ارتباط مستقیم با 30549 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
ایران مدرس مقاله موفقیت تحصیلی حضور فعال در کلاس تدریس و تدریس خصوصی و موفقیت در امتحانات ریاضی و فیزیک

حضور فعال در کلاس تدریس و تدریس خصوصی و موفقیت در امتحانات ریاضی و فیزیک

به اشتراک گذاری

برای موفقیت در امتحانات ریاضی و فیزیک در مرحله اول باید به صورت کامل در کلاسهای تدریس ریاضی و تدریس فیزیک در مدرسه و دانشگاه شرکت کنید. در حقیقت با غیبت در کلاسهای تدریس هم یک فرصت خوب برای یادگیری را از دست داده اید و هم بعدا باید زمان بیشتری را برای جبران دروسی که عقب افتاده اید باید در نظر بگیرید.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: نحوه افزایش بازدهی کلاس های تدریس گروهی و خصوصی برای یادگیری بهتر دروس



مدرس ریاضی و فیزیک شما به هر ترتیب مباحثی که مد نظر خودش است و بعدا از همان مباحث سوال مطرح می کند را در کلاس تدریس ارائه می کند. بنابراین عاقلانه است که در کلاسهای تدریس ریاضی و تدریس فیزیک در هر مقطعی که هستید (دبیرستان یا دانشگاه) شرکت کنید. در ضمن، فقط حضور فیزیکی شما در کلاس درس کافی نیست. باید، تا جایی که می توانید به مباحث ارائه شده گوش دهید و سعی کنید یاد بگیرید. به هر حال شما وقتتان را که گذاشته اید. بنابراین تلاش کنید چیزی هم یاد بگیرید. در کلاسهای تدریس ریاضی و تدریس فیزیک و یا هر درس دیگری، جزوه بردارید و یادداشت کنید. بدون یادداشت برداری و نوشتن جزوه شرکت در کلاس فایده ای ندارد. کم رنگترین جوهرها از قوی ترین حافظه ها ماندگارتر است. بنابراین تلاش کنید حتما جزوه خودتان را داشته باشید. در ضمن، وقتی در کلاسهای تدریس مدرسه و یا حتی در کلاسهای تدریس خصوصی جزوه یادداشت می کنید، فایده دیگری که دارد این است که حواستان هم جمع تر خواهد بود. شما اگر بخواهید جزوه بنویسید باید مطلب را فهمیده باشید و یا حداقل بخشی از آن را فهمیده باشید. بنابراین یادداشت کردن جزوه در کلاسهای تدریس ریاضی و فیزیک می تواند مفید و موثر باشد. نکته دیگری که وجود دارد این است که شما بعدا جزوه خودتان را بهتر می فهمید تا جزوه ای که از دیگران کپی کرده باشید. در جزوه خودتان هم مطالبی را یادداشت خواهید کرد که به نظر خودتان مهم است. ممکن است حین تدریس ریاضی یا تدریس فیزیک و یا هر درس دیگری مطلبی به نظر شما مهم برسد ولی دوست شما که قرار است بعدا جزوه را از او کپی بگیرید به نظرش این مطلب مهم نباشد و یادداشت نکند.



به صورت خلاصه، سعی کنید حتما در کلاسهای تدریس ریاضی و فیزیک حضور داشته باشید و در ضمن حضور شما در این کلاسها هم حضور فعالی باشد. تلاش کنید به بهترین شکل ممکن به مطالب گوش دهید. هر جلسه سعی کنید حداقل یک سوال بپرسید و با تمرکز صد در صد به مطالب گوش دهید. دروس ریاضی و فیزیک هم در دبیرستان و هم در دانشگاه دروس مهمی بوده و برای سایر دروس هم حالت پایه دارند. بعد از کلاسهای تدریس یا تدریس خصوصی ریاض و فیزیک و یا هر درس دیگری هم حتما مرور مختصری را در نظر بگیرید. تمرینهایی که در کلاسهای مدرسه و دانشگاه به شما داده می شود را حل کنید و با انگیزه بالا و دقت فراوان به مطالب ارائه شده در کلاسهای تدریس گوش دهید.



پیشنهاد می کنیم مقاله تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک توسط معلم و مدرس خصوصی خانم و آقا را هم بخوانید.



اگر به هر دلیلی نتوانستید در کلاسهای تدریس مدرسه و دانشگاه شرکت کنید، برای جبران می توانید از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی و یا تدریس خصوصی فیزیک استفاده نمائید. البته اگر قرار است از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده کنید، سعی کنید این کلاسها را در طول ترم برگزار نموده و برگزاری آنها را به ایام امتحانات موکول ننمائید. کلاسهای تدریس خصوصی هم اگر به درستی مورد استفاده قرار گیرد و در کنار آن حل تمرین و مسئله و مثال و همچنین مرور را هم داشته باشید، به موفقیت تحصیلی شما کمک زیادی می کند. همانطور که می دانید دروس ریاضی و فیزیک را از طریق حل تمرین و مسئله به خوبی می توان یاد گرفت. بنابراین حتی اگر از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی و تدریس خصوصی فیزیک استفاده کردید، حل تمرین و مسئله را فراموش نکنید.





در وب سایت ایران مدرس (همین سایت) مدرسین زیادی در زمینه تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک فعالیت دارند. تعدادی از مدرسین ریاضی و فیزیک را در پایین همین مطلب می توانید مشاهده کنید. برای مشاهده لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک بر روی عبارتهای مدرسین تدریس ریاضی و مدرسین تدریس خصوصی فیزیک کلیک نمائید. با کلیک بر روی عبارتهای ذکر شده لیست مدرسین تدریس خصوصی را مشاهده کرده و با کلیک بر روی عنوان آگهی تدریس هر مدرس، توضیحات کامل را در مورد آن مدرس مشاهده نموده و در نهایت مدرس مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید.



مطالعه این مقاله هم مفید است: استفاده پربازده تر از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی



اگر می خواهید در یادگیری و آموزش ریاضی و فیزیک موفق باشید و در این دروس نمره خوبی هم کسب کنید، حل نمونه سوالات امتحانی سالهای قبل هم می تواند به شما کمک زیادی بکند. برای دانلود رایگان نمونه سوالات امتحانی دروس ریاضی و فیزیک و سایر دروس در همین سایت (ایران مدرس) بر روی لینکهای زیر کلیک نمائید.





منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 635 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image