ارتباط مستقیم با 30564 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
ایران مدرس مقاله موفقیت تحصیلی استفاده بهینه از کلاسها و جلسات تدریس خصوصی برای موفقیت در درس و تحصیل

استفاده بهینه از کلاسها و جلسات تدریس خصوصی برای موفقیت در درس و تحصیل

به اشتراک گذاری

برای موفقیت در درس و تحصیل فقط شرکت در کلاس ها تدریس خصوصی کافی نیست بلکه باید از این کلاس ها خوب استفاده نمائید. برای استفاده بهینه از کلاسها و جلسات تدریس خصوصی موارد زیر را مد نظر داشته باشید:

1- کلاسهای تدریس خصوصی را در طول ترم برگزار کنید. با برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی در طول ترم فرصت خواهید داشت که در بین جلسات تدریس تمرین و مسئله حل کنید و همین امر کیفیت یادگیری شما را خیلی افزایش می دهد.

2- کلاسهای تدریس خصوصی را در کنار کلاسهای تدریس مدرسه و دانشگاه برگزار کنید و نه به جای انها. به بهانه شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی در کلاسهای مدرسه و دانشگاه غیبت نکنید.



پیشنهاد می شود مقاله راهکارهای عالی برای گرفتن بیشترین بازدهی از کلاس های تدریس خصوصی را هم بخوانید.

3- در کلاسهای تدریس خصوصی به مدرس خودتان بگویید که جزوه و کتاب درسی و جزوه کلاسی را ملاک قرار دهد و نه جزوه خودش را. به هر حال امتحان پایانی شما از جزوه درسی شما مطرح می گردد.

4- در کنار کلاسهای تدریس مدرسه و دانشگاه و در کنار جلسات تدریس خصوصی مسئله و تمرین حل کنید. حل تمرین و مسئله برای دروسی مانند ریاضی برای یادگیری مهم و حیاتی است.


5- جلسات تدریس خصوصی را به عنوان مکمل کلاسهای مدرسه و دانشگاه در نظر بگیرید. فکر نکنید همین که در کلاسهای تدریس خصوصی شرکت کردید دیگر لازم نیست کاری انجام دهید.

6- در طول ترم مطالبی را که در کلاسهای خصوصی و کلاسهای دیگر یاد می گیرید به صورت مداوم مرور کنید.



مطالعه مقاله نحوه هماهنگ کردن کلاس های تدریس خصوصی با قیمت مناسب هم مفید است.

7- اشکالاتی که حین مطالعه و حل تمرین برای شما پیش می آید را یادداشت نموده و در کلاسهای تدریس خصوصی از مدرس خصوصی خودتان بپرسید.

8- مدرس خصوصی خودتان را با دقت انتخاب نمائید. برای مشاهده رزومه و لیست مدرسین تدریس خصوصی ثبت نامی در همین سایت (ایران مدرس) بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید.

9- برای موفقیت در امتحانات و موفقیت در کنکور کلاسهای خصوصی را به عنوان یک راهکار خوب و مناسب در نظر بگیرید. کلاسهای تدریس خصوصی را مانند کلاسهای مدرسه و دانشگاه جدی بگیرید.

10- اگر در طول ترم وقت نکردید از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده نمائید، در ایام امتحانات هم برای رفع اشکال و حل تمرین و مسئله می توانید کلاسهای خصوصی را برگزار نمائید.



مطالعه مقاله نحوه یادگیری بهتر و سریعتر دروس با کلاس های تدریس خصوصی هم مفید است.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 593 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image