ارتباط مستقیم با 30456 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی ایران مدرس
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی ایجاد انگیزه در دانشجو و دانش آموز و موفقیت در تدریس

ایجاد انگیزه در دانشجو و دانش آموز و موفقیت در تدریس

به اشتراک گذاری

 در بسیاری از موارد دانش آموزان و دانشجویانی که از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده می کنند از سطح هوشی بالایی برخوردارند. تنها علتی که آنها خوب درس نمی خوانند نداشتن انگیزه و برنامه ریزی درست برای درس خواندن است. شما در کلاسهای تدریس خصوصی باید در عین حال که درس را ارائه می دهید با دادن مشاوره به شاگردانتان در آنها انگیزه لازم برای درس خواندن را ایجاد کنید و با دادن تمرین و مسئله و ... و همچنین ارائه برنامه ریزی به آنها در هدایت شاگردانتان به سمت موفقیت در تحصیل نقش خوبی را ایفا نمائید.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: موفقیت در تدریس - داشتن هدف و انگیزه

همانطور که در مقالات قبلی هم گفته شد، در کلاسهای تدریس خصوصی نباید فقط درس ارائه شود. بلکه در کنار ارائه درس باید حمایت و پشتیبانی کامل و کافی از شاگردانتان به عمل آورید. بهترین حالت برای اینکه از جلسات تدریس خصوصی نتیجه بگیرید این است که با شاگردانتان دوست باشید. به این ترتیب اگر شاگرد یا شاگردهای شما مشکلاتی داشته باشند، با شما در میان گذاشته و در نتیجه بهتر می توانید در هدایت آنها به سمت موفیت در تحصیل نقش خودتان را ایفا کنید. در کلاسهای تدریس خصوصی در زمانهای میانی کلاس با شاگردانتان حرف بزنید و اگر درس نمی خوانند و یا اوضاع به آن شکلی که مد نظر شما است پیش نمی رود، دلیل آن را جویا شوید. البته بسیاری از دانشجویان و دانش آموزان اوایل کار مقاومت می کنند. ولی اگر کلاسهای تدریس خصوصی ادامه پیدا کند کم کم می توانید با آنها طرح دوستی بریزید و در حل مشکلات و موفقیت تحصیلی انها واقعا موثر باشید. حتی ممکن است شاگردهای شما بحثهایی را با شما در میان بگذارند که با والدین خودشان هم مطرح نمی کنند. با توجه به مطالب ارائه شده و به عنوان جمع بندی می توان گفت که یکی از راهکارهای موفقیت در تدریس و تدریس خصوصی این است که در کنار ارائه تدریس خوب تلاش کنید در شاگردانتان انگیزه لازم برای درس خواندن و تحصیل را ایجاد کنید و با ارائه مشاوره و برنامه ریزی مناسب به آنها در موفقیت تحصیلی آنها مفید و موثر باشید.



پیشنهاد می شود مقاله افزایش انگیزش تحصیلی را هم بخوانید.

در همین سایت (ایران مدرس) مقالات زیادی در زمینه موفقیت در تدریس و تدریس خصوصی ارائه شده است که در پایین همین مطلب تعدادی از آنها را می توانید مشاهده کنید. برای درج آگهی تدریس در این وب سایت، در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک نموده و پس از ثبت نام و ورود به کنترل پنل آگهی تدریس خودتان را درج نمائید. سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است. در سایت ایران مدرس تا سال 98 بیش از 19000 مدرس خصوصی ثبت نام کرده اند. بازدید سایت ایران مدرس در ایام امتحانات به بیش از 25000 بازدید در روز هم می رسد.



مطالعه نمائید: چگونه در زمینه تدریس خصوصی فعالیت خودمان را شروع کنیم و یا موفق تر شویم؟


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 950 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image