ارتباط مستقیم با 30586 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس مقاله موفقیت تحصیلی تدریس خصوصی و نمره بیست 20

تدریس خصوصی و نمره بیست 20

به اشتراک گذاری

اگر می خواهید در امتحان ریاضی 20 بگیرید موارد زیر را مد نظر داشته باشید. استفاده از کلاس های تدریس خصوصی برای گرفتن نمره 20 در درس ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان انگلیسی و .... مفید است.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: کلاس های تدریس خصوصی برای گرفتن نمرات بهتر

همانطور که در مقالات قبلی همین وب سایت (ایران مدرس) هم گفته شده است، برای آموزش و یادگیری بهتر ریاضی شرکت در کلاسهای تدریس ریاضی مهم است. در کلاس تدریس ریاضی شما مطلب را سریعتر یاد می گیرید. در این کلاسهای مدرس و معلم شما با تسلطی که بر مبحث دارد مطالب را به بهترین شکل به شما ارائه می کند. بنابراین حتما در کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه یا دانشگاه شرکت کنید و سعی کنید تا جایی که ممکن است غیبت نکنید. در کلاسهای تدریس ریاضی ممکن است بقیه همکلاسی های شما سوال بپرسند و روی مسائل و تمرینها بحث هم بشود. خود این امر به یادگیری بهتر شما کمک زیادی می کند. بنابراین به سوالهای همکلاسی های خودتان و جوابی که معلم ریاضی هم می دهد گوش کنید و نکات را یاد بگیرید. در کلاسهای تدریس ریاضی اگر سوالی برای خودتان هم پیش آمد بپرسید. یا اگر موقعیت مناسب نیست یادداشت کنید که بعدا بپرسید. همین سوال ممکن است بعدا در امتحان مشکل ساز شود (البته اگر سوال را نپرسید). در کلاسهای تدریس ریاضی و سایر دروس جزوه یادداشت کنید.چون هم حین نوشتن بهتری ساد می گیرید و هم بعدا که می خواهید درس را بخوانید جزوه خودتان را بهتر می فهمید. به امید جزوه دیگران نباشید.

مطالعه این مقاله هم مفید است:
چگونه تدریس خصوصی به گرفتن نمرات بالاتر کمک می کند؟

اگر می خواهید ریاضی را 20 بگیرید، بعد از کلاسهای تدریس و تدریس خصوصی ریاضی (اگر شرکت می کنید) درس را مرور نمائید. تمرینها را دوباره حل کنید و مثالها را بررسی کنید. در این مرحله هم اگر سوالی پیش آمد یادداشت کنید که جلسه بعد بپرسید. تمرینها را خودتان از اول حل کنید. به جواب نگاه نکنید. ببینید آیا می توانید حل کنید. تا جایی که می توانید از مغزتان کار بکشید. ذهن شما هر چه بیشتر فعالیت داشته باشد و تمرین حل کند قوی تر می شود. هر چه تمرینات بیشتری حل کنید قوی تر خواهید شد. نکته دیگری که باید مد نظر داشته باشید داشتن یک برنامه ریزی خوب است. سعی کنید در برنامه ریزی خودتان مطالعه، حل تمرین، شرکت در کلاسهای تدریس ریاضی و سایر دروس، استراحت و ... را بگنجانید. برای مطالعه مقالات مرتبط با برنامه ریزی بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.



برای موفقیت در تحصیل و کنکور چگونه برنامه ریزی کنیم؟









برنامه ریزی درسی و تحصیلی اصولی برای موفقیت در تحصیل







برای گرفتن نمره 20 در درس ریاضی  و موفقیت در این درس، علاوه بر موارد بالا، می توانید از کلاسهای تدریس خصوصی هم استفاده کنید. در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی می توانید اگر اشکالی دارید آن را برطرف نموده و تمرینات و مثالهای بیشتری حل نمائید. در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی می توانید اگر در یک یا چند جلسه از کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه و دانشگاه به هر دلیلی غیبت داشته اید، غیبت را جبران کرده و درس را بهتر یاد بگیرید. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی ریاضی بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید. تعدادی از مدرسین ریاضی هم در پایین همین مطلب نشان داده شده اند.

آخرین نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که برای اموزش بهتر درس ریاضی، تا جایی که می توانید تمرین و مسئله حل کنید. تا جایی که ممکن است روی تمرین حل کردن وقت بگذارید. با حل تمرینات بیشتر تسلط شما هم بیشتر شده و احتمال اینکه در درس ریاضی 20 بگیرید بیشتر و بیشتر خواهد شد.




