ارتباط مستقیم با 30559 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی موفقیت در تدریس خصوصی و آموزش زبان انگلیسی

موفقیت در تدریس خصوصی و آموزش زبان انگلیسی

به اشتراک گذاری

در این بخش راهکارهایی برای موفقیت در تدریس خصوصی و آموزش زبان انگلیسی که البته قابل تعمیم برای سایر دروس هم می باشد به صورت کاملا خلاصه ارائه می گردد. برای موفقیت در تدریس خصوصی و آموزش زبان انگلیسی موارد زیر را مد نظر داشته باشید:



برای مشاهده لیست مدرسین زبان ثبت نامی در ایران مدرس کلیک کنید: تدریس خصوصی زبان انگلیسی

1- برای موفقیت در تدریس خصوصی و آموزش زبان انگلیسی و کسب درامد بالا از تدریس زبان انگلیسی و یا هر درس دیگری در مرحله اول باید خوب تبلیغ کنید و شاگرد جذب نمائید. تا شاگردی نباشد موفقیت در تدریس هم معنی ای ندارد. برای جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس زبان انگلیسی یک راهکار خوب، ثبت آگهی تدریس به صورت رایگان در همین سایت (ایران مدرس) است. سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است. در سایت ایران مدرس تا سال 98 بیش از 19000 مدرس خصوصی ثبت نام کرده اند.  بازدید این وب سایت در ایام امتحانات به بیش از 25000 بازدید در روز می رسد.

برای فعالیت در زمینه تدریس زبان انگلیسی در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک نموده و آگهی تدریس خودتان را به صورت رایگان در همین سایت (ایران مدرس) ثبت نمائید. با ثبت آگهی تدریس زبان در ایران مدرس، آگهی شما در معرض دید هزاران بازدید کننده متقاضی تدریس زبان قرار می گیرد. به این ترتیب به راحتی شاگرد جذب می کنید. اگر می خواهید بازدهی اگهی تدریس خودتان را افزایش دهید، با پرداخت مبلغ مناسبی می توانید آگهی تدریس زبان انگلیسی خودتان را ویژه کنید. مدرسینی که همین الان در صفحه اصلی سایت ایران مدرس مشاهده می کنید اگهی تدریس خودشان را ویژه کرده اند. تعداد زیادی از مدرسین حتی بیش از 20 بار آگهی تدریس خودشان را ویژه کرده اند. این خود نشان دهنده موثر بودن ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس است.



پیشنهاد می شود مقاله تدریس خصوصی زبان انگلیسی و کسب درآمد حداکثری (ویژه مدرسین) را هم بخوانید.

2- پس از آنکه شاگرد جذب کردید با ارائه تدریس خوب و با کیفیت بالا باید شاگردهای خودتان را حفظ کنید. در جلسات تدریس خصوصی زبان انگلیسی در همان جلسه اول مشخص کنید که شاگرد شما چه انتظاری از کلاسهای تدریس خصوصی دارد و هدف او از برگزاری این کلاسها چیست. زبان انگلیسی یکی از دروس مهم در دوران دبیرستان و دانشگاه است. برای موفقیت در تدریس زبان باید کلاس شما هماهنگ با هدفهای شاگردتان باشد. در جلسه اول به وضوح هدف برگزاری کلاس را مشخص کنید. در ضمن همانطور که در مقالات قبلی در زمینه موفقیت در تدریس هم گفته شده است، در جلسه اول بهترین ارائه خودتان را داشته باشید تا کلاسهای ادامه پیدا کند. برای موفیت در تدریس زبان می توانید از جزوه های ارائه شده در همین سایت که تعدادی از آنها در ادامه ارائه شده است پرینت گرفته و به شاگردانتان بدهید.



مطالعه مقاله چگونه اولین جلسه تدریس خصوصی را با موفقیت برگزار کنیم؟ هم می تواند مفید باشد.







3- در کلاسهای تدریس خصوصی زبان انگلیسی علاوه بر تدریس زبان به شاگردنتان مشاوره و راهنمایی بدهید. در رابطه با راهکارهای آموزش سریعتر زبان حرف بزنید و روشهای میانبری برای یادگیری بهتر زبان به آنها آموزش دهید. اگر کتاب آموزشی، سی دی و یا هر مطلب دیگری دارید که می تواند به یادگیری آنها کمک کند، این موارد آموزشی را به شاگردانتان هدیه دهید. از کمی هزینه کردن نترسید. اگر کلاسها ادامه پیدا کند، سود بسیار بیشتری عاید شما می شود.



مطالعه مقاله راهکارهایی برای افزایش تاثیر کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی را هم پیشنهاد می کنیم.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1431 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image