ارتباط مستقیم با 30549 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی بهترین روش های تدریس و موفقیت در تدریس و تدریس خصوصی

بهترین روش های تدریس و موفقیت در تدریس و تدریس خصوصی

به اشتراک گذاری

بهترین روش های تدریس و موفقیت در تدریس و تدریس خصوصی در این بخش مورد بررسی قرار می گیرد. در حقیقت، در این بخش راهکارهایی برای موفقیت در کار و شغل تدریس و نحوه افزایش تعداد شاگردها و همچنین چگونگی افزایش درآمد از تدریس و تدریس خصوصی ارائه می گردد.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: 7 رمز موفقیت در تدریس خصوصی

برای موفقیت در کار تدریس و تدریس خصوصی در مرحله اول خود شما باید به صورت کامل بر دروس تدریسی خودتان مسلط باشید. این مطلب به صورت کامل در مقالات دیگر همین سایت (ایران مدرس) به صورت کامل مورد بررسی قرار گرفته است. هر چه تسلط شما بر دورس تدریسی خودتان بیشتر باشد بهتر تدریس می کنید. هر چه مسلط تر باشید با بیان روانتری مطالب را ارائه خواهید کرد. اگر واقعا بر درس مسلط باشید در کلاسهای تدریس خصوصی و تدریس گروهی می درخشید. با اعتماد به نفس حرف می زنید و به هر سوالی که مطرح شود پاسخ خواهید داد. اگر بر درس تدریسی خودتان مسلط باشید، شاگردان شما این را تشخیص داده و اگر کلاس کلاس خصوصی است شما را به دوستانشان معرفی خواهند کرد. در کلاسهای گروهی هم به عنوان یکی از بهترین و با سوادترین مدرسین و اساتید معروف خواهید شد. بنابراین تلاش کنید با آمادگی کامل در کلاسهای تدریس خصوصی و تدریس گروهی حاضر شوید. اگر مطلب را به خوبی بلد نباشید مجبورید اگر سوالی از شما پرسیده شده به قول معروف شاگرد خودتان را بپیچانید و این در بلند مدت به فع شما نیست. هر چه تسلط شما بر دروس تدریسی خودتان بیشتر باشد، فن بیان شما هم بهتر خواهد شد. چون خودتان مطالب را از بالا می بینید و کاملا بر درس مسلط هستید، کلمات و عبارتهایی را انتخاب می کنید که شاگردان شما به راحتی متوجه می شوند. روند کلاس را هم بهتر پیش خواهید برد. اگر مسلط نباشید باید 50 درصد ذهن خودتان همیشه درگیر این باشد که مطلب را متوجه شوید و بنابراین مطالبی را که ارائه می کنید آن کیفیت لازم را نخواهد داشت. بنابراین تا جایی که می توانید در مرحله اول دروسی را برای تدریس انتخاب نمائید که بر آنها مسلط هستید و آن درسها را دوست دارید و خودتان علاقه مند به آنها هستید و در مرحله بعد هم تلاش کنید که باز هم تسلط خودتان را بر این دروس بیشتر و بیشتر کنید و با آمادگی 100 درصد در کلاسهای تدریس خصوصی و گروهی حاضر شوید. برای ارائه یک تدریس خوب و مناسب و به منظور موفقیت در تدریس خصوصی موارد زیر را مد نظر داشته باشید.

پیشنهاد می کنیم مقاله
نکات مهم و کلیدی برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی را هم بخوانید.

1- قبل از شرکت در کلاس تدریس و تدریس خصوصی درس مورد نظر را مطالعه کنید. با مطالعه دروس تدریسی می توانید بر درس مورد نظر خودتان مسلط شده و در کلاس تدریس و تدریس خصوصی به بهترین وجه مطلب را ارائه کنید. با بالا بردن تسلط خودتان بر مطالب تدریسی، به شکل بهتری هم می توانید مطالب را بیان کنید و مطالب به دردبخورتر را هم ارائه خواهید کرد. اگر می خواهید روز به روز در کار تدریس موفق تر باشید و درآمد بالاتری کسب کنید بدنبال راهکارهایی باشید که درسهای مورد نظرتان را بهتر ارائه کنید و برای شاگردانتان کلاسهای مفیدتری برگزار نمائید.