اگر می خواهید درس را سریع حفظ کنید و 20 بگیرید موارد زیر را در نظر داشته باشید:

1- برای سریع حفظ کردن و سریع یاد گرفتن دروس حین مطالعه تمرکز داشته باشید. هر چه بیشتر بر روی درس متمرکز شوید سریعتر آن را یاد می گیرید. برای یادگیری بهتر درس در یک مکان مشخص مطالعه کنید و عواملی که باعث می شود حواس شما پرت شود را از محل مطالعه خودتان دور کنید.

2- برای افزایش کیفیت مطالعه و درس خواندن خودتان و 20 گرفتن و موفقیت در تحصیل حین مطالعه فعال باشید. از خودتان سوال بپرسید. جزوه ای کنار دستان داشته باشید و نکات مهم را یادداشت کنید. اگر سوالی برایتان پیش آمد یادداشت کنید تا بعدا از معلم و یا مدرس خصوصی خودتان بپرسید.

3- برای سریع حفظ کردن و به خاطر سپردن دروس قبل از اینکه خودتان شروع به مطالعه کنید باید در کلاسهای تدریس مدرسه یا دانشگاه حضور داشته باشید. اگر در کلاسهای مدرسه درس را به خوبی یاد نمی گیرید و از کیفیت تدریس معلم و یا استادتان راضی نیستید از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده کنید. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی بر روی لینک مدرس تدریس خصوصی کلیک نمائید.

4- برای دروسی مانند ریاضی و فیزیک اگر می خواهید فرمولها و روابط را سریع حفظ کنید، قبل از به خاطر سپردن روابط باید آنها را خوب بفهمید و مسئله و تمرین حل کنید. در درس فیزیک معنی فیزیکی روابط را درک کنید. در نهایت می توانید همه ی فرمولها را در یک برگ کاغذ بنویسید تا راحتتر در خاطرتان بمانند و هر جا وقت شد انها را مرور نمائید.

5- برای موفقیت در تحصیل و نمره 20 گرفتن داشتن برنامه ریزی ضروری و لازم است. در برنامه ریزی خودتان شرکت در کلاسهای مدرسه یا دانشگاه، در صورت لزوم شرکت در جلسات تدریس خصوصی، مرورهای منظم، مطالعه، حل تمرین و مسئله و ... را در نظر بگیرید.



1- در کلاسهای تدریس مدرسه و دانشگاه حاضر شوید. جبران کردن غیبت در کلاسهای تدریس سخت است. در کلاسهای مدرسه و دانشگاه چون روی مطالب ارائه شده بحث می شود یادگیری بهتر اتفاق می افتد. بنابراین تا جایی که ممکن است غیبت نکنید.

2- در کلاسهای تدریس جزوه یادداشت کنید. جزوه خودتان را در کلاس تدریس سادداشت کنید. ممکن است نکاتی که به نظر شما مهم است را دیگران یادداشت نکنند. بنابراین استفاده از جزوه دیگران جایگزین خوبی برای جزوه خود شما نیست.

3- در کلاسهای تدریس و تدریس خصوصی حضور فعال داشته باشید. در کلاس درس ساکت ننشینید. سوال بپرسید و در مباحث ارائه شده شرکت کنید. با مطالب ارائه شده درگیر شده و آنها را دنبال کنید.

4- در کلاسهای مدرسه و دانشگاه به سوالات دیگران گوش دهید. سوالاتی که در کلاسهای تدریس مدرسه و دانشگاه توسط افراد دیگر پرسیده می شود ممکن است بعدا سوال شما هم باشد. به سوالهای دیگران و جوابی که به انها داده می شود دقت کنید.

5- درس را بعد از ارائه در کلاس همان روز مرور کنید. مرور درسهای ارائه شده در کلاسهای تدریس و تدریس خصوصی در همان روزی که مطالب ارائه شده است از فراموش شدن آنها جلوگیری می کند. با مرور مطالب در انرژی خودتان صرفه جویی می کنید.

6- مثالهای ارائه شده در جلسات تدریس را دوباره حل کنید. در همان روز بعد از کلاسهای تدریس مدرسه یا دانشگاه و یا اگر فرصت نشد در تعطیلات آخر هفته مثالها و تمرینات حل شده در کلاس درس را دوباره حل کنید. سعی کنید خودتان سوالها را حل کنید و در ادامه اگر نتوانستید سراغ راه حل بروید.

7- اشکالات پیش آمده را یادداشت کنید تا بعدا بپرسید. حین مطالعه و حل تمرین هر اشکال که پیش آمد را یادداشت نمائید تا در جلسات تدریس بعد از معلم، مدرس، دبیر و یا استاد خودتان بپرسید. در کلاسهای تدریس هم اگر وقت برای سوال پرسیدن مناسب نبود، سوال را یادداشت نمائید تا بعدا بپرسید.

8- کتاب درسی را در اولویت قرار دهید. خیلی سریع سراغ کتابهای کمک درسی نروید. ابتدا کتاب درسی را خوب بخوانید و تمرینها و مثالهای آن را حل کنید. در ادامه اگر وقت شد از کتابهای کمک درسی استفاده کنید.



