ارتباط مستقیم با 30456 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی ایران مدرس
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی قیمت تدریس خصوصی و نرخ کلاسهای تدریس خصوصی

قیمت تدریس خصوصی و نرخ کلاسهای تدریس خصوصی

به اشتراک گذاری

اگر در زمینه قیمت تدریس خصوصی سوال دارید ....

اگر می خواهید هزینه تدریس خصوصی ریاضی دبیرستان و کنکور را بدانید ....

اگر برای آموزش ریاضی ابتدایی می خواهید هزینه تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی را از مدرسین ریاضی بپرسید ....

در صورتیکه قصد دارید از کلاسهای اموزش زبان در منزل استفاده کنید و به این منظور می خواهید هزینه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی را بدانید ...

اگر در زمینه هزینه تدریس خصوصی دروس دانشگاهی، قیمت تدریس خصوصی ریاضی راهنمایی، قیمت
تدریس خصوصی شیمی، هزینه تدریس خصوصی عربی، نرخ تدریس خصوصی عربی دبیرستان و ... سوال دارید ....

در هر صورت موارد زیر را مد نظر داشته باشید:


1- کلاسهای تدریس خصوصی قیمت و هزینه کاملا مشخصی ندارد. هزینه کلاسهای تدریس خصوصی به سابقه مدرس، شهر مورد نظر، درس و مقطع تدریس و عوامل زیاد دیگری بستگی دارد.



پیشنهاد می شود مقاله چه قیمتی برای کلاس های تدریس خصوصی مناسب است؟ را هم بخوانید.

2- مدرسینی که سابقه و مدرک تحصیلی بالاتری دارند هزینه بیشتری را برای کلاسهای تدریس خصوصی مطالبه می کنند. البته به مدرسین با سابقه اطمینان بیشتری هم می توان کرد و احتمال نتیجه گرفتن با آنها بالاتر هم است.

3- مسلما اگر مسیری که مدرس برای تدریس به شما طی می کند خیلی طولانی باشد هزینه بیشتری را هم درخواست می کند. برای کلاسهای تدریس خصوصی با مدرسینی هماهنگ کنید که به شما نزدیکتر هستند.

4- سعی کنید از بین مدرسین تدریس خصوصی مدرسی را پیدا کنید که واقعا مناسب شما باشد. حتی اگر هزینه مدرس مورد نظر شما و قیمت جلسات تدریس خصوصی ایشان کمی بالاتر باشد باز هم ارزشش را دارد. چون با کمی پرداخت هزینه بیشتر مطئمن هستید که نتیجه می گیرید.

5- قیمت جلسات تدریس خصوصی از جلسه ای 10000 تومان تا 500000 تومان متغیر است. بنابراین اصلا نمی توان مبلغ مشخصی را برای کلاسهای خصوصی در نظر گرفت. بهترین راهکار این است که با کلیک بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی لیست مدرسین را مشاهده کنید و با بررسی رزومه چند مدرس ببینید که چه قیمتی را درخواست می کنند. تعدادی از مدرسین به صورت توافقی هم کار می کنند.



مطالعه این مقاله هم مفید است: قیمت کلاسهای تدریس خصوصی ارزان، بهترین نرخ و هزینه جلسات تدریس خصوصی

6- در وب سایت حاضر (ایران مدرس) بیش از هر سایت دیگری مدرس ثبت نامی که آگهی تدریس درج کرده اند را می توانید مشاهده کنید. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی بر روی عبارت تدریس خصوصی کلیک نمائید.

توصیه: اگر قصد دارید از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده کنید، برگزاری این کلاسهای را به پایان ترم موکول ننمائید. برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی در طول ترم بازدهی بالاتری دارد. می توانید همزمان و پابه پای کلاسهای تدریس مدرسه یا دانشگاه کلاسهای تدریس خصوصی خودتان را برگزار کنید. کلاسهای تدریس خصوصی را جدی بگیرید و با تمرکز و حواس جمع گوش دهید. در ضمن به بهانه کلاسهای خصوصی در کلاسهای تدریس مدرسه و دانشگاه غیبت نکنید. هر دوی اینها را در کنار هم داشته باشید تا نتیجه خوبی بگیرید. کلاسهای تدریس خصوصی اگر به درستی مورد استفاده قرار گیرد می تواند مفید و موثر باشد. مطلب دیگر اینکه فکر نکنید که اگر در کلاسهای خصوصی شرکت کردید دیگر مطالعه و درس خواندن و حل تمرین و مسئله لازم نیست. بلکه هر کدام از این موارد جای خود را دارد. از کلاسهای تدریس خصوصی به عنوان کمک و کلاسهای تقویتی استفاده نمائید. با ترکیبی از شرکت در کلاسها و تلاش و پشتکار خودتان بهترین نتیجه را خواهید گرفت. باز هم توصیه می کنیم مطالعه و درس خواندن و برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی را در طول ترم داشته باشید و این موارد را به شب امتحان موکول نکنید.



پیشنهاد می کنیم مقاله هزینه تدریس خصوصی ریاضی و آموزش ریاضی در منزل چقدر است؟ را هم بخوانید.

عبارتهای کلیدی: تدریس خصوصی در تهران، موسسه تدریس خصوصی، تدریس خصوصی ریاضی، استخدام تدریس خصوصی، قیمت تدریس خصوصی، تدریس خصوصی دبیرستان، تدریس خصوصی در اصفهان،
تدریس خصوصی فیزیک، تدریس در تهران


آمار بازدید: 3932 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image