ارتباط مستقیم با 30594 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس مقاله موفقیت تحصیلی چگونه در امتحانات نهایی 20 بگیریم

چگونه در امتحانات نهایی 20 بگیریم

به اشتراک گذاری

اگر می خواهید در امتحانات نهایی 20 بگیرید و موفقیت خوبی کسب کنید ادامه این مطلب را بخوانید.

1- برای موفقیت در امتحانات و امتحانات نهایی در مرحله اول باید خود کتاب درسی را خوب یاد بگیرید. یعنی قبل از اینکه سراغ حل تمرین و مسئله بروید و قبل از اینکه از کتابهای کمک درسی استفاده کنید، باید متن کتاب درسی را خوب بفهمید و متوجه شوید.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: 10 نکته مهم برای موفقیت در امتحان نهایی

2- برای خوب فهمیدن متن کتاب درسی باید به صورت مرتب در کلاسهای تدریس مدرسه حاضر شوید. غیبت نکنید و در کلاس درس جزوه یادداشت نمائید. فعال باشید و سوال بپرسید. اگر برای یک درس معلمتان خوب درس نمی دهد از جلسات تدریس خصوصی استفاده کنید.

(برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی بر روی لینک مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید)

3- در کنار کلاس تدریس و تدریس خصوصی خودتان مطالعه کنید و درسها را خوب بخوانید. برای دروسی مانند ریاضی و فیزیک و شیمی حل تمرین خیلی مهم است. تمرین و مسئله حل کنید و تسلط خودتان را بیشتر کنید. با حل تمرینات بیشتر احتمال اینکه در امتحانات نهایی 20 بگیرید بیشتر و بیشتر خواهد شد. تمرین مادر تسلط است. کسی که ریاضی را از شما بهتر بلد است فقط بیشتر تمرین حل کرده است.





پیشنهاد می کنیم مقاله چگونه معدل بیست بگیریم و درس بخوانیم تا 20 بگیریم را هم بخوانید.

4- سوالهای امتحانی سالهای گذشته را حل کنید. البته اول شرکت در کلاسهای تدریس مدرسه یا جلسات تدریس خصوصی، بعد مرور و مطالعه کتاب درسی و حل مثالهای حل شده در کلاس درس، سپس حل مسائل اضافه تر کتاب درسی و در نهایت حل سوالهای امتحانی سالهای گذشته. برای دانلود رایگان سوالات امتحانی دروس مختلف بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.





5- برنامه ریزی داشته باشید. در طول ترم درس بخوانید. اجازه ندهید درسها بر روی هم انباشت شود که اگر این اتفاق بیافتد در ایام امتحانات کارتان سخت خواهد شد. در طول ترم که درس می خوانید جزوات خلاصه ای یادداشت کنید تا در ایام امتحانات دوباره آنها را مرور کنید. با علاقه درس بخوانید و هدف خودتان را مشخص کنید. مثلا سعی کنید این ترم به نسبت ترمهای قبل نیم نمره معدل کل خودتان را افزایش دهید. در هر کاری که بخواهید موفق شوید باید با علاقه و انگیزه ی بالا به آن بپردازید.



مطالعه این مقاله هم می تواند مفید باشد: برنامه ریزی امتحان نهایی

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 43364 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image