اگر می خواهید در تحصیل و مدرسه موفق باشید و نمره 20 بگیرید یکی از راهکارهایی که می تواند مد نظر شما قرار بگیرد استفاده از کلاسها و جلسات تدریس خصوصی است. کلاسها و جلسات تدریس خصوصی اگر با مطالعه و حل مسئله و تمرین همراه باشد، به کسب موفقیت تحصیلی و گرفتن نمره 20 در دروس مختلف می تواند کمک زیادی بکند.

پیشنهاد می کنیم مقاله
نمره 20 و ارتقای معدل و قبولی در امتحان با کلاسهای تدریس خصوصی را هم مطالعه کنید.

کلاسهای تدریس خصوصی مزیتها و فواید زیادی دارد که در مقالات قبلی در همین سایت مورد بررسی قرار گرفته است. به عنوان مثال می توانید مقاله زیر را در این زمینه بخوانید.



فواید کلاس های خصوصی و جلسات تدریس خصوصی و آموزش در منزل



کلاسهای تدریس خصوصی و آموزش در منزل باید در کنار کلاسهای تدریس مدرسه و دانشگاه مورد استفاده قرار گرفته و در طول ترم هم برگزار گردد. یعنی تا جایی که ممکن است باید سعی کنید کلاسهای تدریس را به ایام امتحانات موکول نکنید. البته اگر الان که دارید این مقاله را می خوانید ایام امتحانات است باز هم ایرادی ندارد و استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی می تواند مفید و موثر باشد. ولی در حالت کلی استفاده از کلاسهای خصوصی در طول ترم فایده بیشتری دارد. همانطور که می دانید در طول ترم وقت بیشتری برای برگزاری کلاسها وجود دارد. در ضمن، استرس ایام امتحانات هم وجود ندارد و در نتیجه درسهای را بهتر و بهتر یاد می گیرید. در طول ترم می تواند کلاسهای تدریس خصوصی را با فاصله کافی از هم برگزار کرد و در نتیجه در بین جلسات تدریس می توان درس را خوب مطالعه کرد و تمرینها و مسائل بیشتر را هم حل کرد. همانطور که گفته شد این ذهنیت که کلاسهای تدریس خصوصی می تواند جایگزین مطالعه و تمرین را بگیرد کاملا اشتباه است. کلاسهای خصوصی به موفقیت در تحصیل و موفقیت شما در کنکور می تواند کمک کند ولی جای حل تمرین و درس خواندن شما را نخواهد گرفت. همواره و در هر حالتی تلاش و کوشش خودتان لازم و ضروری است. برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی که در سایت حاضر (ایران مدرس) ثبت نام کرده اند بر روی عبارت معلمان تدریس خصوصی کلیک کنید. سایت ایران مدرس برترین سایت تدریس خصوصی است. ایران مدرس بیشترین تعداد مدرسین ثبت نامی در بین سایتهای تدریس را دارد (بیش از 19000 مدرس تا سال 98). این وب سایت پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است ( بیش از 25000 بازدید روزانه در ایام امتحانات). بهینه ترین سایت تدریس خصوصی از نظر گوگل نیز ایران مدرس است.

برای دروسی مانند ریاضی، فیزیک، شیمی، زیست، زبان و .... شرکت در کلاسهای خصوصی می تواند کمک کننده و مفید باشد. اگر در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی و تدریس خصوصی فیزیک شرکت می کنید حتما در کنار این کلاسها تمرین و مسئله زیاد حل کنید. چون برای دروسی مانند ریاضی و فیزیک حل تمرین خیلی مهم است. در ضمن درس فیزیک را باید کاملا مفهومی و عمیق بخوانید. اگر در کلاسهای تدریس خصوصی زیست، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی زبان و ... هم شرکت می کنید، در کنار این کلاسها هم مطالعه و مرور را از یاد نبرید. بنابراین به صورت کلی می توان گفت که شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی به موفقیت تحصیلی می تواند کمک کند به شرطی که موارد زیر را در نظر داشته باشید.

1- کلاسهای تدریس خصوصی را در طول ترم برگزار کنید. برگزاری کلاسهای خصوصی در طول ترم به نسبت ایام امتحانات بازدهی بالاتری دارد.

2- کلاسهای تدریس خصوصی را جدی بگیرید و تمرینات و مسائلی که مدرس شما برای حل کردن تا جلسه بعدی تدریس به شما می دهد را انجام دهید.

3-به بهانه شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی در کلاسهای مدرسه و دانشگاه غیبت نکنید. کلاسهای خصوصی در کنار کلاسهای گروهی و در کنار جلسات تدریس مدرسه و دانشگاه مفید و موثر است.

