ارتباط مستقیم با 30454 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
ایران مدرس مقاله موفقیت تحصیلی با استفاده از این 10 نکته معدل خودتان را افزایش دهید!

با استفاده از این 10 نکته معدل خودتان را افزایش دهید!

به اشتراک گذاری

همانطور که می دانید در حال حاضر معدل هم در مقطع دبیرستان و هم در مقطع دانشگاه اهمیت زیادی دارد. در مقطع دبیرستان داشتن یک معدل خوب علاوه بر اینکه نشان می دهد درسها را خوب یاد گرفته اید، در کنکور و رتبه کنکور هم تاثیر دارد. در مقطع دانشگاهی هم بعد از فارغ التحصیلی هر جا برای استخدامی اقدام کنید، معدل را از شما خواهند پرسید. برای داشتن معدل خوب و یا افزایش معدلتان موارد زیر را مد نظر داشته باشید:



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: راهکارهای عملی و کاربردی برای موفقیت در امتحانات مدرسه و دانشگاه

1- تا جایی که ممکن است در کلاسهای تدریس مدرسه و یا دانشگاه حاضر شوید. غیبت در کلاسهای تدریس را سخت می توان جبران کرد و وقت زیادی از شما خواهد گرفت.

2- پس از کلاسهای تدریس مدرسه یا دانشگاه درس را مرور کنید. به خودتان نظم بدهید. مرور بعد از جلسات تدریس بیش از یک ربع وقت شما را نمی گیرد.

3- در کلاسهای تدریس مدرسه یا دانشگاه تمرکز داشته باشید. به مطالب ارائه شده توجه کنید و جزوه بردارید. اگر در کلاس تدریس به مطالب ارائه شده توجه نکنید فقط وقت خودتان را تلف کرده اید. چون هم وقت گذاشته اید و هم چیزی یاد نگرفته اید.

4- در کلاسهای تدریس مدرسه و دانشگاه هر سوالی که برایتان پیش آمد را بپرسید. در کلاس حضور فعال داشته باشید و به سوالهای دیگران هم گوش دهید. اگر سوالی پیش آمد و وقت برای پرسیدن سوال مناسب نبود آن را یادداشت کنید تا بعدا بپرسید.





پیشنهاد می شود مقاله 10 راهکار برای داشتن معدل بالا و ارتقای معدل را هم بخوانید.

5- درسها را در طول ترم بخوانید. اگر درسها را با ایام امتحانات موکول کنید شاید قبول شوید ولی معدل بالایی نخواهید داشت. ضمنا حتی ممکن است درس را بیفتید.

6- اگر در کلاس تدریس مدرسه یا دانشگاه درس را خوب متوجه نمی شوید از جلسات و کلاسهای تدریس خصوصی استفاده کنید. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی بر روی عبارت مدرس تدریس خصوصی کلیک کنید.

7- اگر تصمیم گرفتید از کلاسهای تدریس خصوصی هم استفاده کنید و از این طریق معدلتان را افزایش دهید، باز هم برگزاری کلاسها را به ایام امتحانات موکول نکنید. کلاسهای تدریس خصوصی را همگام با کلاسهای تدریس مدرسه و دانشگاه در طول ترم برگزار کنید.



مطالعه مقاله شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی و ارتقا و افزایش معدل هم بسیار مفید است.

8- در طول ترم برنامه ریزی منظم و پربازدهی داشته باشید. در برنامه خودتان مرور، حل تمرین و مسئله،شرکت در کلاسهای مدرسه و دانشگاه، استراحت و تفریح و .... را در نظر بگیرید. داشتن هر برنامه ای از بی برنامگی بهتر است.

9- برای درسهایی مانند ریاضی و فیزیک تا جایی که می توانید تمرین و مسئله حل کنید. این نوع درسها را با تمرین می توان یاد گرفت. البته مسلما استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی و تدریس خصوصی فیزیک هم می تواند مفید باشد.

10- تلاش و پشتکار مهمترین عامل برای رسیدن به هر موفقیتی است. با تلاش و پشتکار درس بخوانید. اگر بعضی از اوقات خسته شدید، باز هم ادامه دهید. سعی کنید مداومت و پشتکار را تمرین کنید و خوب درس بخوانید.



مطالعه مقاله کلاس های تدریس خصوصی و بهبود نمرات و معدل را هم پیشنهاد می نمائیم.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 3021 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
هعی شنبه ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷

وقتتونو با خوندن اینا نگیرید اینا فقط دنبال درامد و گمراه کردن شماهان