2- دروسی را تدریس کنید که به آن علاقه دارید. درسهایی را تدریس کنید که خودتان هم از تدریس انها لذت می برید. به عنوان مثال اگر به تدریس ریاضی علاقه دارید، کلاسهایی را قبول کنید که در زمینه آموزش و تدریس ریاضی باشد. اگر خودتان به دروس تدریسی علاقه داشته باشید در تدریس و آموزش انها موفق تر هم عمل خواهید کرد. عشق و علاقه در هر کاری باعث موفقیت در آن کار خواهد شد. اگر می خواهید در کار تدریس موفق باشید این نکته را جدی بگیرید و دروسی را تدریس کنید که به آنها علاقه دارید. به صورت کلی تر، اگر به تدریس علاقه دارید سراغ کار تدریس بروید.

3- در کلاسهای تدریس هم درس بدهید و هم مسئله حل کنید. در کلاسهای تدریس گروهی یا تدریس خصوصی به صورت ترکیبی عمل کنید. هم درس را ارائه کنید و هم تمرین و مسئله حل کنید. به این ترتیب شاگردهای شما هم درس را بهتر یاد می گیرند و هم کلاسهای متنوع و جذابتری خواهید داشت. بسیاری از اوقات شاگردان شما خود درس را یاد نمی گیرند ولی با حل تمرین و یکی دو مثال می توانند در آموزش آن موفق باشند.



مطالعه مقاله فعالیت موثر و مفید در زمینه تدریس خصوصی و موفقیت در این زمینه هم مفید است.



موفقیت در تدریس و تدریس خصوصی

نکته دیگری که باید در نظر بگیرید این است که سعی کنید کلاسهای جذابی داشته باشید. در کلاسهای تدریس خصوصی و یا کلاسهای مدرسه و دانشگاه خودتان روشهای مختلفی را برای افزایش بازدهی کلاس و افزایش میزان یادگیری شاگردانتان امتحان کنید. حین تدریس سوال بپرسید. از شاگردانتان بخواهید که خودشان بحث را توضیح دهند. از آنها بخواهید که بخشی از کتاب را بخوانند و کنفرانس ارائه دهند. به شاگردان خودتان در کلاسهای تدریس خصوصی یا گروهی فرصت دهید که خودشان تمرین حل کنند. می توانید به صورت گروهی به آنها تمرین بدهید و یا به آنها بگویید که بخشی از درس را خلاصه کرده و با هم ارائه نمایند. در کلاسهای تدریس خصوصی به صورت ترکیبی کار کنید. بخشی از کلاس را تدریس کنید و بخشی را تمرین حل کنید. خلاصه اینکه با ایجاد تنوع تلاش کنید از اینکه کلاس خسته کننده به نظر برسد جلوگیری نمائید. برای مطالعه مقالات بیشتر در زمینه موفیت در تدریس خصوصی و گروهی و برای مطالعه در زمینه راهکارهای کسب درآمد بیشتر از تدریس و ... بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.

مطالعه کنید: راهنمایی ثبت نام برای تدریس خصوصی و جذب شاگرد



















به منظور افزایش تعداد شاگردها و افزایش درآمد خودتان از کار تدریس، آگهی رایگان تدریس خودتان را در همین سایت (ایران مدرس) ثبت نمائید. ایران مدرس تا سال 98 بیش از 19000 مدرس ثبت نامی دارد و بازدید آن در ایام امتحانات به بیش از 25000 بازدید در روز می رسد. با درج تبلیغات تدریس در ایران مدرس متقاضیان تدریس خصوصی به صورت مستقیم با شما در ارتباط خواهند بود. برای ثبت آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک نمائید.



مطالعه نمائید: نحوه افزایش بازدهی و تاثیر مثبت کلاس های تدریس خصوصی

درج اگهی تدریس در ایران مدرس، پربازده، مفید و موثر است. ثبت آگهی تدریس در این وب سایت رایگان است و تنها در صورت تمایل با پرداخت مبلغ مناسبی می توانید آگهی تدریس خودتان را ویژه کنید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 794 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image