4- فکر نکنید که کلاسهای تدریس خصوصی فقط مختص دانش آموزان و دانشجویان تنبل است. هر دانش آموز یا دانشجویی به تناسب شرایط ممکن است لازم باشد از این کلاسها استفاده کند. ممکن است شما در کل دانش آموز خوبی باشید ولی در یک یا دو درس و یا یک یا دو مبحث اشکال داشته باشید و یا به دلایلی در کلاسهای مدرسه یا دانشگاه غایب بوده باشید و یا .... در هر کدام از این موارد استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی می تواند خوب، مفید و کمک کننده باشد.



گرفتن نمره 20 در دروس ریاضی و فیزیک با جلسات تدریس خصوصی ممکن است. البته برای کسب نمره بالا در دروس ریاضی و فیزیک و یا هر درس دیگری تنها به جلسات تدریس خصوصی بستگی ندارد ولی به هر حال، شرکت در جلسات تدریس خصوصی می تواند به موفقیت تحصیلی و کسب نمره بالا در این دروس کمک زیادی بکند.

در بسیاری از موارد کلاسهای خصوصی برای رفع اشکال و حل تمرین و مسئله می تواند بسیار مفید و موثر باشد. کلاسهای تدریس خصوصی بازدهی بالایی دارد و به این دلیل که به نسبت کلاسهای گروهی افراد کمتری در آن شرکت دارند، برای سوال پرسیدن و رفع اشکال در کلاس مفیدو موثر است. کلاسهای تدریس خصوصی فقط مختص دانش اموزان و افراد ضعیف نیست. ممکن است یک دانش اموز یا دانشجوی متوسط هم با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک و یا سایر دروس به یکی از دانش اموزان قوی کلاس تبدیل گردد. یا یک دانش اموز قوی و متوسط هم ممکن است در مبحث خاصی اشکال داشته باشد و با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی رفع اشکال انجام دهد. در حالت دیگر، هر دانشجو یا دانش آموزی ممکن است در کلاسهای مدرسه و دانشگاه به دلیلی غیبت کند و با استفاده از کلاسهای خصوصی این غیبت را جبران نماید. بنابراین شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک و ریاضی و یا هر درس دیگری در حالت کلی می تواند مفید و موثر باشد. البته همانطور که در مقالات قبلی هم گفته شده است، برای موفقیت در تحصیل و کسب نمره 20 در دروس ریاضی و فیزیک تنها شرکت در کلاسهای خصوصی کافی نیست. در کنار جلسات تدریس خصوصی باید درس بخوانید و تمرین و مسئله حل کنید. باید پشتکار داشته باشید و در طول ترم درس بخوانید. حتی باید کلاسهای خصوصی هم در طول ترم برگزار گردد. کلاسهای تدریس خصوصی، با توجه به مطالب گقته شده برای گرفتن نمره 20 و موفقیت در تحصیل موثر و مفید است.

در وب سایت ایران مدرس (همین سایت) مدرسان زیادی ثبت نام کرده و در زمینه تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک و سایر دروس فعالیت دارند. برای مشاهده لیست کامل مدرسین بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک نمائید. برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی بر روی عبارت تدریس خصوص ریاضی و برای مشاهده لیست مدرسین خصوصی فیزیک بر روی عبارت مدرس خصوصی فیزیک کلیک نمائید. پس از مشاهده لیست مدرسین ریاضی و فیزیک و یا هر درس دیگری بر روی عنوان آگهی تدریس هر کدام از مدرسان کلیک نموده و مشخصات کامل هر مدرس را مشاهده نمائید. در ادامه با هر کدام از مدرسین که به نظر شما رزومه بهتری دارد و برای شما مناسبتر است تماس بگیرید. در کلاسهای تدریس خصوصی هم با دقت به مطالب ارائه شده گوش داده و جزوه یادداشت نمائید. هر سوالی که پیش آمد از مدرس خصوصی خودتان بپرسید. از کلاسهای تدریس خصوصی نهایت استفاده را ببرید و با مطالعه و تمرین در طول ترم و در کنار کلاسهای مزبور سعی کنید بهترین نتیجه ممکن را بگیرید. در کنار کلاسهای تدریس خصوصی در کلاسهای مدرسه و دانشگاه هم شرکت نموده و به بهانه جلسات خصوصی در این کلاسها غیبت نکنید. در وب سایت ایران مدرس (همین سایت) علاوه بر تدریس خصوصی جزوات و مطالب آموزشی زیادی برای دانلود رایگان ارائه شده است که با کلیک بر روی لینکهای زیر می توانید این مطالب آموزشی را دانلود نمائید.


مطالعه نمائید: چگونه درس بخوانیم تا نمره 20 بگیریم




آمار بازدید: 867 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image