس تدریسی افزایش دهید. حتی اگر به نظر خودتان بر درس مسلط هستید، یک مرور ساده قبل از جلسه تدریس می تواند کیفیت کار شما را افزایش دهد.



پیشنهاد می شود مقاله نحوه خوب تدریس کردن و موفقیت در تدریس خصوصی را هم بخوانید.

3- میزان درآمد شما از کار تدریس خصوصی و تدریس گروهی به میزان نتیجه گرفتن شاگردانتان بستگی دارد. سعی کنید به هر ترتیبی که شده است شاگردان شما نتیجه مطلوب را بگیرند.

4- برای موفقیت در تدریس گروهی و تدریس خصوصی سعی کنید کلاسهای مفید ، موثر و جذابی داشته باشید. در کلاسهای خودتان هم تمرین حل کنید و هم درس بدهید و با ایجاد تنوع از خسته کننده بودن کلاس تدریس جلوگیری کنید.


5- در کلاسهای تدریس خصوصی از شاگردانتان سوال بپرسید و سعی کنید روند کلاس را به نحوی پیش ببرید که خود شاگردانتان هم با بحث درگیر شده و در روند برگزاری کلاس مشارکت کنند.



مطالعه این مقاله هم مفید است: چگونه یک تدریس حرفه ای و موفق داشته باشیم؟

به منظور افزایش تعداد شاگردها و افزایش درآمد خودتان از کار تدریس، آگهی رایگان تدریس خودتان را در همین سایت (ایران مدرس) ثبت نمائید. ایران مدرس تا سال 98 بیش از 19000 مدرس ثبت نامی دارد و بازدید آن در ایام امتحانات به بیش از 25000 بازدید در روز می رسد. با درج تبلیغات تدریس در ایران مدرس متقاضیان تدریس خصوصی به صورت مستقیم با شما در ارتباط خواهند بود. برای ثبت آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک نمائید.



مطالعه نمائید: نحوه افزایش بازدهی و تاثیر مثبت کلاس های تدریس خصوصی

درج اگهی تدریس در ایران مدرس، پربازده، مفید و موثر است. ثبت آگهی تدریس در این وب سایت رایگان است و تنها در صورت تمایل با پرداخت مبلغ مناسبی می توانید آگهی تدریس خودتان را ویژه کنید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1081 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image